Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Předvolební sliby ČSSD mohou podle ekonomů Česku uškodit

Směs populistických, v dnešní situaci nerealizovatelných, nebo dokonce pro ekonomiku nebezpečných opatření, s několika kroky, jež mohou hospodářství skutečně pomoci. Tak hodnotí předvolební program ČSSD ekonomové a analytici, které oslovila MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prehistorik3

na to abych volil Jirkovu Paroubkovu stranu

bych se s ním musel sejít osobně a musel by mě asi dlouho přesvědčovat. Protože za posledních pár let na mě jeho proslovy a názory neudělaly pozitivní dojem.

0/0
9.7.2009 11:19

Jintaj

VOLTE ČSSD!

NIKDO VÁM TOTIŽ NEMŮŽE DÁT VÍC, NEŽ CO VÁM PAROUBEK MŮŽE SLÍBIT![>-]Rv

0/0
9.7.2009 8:34

gen.MacArthur

Aha, tak ODS neslibuje nic, i když třebas udělá sekeru půl

biliónu za rok a proto mám volit ODS?  ;-D Rv ODS je  volba pro hlupáky!! ;-) Rv

0/0
9.7.2009 5:46

vladino

Soudruhu Dráthe-Psychopate!

Rychle vyfič z této diskuse!

0/0
8.7.2009 23:09

mstuch

Opravdu ale škodí zlodějská ODS

a nikoli předvolební sliby ČSSD

0/0
8.7.2009 23:01

petsuch

a státní dluh

se stále zvětšuje

0/0
8.7.2009 22:07

petsuch

Mašku

a ty české ekonomice neškodíš ??

0/0
8.7.2009 22:06

josef_spejbl

jediný správný ekonom je soudruh uprchlík švejnar,

R^:-)

0/0
8.7.2009 19:09

Tryskomys Muf

Neujzasnejsi

Nejuzasnejsi slib je dlouhodoby cil - vyrovnanych verejnych rozpoctu.

CSSD predstira snahu o snizovani dluhu, ale realne tento slib znamena, ze se na nejake oddluzovani vykaslou a prenechaji tuto neprijemnou cinnost pravicovym stranam, ktere tim budou ztracet volice, takze se do toho take prilis nepohrnou.

Platy statniho aparatu, a predevsim exekutivy a parlamentu proste musi mit primou zavislost na hospodareni zeme - pokud budou dluhy a ztraty - tak platy musi jit dolu. Pokud toto nekdo neprosadi, tak tuhle zemi drive ci pozdeji ceka naprosty kolaps, protoze politici si budou delat co chteji bez ohledu zajmy zeme.

0/0
8.7.2009 17:30

Xi Xao

Re: Neujzasnejsi

S nižšími platy roste korumpovatelnost.

0/0
8.7.2009 18:43

vaclavj1

Re: Neujzasnejsi

problem neni ani tak v platech par lidi, ale spis ve stedrem socialnim systemu a onom letadlu, kteremu rikame duchodovy system...

0/0
8.7.2009 21:06

Robbie_

ještě že máme to štěstí

že KSČSSD nevyhraje volby...."blicí smajlík"

0/0
8.7.2009 16:16

volal mi Pelta

TOHLE NEJSOU NEZÁVISLÍ EKONOMOVÉ!

známe ekonomy z 90. let co jim teklo mlíko po bradě a fanaticky obhajovali Klausovy reformy a pak se ukázalo, že kázali bludy a stát se ocitl v mravní a ekonomické krizi a byly  položeny základy mafiánského státu......tihkle ekonomové jsou bohatí, jsou navázáni na různé podnikatelské skupiny nebo sami podnikají...TOHLE NESJOU NEZÁVISLÍ EKONOMÉ, TO JSOU POUZE HLÁSNÉ TORUBY KAPITÁLU, TAK JAK JE TO V TOMTO STÁTĚ ZVYKEM OD ROKU 1989!

