Diskuze
Kraje přijdou o mimořádné peníze na ztrátové spoje, skončí každý osmý
Děkujeme za pochopení.
crezpenan
jedna konkurence tu už byla,
když dráhy pustili trať soukromé společnosti -Jablonec nN-Tanvald,Železný Brod.Najednou se ukázalo,že to jde i s pětinou zaměstnanců a výnosy.To nemohli potřebovat,zvláště když intervaly se snižovaly zvláště při dojezdech do práce a z práce.
Dnes ji mají zpátky a dráhy tam stagnuje.Jenže nezapomeňte všichni opět volat Pupkina,jenž je zárukou,aby státních zaměstnanců bylo co nejvíce.
selmakockovita
Re: jedna konkurence tu už byla,
Zjisti si jak to tam fungovalo a proč od tam tud soukromnik uekl
Heretic1
To je peklo..
Chtěl bych se zeptat opravdových odborníků,kteří zde zjevně nepíší, jestli budu muset navždy snášet názory a úsudky v přinejmenším naprosto neinformovaných lidí? Včechny články na s tématikou ČD jsou již od začátku psány tendenčně, že je chyba na straně porvozovatele. Přitom se tu bavíme zásadně o regionální dopravě. Kterou ze Zákona objednává, hradí (včetně ztrát a přiměřeného zisku) Kraj. Následně se zjistí, že objednávají něco na co nemají, tak to lepí stát, případně nějakou lehkou obklikou pře SFDI(státní fond dopravní infrastruktury.). Teď jsem je slyšel mluvit, že do této části nasypou peníze z výnosů z nějaké privatizace (opět.. jako by to bylo něco divného, stačí si najít, jak je SFDI financován a jak je propojen se SŽDC a ČD)... Celé mi to přijde o mlžení a spoléhání na to, že tmu vlastně nikdo nerozumí
Bob Harwey
Každý chce vydělávat,
a to , bohužel, i ten, který nedělá nic. Takže to směřuje do konečníku ( slavný kapitalismus). Lidi platí daně i za tyto služby, které se ruší. Zcela jasné vysvětlení - managament se " vatí " a na lidi serou...
wolf80
Re: Každý chce vydělávat,
Nejvetsim problemem CD, jako firmy, je neefektivni hospodareni. Maji obrovskou prezamestnanost, ktera by sla razantne snizit napr. prebudovanim malych nadrazi na nevyhrivane zastavky bez lidske obsluhy jen s prodejnimi automaty. Tim by se usetrilo i za energie a vydelalo na prodeji nebo pronajmu patricnych budov. Pokud neni pruchozi hromadne propousteni, tak bych aspon neprijimal nikoho z venci a spolehal na prirozenou fluktuaci. KSCSSD urcite problem CD resit nebude, neb tam maji silnou volicskou zakladnu :o/
adviser
Ztráty ČD
ČD to je hospodář nade vše. Jezdím každý den vlakem do a ze zaměstnání. Cca před týdnem žhavilo topení u ranního spoje jak v lednu na Kamčatce. Aby se dalo vůbec cestovat, byly zpootvíraná všechna okna. A propálené kilowaty rovnou do luftu. Nebyl to zdaleka první případ v letních měsících ...
miropiro
Potěším vás...
Nejsme v tom sami, chaos na železnici je i v Polsku, kde existuje více společností. Tam teprve někam dojet. Jo, možná nebudou provozovat ČD všechny lukrativní spoje, ale když bude vše rozumně řízeno, tak to bude efektivní.
hovori.cml.hovori.cml
Re: Potěším vás...
noooo nepotesil si nas, aleee mi te takyyy nepotesime .......
miropiro
Ztrátové spoje jsou bohužel i v Brně
Bohužel, je tomu tak. Loni v prosinci se i koordinátoři chvástali tím, že dosáhli intervalu 15 minut v odpolední špičce mezi Židenicemi a Kuřimí. I ČD psali, to už je jako interval městské hromadné dopravy. Pravda, možná tu skutečně posílilo dopravu, protože odpolední spoje bývají z Králova Pole dosti narvané, ale i tak jsou to jen tři vozy (nafotvá Regionova pod drátama nejčastěji). Obávám se však, že se v těchto spojích ze Slatiny spíše vozí vzduch, zvlášť teď, když továrny nepracují na plný výkon.
Ludek_II
Re: Ztrátové spoje jsou bohužel i v Brně
Spoje do Slatiny přes prázdniny nejezdí vůbec - můžeš být v klidu
hodňák Ackerman
Tento výrok je podle mě nesmrtelný.
Jančura: "Je radost zatápět státní firmě". http://ekonomika.idnes.cz/sef-student-agency-do-tri-let-chci-mit-svuj-vlak-fru-/eko_profily.asp?c=416955
miropiro
Re: Tento výrok je podle mě nesmrtelný.
Je tento článek o Student Agency? Není. Podporuji sice lepší dopravu, ale není nutné to sem teď tahat.
hodňák Ackerman
Jančura jede:
Moderní souprava má být podle šéfa a majitele Student Agency nejluxusnějším vlakem na evropských kolejích.
falda
Re: Jančura jede:
Pokud ČD a potažmo stát odevzdají soukromé firmě své nejlukrativnější spoje, je to buď cílená snaha o zrušení ČD zevnitř, patrně podporovaná korupcí, nebo totální demence jejich managementu, který by měl být okamžitě odvolán a propuštěn. Pochybuji, že by si někdo něco podobného dovolil v Německu! Nikde v Evropě (snad ani ve světě) se státní dopravce nezbavuje svých nejlukrativnějších spojů, to je možné fakt asi jenom v mentálně rozvojové ČR! Aspoň budeme zase jednou v něčem první!
hodňák Ackerman
Z Jančurových perel:
Jak bude konkrétně žlutý vlak vypadat, neprozradil. "Právě probíhá výběrové řízení... ale vězte, budou dokonalé," uvedl s příslibem, že trumfnou i pendolino. Rozhoduje se mezi firmami Stadler a Siemens. Vítěz by měl být znám do konce roku. - více zde (rok 2007-moje poznámka).
Konkurovat chce i cenou. "Bude to 300 Kč v 2. třídě, která bude nesrovnatelně kvalitnější než 1. třída pendolina," uvedl. Na pouhou "jedničku" a "dvojku" ale mohou cestující zapomenout.
miropiro
Re: Z Jančurových perel:
Povídám ti, nech toho. To sem nepatří. Jestli máš dost síly, napiš o tom článek. Ale nepiš to sem do reakcí. Budeme ti vděční.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!