Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provoz starších aut se prodraží, speciál mizí z čerpacích stanic

Majitelům starších vozů, kteří tankují Speciál 91, se prodraží jejich provoz. Zájem o tento druh benzinu, kterého se prodalo nejvíc v 60. až 80. letech minulého století, upadá a postupně mizí z čerpacích stanic. Řidiči budou muset tankovat v průměru o téměř 60 haléřů dražší Natural 95 a přidávat do něj speciální příměs.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TigerM

...

ctvrtlitrova ampulka...

0/0
10.7.2009 22:18

pankratz

okrem toho Trabant

ani nepotreboval olovnatý Špeciál. Len potreboval olej, posledná verzia sa miešala už 1:50, ako terajšie kosačky !R^

0/0
10.7.2009 20:54

velkouzasnolepy

NESMYSL

Vlastním Š120 r.v. 1988, mám v ní motor Š Favorit a ten s Naturalem nemá sebemenší problém, krom toho jezdím na LPG, V manuálu na tyto poslední 120ky je také napsáno, že jsou přizpůsobeny ke spalování bezolovnatého benzínu, no a na starší vozy stačí za pár korun vyměnit ventilová sedla. ;-D

0/0
10.7.2009 19:41

Hansus

Re: NESMYSL

Přeji Vám hodně km bez  nehody, protože starý automobil, který má najeto více jak 180 tisíc km, pevnost jeho karoserie může být v rozmezi 40 - 60% pevnosti nové karoserie, pokud na ni není koroze. Pokud se s takovým vozem nebourá, je vše v pořádku, ale nedej bože, kdyby se stala nehoda, pak......

0/0
12.7.2009 7:29

Ludek_II

Re: NESMYSL

děda od bejvalky měl pravěkou 40let starou Oktávku. Dosloužil před dvěma roky - motor. Tehdy se totiž dělala pořádná auta R^

0/0
12.7.2009 12:44

iuos

hmm

no tak pořád to vyjde levněji, než zaplatit prachy za sešrotování a pak pár let splácet jiný jetý auto.. .zvlášť pro ty, kteří už na svejch vychytali většinu much ;-D

0/0
10.7.2009 14:48

krakra

Ono

Jelikož uvážíme že aut jezdící na speciál jsou plné silnice tak to je opravdu problém.

0/0
10.7.2009 14:36

Honza2009

Není to tak nejhorší.

Takže ta flaška příměsí, 0,75l se ředí 1:1000 a stojí 70 kaček, to znamená, že na jeden litr se dává 9,3333  halíře. Při tankování do 120 (32 litrů), se prodraží o 3 kačky. To není taková hrůza

0/0
10.7.2009 11:02

ivoš

Zlatej Trabantík,

do toho naleju i nepovedenou kořalku a jede taky.

0/0
10.7.2009 9:17

Jiřik

Před lety

... zmizel z čerpaček Normal 85 a taky po něm dnes pes neštěkne, protože Tater 57, Moskvičů 401 a Škodovek 1000 MB už dnes taky moc nejezdí :-)

0/0
10.7.2009 9:09

bradavice

hm...

Vzhledem k minimálnímu množství km naježdených těma plečka je to opravdu příšerná tragédie.....

0/0
10.7.2009 9:00

tmf

Re: hm...

tak nějak, vždyť to jsou auta pro cestu na pole, do hospody na druhý konec vesnice ...

0/0
10.7.2009 9:08

Jiřik

Re: hm...

Jo, ale zavedením šrotovného se prej tyto cesty stanou mnohem bezpečnějšími, protože ožralové nebudou bourat při čtyřicítce ve Š120, ale při osmdesátce ve fabii :-P

0/0
10.7.2009 9:10

Muroň

Re: hm...

Já si myslím, že šrotovné zas takovou změnu pro vesnické norky nepřinese. Protože jim bude chybět těch 200tis. Kč, které si k šrotovnému budou muset doplatit.

0/0
10.7.2009 9:45

Ludek_II

Re: hm...

Ty neznáš knihu Homekredit ? ;-D

0/0
10.7.2009 12:29

jenicek25

Re: hm...

Myslis tu "JAk se stat Homelesem v peti krocich" ? Jak tam popisuji, ze temer kazdemu pujci, a pak kdyz nema na splaceni, tak prijde exekutor a sebere mu vsechno vcetne strechy nad hlavou?

Mi to pripomina pribehy z jedne vyspele kapitalisticke zeme na zapad od nas, kde to zacalo podobne a kde to skocilo ten zazivame vsichni :-P

0/0
10.7.2009 14:10

TigerM

Re: hm...

je to uplne jednoduche, kniha homecredit ma pouze stovky stran drobnnym pismem sepsanych podminek a vyjimek...

0/0
10.7.2009 22:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.