0/0
8.7.2009 14:11

suchar

Re: TOHLE NEJSOU NEZÁVISLÍ EKONOMOVÉ!

no ty sliby jsou opravdu protichůdné , hlavně ten vyrovnaný rozpočet, takhle hospodařit doma tak už spíme pod mostem

0/0
8.7.2009 14:53

micna

Re: TOHLE NEJSOU NEZÁVISLÍ EKONOMOVÉ!

Tím chceš říct, že když někdo říká něco, co se neshoduje z tvým niterním  přesvědčením, že nemůže mít pravdu? Nebo že to snad píšou na objednávku mafie? Prober se člověče, třídní boj už tu byl a nic dobrého sem nepřinesl.

O mravní bídě by se dalo i diskutovat, ale nějak nevidím, že by ji zrovna socani chtěli řešit. Právě naopak, je to neskutečná pakáž, kauz už snad bylo dost.

Ani se mi nechce věřit, že někdo ještě může dneska tahkle uvažovat. Pro některé lidi je volební právo smrtonosná zbraň :-(

0/0
8.7.2009 15:35

Kryštof Kolumbus

Re: TOHLE NEJSOU NEZÁVISLÍ EKONOMOVÉ!

Ekonomie je v podstatě velice jednoduchá záležitost...  Pokud má ČSSD v programu až na vyjímky jen rozhazování peněz a prakticky nic, čím by peníze ušetřila a nebo nějak jinak získala, tak i nepříliš inteligentní jedinec dovede pochopit a předvídat důsledky...R^

Bohužel, jsou na světě lidé, kteří tato prostá moudra ignorují a obecně se označují jako voliči levice...Rv

0/0
8.7.2009 16:03

dino_na_idnes

Re: TOHLE NEJSOU NEZÁVISLÍ EKONOMOVÉ!

Tohle není tak úplně pravda, ČSSD má poměrně jasno v tom, kde na to všechno vzít - stačí zdanit úspěšné, když nebude stačit 38%, tak se přejde na 40, 50... prostě jak bude třeba. Celý program je o jednom velkém toku od těch, kteří mají, k těm, kteří nemají (a je jedno z jakého důvodu, ať jsou nemocní nebo flákači, prostě nemají, tak musejí dostat).

A protože těch, co jsou schopni dosáhnot na sto tisíc měsíčně, je výrazně méně než těch, kterým se o takové částce ani nesní, tak takový program má šanci na úspěch. :-(

0/0
9.7.2009 7:34

anders22

Re: TOHLE NEJSOU NEZÁVISLÍ EKONOMOVÉ!

a kdo podle tebe je nezavisly ekonom? paroubek a kockovi?

0/0
8.7.2009 17:21

volal mi Pelta

TdF

První horská etapa je na programu už v pátek, kdy cyklisty čeká 224 kilometrů zakončených náročným stoupáním na Andorre Arcalis s převýšením 750 metrů na posledních deseti kilometrech. Podle Armstronga se právě po ní rozhodne o tom, kdo bude ve zbytku Tour lídrem stáje Astana. Tím byl před startem zvolen Contador, ale Armstrongovy dosavadní výkony napovídají, že by se hierarchie v kazašském týmu mohla změnit.

0/0
8.7.2009 14:05

suchar

Re: TdF

nějak jsi zabloudil, že?

0/0
8.7.2009 14:53

garii

Kýble

Nehledej - ESLP není ani náhodou součásti "soudní moci" EU. To sis spletl s Evropským soudním dvorem. Ale vzhledem k tomu, že máš guláš ve všem, ti to bohorovně prominu. Byla by škoda přijít o takového šaška, jako jsi ty, fakt.

0/0
8.7.2009 14:04

korsár

Když se vrátím

k původnímu článku, na rozdíl od jiných. Záleží na tom, ve kterém drezu ten ekonom kope. V pořadu Události komentáře vystupují různí ekonomové. Z jedné i druhé strany. A je to jako u právníků. 10 ekonomů, 10 názorů a každý jiný.

