- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zadne velke letiste to neni, ale kdyz priletite z nejakeho mesta z Evropy do Prahy, abyste si koupil predtim turisticky salam na ten vejslap k dopravnim prostredkum. Pak na vas ceka zlodejske taxi. Jezdim MHD do centra a jde to taky...
Letadla stara a osuntela, personal hrozny a z vetsiny neprijemny.....
Staci, ze s nima musim sem tam letat z nekterych letist okolo CR ze zamori do Prahy.....zazitek na delsi dobu....
vzít TOP managementu 10% odměn? Neeee, to neeee, ty mi necháme, ale už v letadle nebudou noviny, sice ušetříme 0.0prd, ale hlavně ne brát sobě! Toho si zákazníci určite nevšimnou.....
10% manazerskych odmen CSA zachrani na dobu cca 2 dnu. CSU potrebuji radikalni prestvabu na jejimz zacatku MUSI NUTNE stat prodej cizimu dopravci.
a pak se chlubili v jakém jsou mega účetním zisku Tvrdík to za sebe budoval a tak je ten zlej pro debilní voliče ODS. To že Tvrdík nakoupil nové letadla za super ceny už ani zmiňovat nebudu, modré prsata to stejně nechtějí slyšet
Tvrdík měl velký voči. Nakoupil letadla a zahájil nesmyslnou expanzi, kterou ČSA nikdy nemohly zaplatit. Na desítky miliónů vyhozených za externí manažerské služby si také nějak zapomněl.
Není se čemu divit. Služby ČSA nejsou úplně OK, ale nicméně všemu dodává korunu chování a služby Letiště Praha Ruzyně. ČSA má holt smůlu na jejih domovseké letiště. @ Létám zásadně z Vídně.
Služby ČSA jsou úplně tristní ve srovnání třeba s Lufthansou. Nedávno jsem měl tu čest díky zrušenému letu ČSA do NY a služby v Lufthanse byly super. Ochotný personál, vše bylo možné. V ČSA druhý drink za peníze... Kde to jsme? Podle mě je to řízený úpadek a snížení hodnoty před prodejem... Jinak letiště Praha to je skutečně kapitola sama pro sebe... půllitr za 150, kafe za 100... Nejdražší služby široko daleko.
To je divné, přece měli takového šikovného managera - Tvrdíka...
Jak dlouho je ten šikovný manager pryč? Co zlepšili ti noví?
Mimo všudepřítomného svádění propadu na krizi konstatuji, že jsem létal ČSA příležitostně více jak 30 let. Od cca r. 2004/5 se začaly nenápadně ČSA snažit došetřit na cestujících k úspěchu, což bylo fatální. Dříve slušné občerstvení se postupně smrsklo na žemli, nápoje jsou dnes z poloviny za úhradu, dříve čisté stroje ušmudlané a čas od času člověku spadne na hlavu kousek čehosi. Jste-li držiteli "věrnostní" OK Plus karty, zjistíte, že nelétáte-li jako šílení jen a jen s ČSA, jste bez ohledu na skutečnou věrnost firmě přeřazeni systémem ihned mezi "všechny cestovatele". Po korespondenci s firmou k problematice jejího poklesu na úroveň nízkonákladovek (ne však cenou) jsem přešel jinam. Mimochodem mi stejně neodpověděli. Již déle jak rok /pokud nemusím/ s OK neletám.
Přesně tak - vyhýbám se OK a lítám většinou z Vídně. Ušetřím si spoustu nervů.
A až to v Číně vymyslí, tak budou mít jejich aerolinky obsazenost 140%, protože jejich cestující budou za letu stát a držet se štangle jek v autobuse
Kdo se divi, kdyz Tvrdik nakupoval letadla a A6ky jako kdyby za to mel snad provizi.
Tvrdík letadla (Airbus A320/319) pouze objednal, dodávky byly až za Lašáka. Nebyl problém kontrakt na nová letadla se ziskem prodat, ale lépe se asi prodává Cargo, catering, hangáry, pozemky, vozový park, náhradní motory do letadel, vlastní letadla,...A pro přesnost: byly to hlavně A4 a ne A6. Škody napáchané Tvrdíkem byly napravitelné, ale skutečná devastace ČSA nastala až za Lašáka a škody jsou nevratné! Jinak dosazení Tvrdíka i Lašáka bylo na základě dohody ODS a ČSSD (zeptejte se P.Béma jak to bylo), takže máslo na hlavě má Paroubek i Topolánek.