- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na tom není nic divného.Divné je, že ceny byly celé roky vyšší než v Německu, kde mají lidé 3 x vyšší příjmy.
Ještě divněší je, že v USA jsou ceny stejných aut poloviční než v EU !?
Našinec si usí připadat jako naprostý kretén.
Já jsem to řešil dovozem auta z Němeka v období akční slevy.
;Pisálci takovýchto článků by si měli uvědomit, že také do léta loňského roku byla u nás auta všeobecně dražší, než v okolních státech. Např. moje zkušenost Octavia + 100 000,-Kč na příklad ve srovnání s NSR, auto zakoupeno v Drážďanech v červenci 2008. A křičme dál, jak jsme dobří.
...ale o tom se přece v článku píše, ne? Nebo neumíš všechny písmenka?
1,6 benzín, 75KW, manuál klíma, metalýza, elektrické predné okná, elektrika vonkajšie zrkadlá, obyč rádio, koberčeky - po dovoze do ČR a zaplatená dane v ČR
265 tis. Kč.
Jak velká sleva se dá v dnešní době ukecat na nové BMW? Nejlépe u prodejce v Praze ...
Obecně moc ne. Protože se jedná o drahá auta s velkým procentem individualizace, nedrží prodejci skladová auta, předváděček také moc není, takže pokud si nevybereš z těch, co tam stojí, což je pravděpodobné, budeš muset objednat, podle typu a výbavy to příjde nejdřív na podzim a slevu ukecáš v řádu několika procent. Navíc u nás, jako snad nikde jinde na světě, prodejci kvůli provizím z leasingovek preferují nákup na leasing, takže otázka na slevu při platbě v hotovosti je zbytečná.
marže mají stejné. Cenu snížil výrobce
Co povídáš... CRV 2,0 skoro v plný palbě byla i se zimákama a střešním boxem atd. za 560.000....
to je teda cint už vidím jak do shade vymýšlej spešl topení pro španělsko.bože to je blbost.do všeho se dává koncernovej díl.mimochodem co by na tom chtěli vylepšovat či měnit ten díl už je skoro 2O let téměř stejnej a ted jiné topení pro španělsko.debilové redaktoři
"Níž už ceny nemohou jít..." dodal Franc.
(???!!!) Tohle říkali prodejci už před půl rokem...
auta v cesku byla draha a jsou stale draha. Nase autosalony a autoservisy zdaleka neposkytuji sluzby jako v nemecku a navic jsou dost nenasytny. Mluvim z vlastni zkusenosti. Muze byt levnejsi si nechat servisovat auto v nemeckem znackovem servisu nez u nas.
Navic u nas mate temer jistotu, ze vam z auta zmizi novejsi dily (typicky brzdove desticky s kotouci) diky sikovnemu automechanikovi, ktery pak doma na vlastni triko opravuje auta z ukradenych dilu. Jestli ma autoservis na dilne kamery uz nepomuze - napr auto Jarov.
Auto Jarov v Praze je kapitola sama pro sebe - předražené vozy, megaprodejna složená z několika budov, desítky prodavačů, kteří se kopou většinou do řiti. Na emaily tato prodejna zásadně neodpovídá, ať jsou adresovány komukoliv. Cena vozů je přemrštěná adekvátně obrovské a zbytečné režii. Ceny práce jsou také dost otřesné a neochota personálu je většinou pravidlem. Zkrátka megaprodejna=megakašlání na zákazníky - kup, zaplať a vypadni je heslem této společnosti.