0/0
8.7.2009 14:03

garii

Re: Když se vrátím

V tom případě je to trošku jinak - říká se totiž, že co deset právníků, to sto názorů. Ale jinak je to pravda. Nejhorší je, že ekonomové tvrdí, že i protichůdné teorie mohou být současně správné...

0/0
8.7.2009 14:05

korsár

Re: Když se vrátím

Souhlas. A proto taková tvrzení beru vždycky s rezervou a vůbec se u nich nerozčiluji.

0/0
8.7.2009 14:08

garii

Re: Když se vrátím

Jenže je problém v tom, že pokud SocDem ve svém programu nadhodí, že v devíti bodech bude ze státního rozpočtu brát, v ani jednom nenabídne možnost jeho doplnění a nakonec práskne vějičku o vyrovnaném rozpočtu - je mi smutno...

0/0
8.7.2009 14:10

korsár

Re: Když se vrátím

myslím, že volební sliby žádných stran nelze brát vážně. Ty se opakují před každými volbami a když je po nich, tak ten, kdo se dostane k moci, si stejně dělá co chce. Už to tady bylo od r.1990 mockrát. Voliči jsou od toho, aby pomohli té či oné straně vyhrát volby a ne od toho, aby se volební sliby (které mají voličům zabezpečit lepší život ) plnily.

0/0
8.7.2009 14:16

garii

Re: Když se vrátím

Potom je třeba volit menší zlo...

0/0
8.7.2009 14:22

volal mi Pelta

v tom je ten vtip!

to volbní lýdr: v právním státě nemáš šanci se bránit a hájit! a víš proč, protože ten právní stát sám řídí ty zločiny!

0/0
8.7.2009 14:01

Glock každopádně bez -e

Syčák Pelta

Zavolal mu a podívejte na ty následky .... ;-D

0/0
8.7.2009 13:56

Volební lýdr

Hele Pelto

pokud tě stát za něco šikanuje, zažaluj ho u EU...tady v tom kapitaslitickém banánistánu nemáš naději se dovolat práva...;-(

0/0
8.7.2009 13:54

garii

Re: Hele Pelto

Když už tak pěkně radíš - jak jej má zažalovat u EU?

0/0
8.7.2009 13:56

Volební lýdr

Re: Hele Pelto

u Evropského soudu pro lidská práva hňupe.

0/0
8.7.2009 13:57

garii

Re: Hele Pelto

A to je soud v rámci EU? No to je gól!!! Jsi výtečný!!!

0/0
8.7.2009 13:58

Robbie_

Re: Hele Pelto

jasně že je!! ŠTRASBURG!! :-P

0/0
8.7.2009 16:18

garii

Re: Hele Pelto

A co se Štrasburkem? Nejdřív se douč reálie EU a pak tady mudruj, popleto. Ve Štrasburku má kromě několika komisí sídlo tak maximálně EP - co se orgánů Evropské unie týče.

ESLP je soud zřízen na základě Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod (1950)...

Zřídila jej Rada Evropy, nikoli Evropská rada či snad Rada EU. Ale jak vidím, je popleteno více lidí.

Tak ze sebe nedělej dalšího z nich, ťunťo. ;-D;-D;-D

0/0
9.7.2009 7:43

garii

Hmmm

Neříká se tomu spam?

0/0
8.7.2009 13:53

volal mi Pelta

tohle prý nikdo nebude řešit, ale hlasitou hudbu ano!

konfident řízený policií a za pomocí operativní techniky na její příkaz obtěžuje určené osoby, aby je vyprovokoval k reakci a pak z nich policie za pomoci podvodných psychiatrů a soudců udělá blázny a pošle do blázince bez možnosti se bránit! tedy je zavraždí! TAK TOMUHLE ŘÍKAJÍ PRÁVNÍ STÁT, SVOBODA A DEMOKRACIE!

0/0
8.7.2009 13:52

korsár

Kapitalismus,

který existuje ve vyspělých kapitalistických státech už hezkou řadu let, není špatný. Ale ten nemá vůbec nic společného z českým pseudokapitalismem. To je takový kočkopes.

0/0
8.7.2009 13:46

garii

Re: Kapitalismus,

To je bohužel pravda, protože se díky větě "Nebudeme jako oni" u moci udržely stejné kádry. A když jsou navíc posilovány poněkud hysterickými volebními kýbly a celtami, težko se to změní.

0/0
8.7.2009 13:47

Volební lýdr

Re: Kapitalismus,

naprostý souhlas...u nás taky žije 80% lidí z ruky do huby, 15% vyloženě v bídě a 5% si užívá kapitalismu...a ještě snad chtějí, abychom jim děkovali nebo co;-D

0/0
8.7.2009 13:48

Henry Kissinger

Re: Kapitalismus,

s tím se dá souhlasit

0/0
8.7.2009 13:49

volal mi Pelta

to nevíte?

konfidenti, proč reagujete jako potrefené husy? vrah je přece vrah, to nevíte? i když to řídí stát!

0/0
8.7.2009 13:45

volal mi Pelta

TAKOVÝ LIDÉ JSOU PRO MĚ TO NEJHORŠÍ CO EXISTUJE!

konfidenti, co se podílíte na vraždách lidí s jinou sexuální orientací, jste pro mě VRAZI! to je vechno co jsem vám chtěl sdělit......

0/0
8.7.2009 13:43

garii

Re: TAKOVÝ LIDÉ JSOU PRO MĚ TO NEJHORŠÍ CO EXISTUJE!

Děkujeme a už ty ovečky nech na pokoji.

0/0
8.7.2009 13:44

volal mi Pelta

ANO, CÍL JE UDĚLAT Z OBTĚŽOVANÝCH BLÁZNY!

tak pan Pelta se už úplně pomátl, ale dokud budou za čssd kopat takovíto lidé, tak můžeme zústat klidní, protože ti voliče odrazují, né přitahují

08.07.2009 13:37Henry Kissinger//////////ANO, ÚPLNĚ POMÁTL, TAK JE TO V POLICEJNÍM MANUÁLU, TOHLE MUSÍTE ŘÍKAT, KDYŽ TOHO KOHO OBTĚŽUJETE SE BRÁNÍ! PÍŠI VÁM VELMI DOBROU, ZRŮDIČKO!

0/0
8.7.2009 13:41

Henry Kissinger

Re: ANO, CÍL JE UDĚLAT Z OBTĚŽOVANÝCH BLÁZNY!

koukám, že policejní manuál musíš vlastnit, když tak dobře víš co tam píší...;-D

0/0
8.7.2009 13:45

Volební lýdr

hele modráci měli byste si to ujasnit

buď bída pro skoro všechny, jako za první republiky nebo stát, který tě nenechá zdechnout...co si vyberete? (to je řečnická otázka, vzhledem k tomu, že stařence závidíte 7000 důchodu je volba jasná)

0/0
8.7.2009 13:39

garii

Rakousko

V roce 1945 bylo v životní úrovni daleko za námi. V roce 1968 nás dohnalo ekonomicky a v roce 89 byla jejich ekonomika 2,5x silnější než naše. Jo, zlatí komunisti...

0/0
8.7.2009 13:39

Volební lýdr

Re: Rakousko

v čem se síla ekonomiky v rakousku počítá? kolik prodali čokolády turistům, nebo kolik nasněží aby měli el. energii?;-D

0/0
8.7.2009 13:41

garii

Re: Rakousko

V HDP, ale to pochopíš až vyrosteš.

0/0
8.7.2009 13:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.