Diskuze

ČSA ubyla desetina cestujících, čtyři z deseti sedaček jsou v letadle prázdné

Českým aeroliniím ubývají cestující čím dál rychleji. Po dubnovém propadu o čtyři procenta ubylo v květnu na palubách letadel ČSA deset procent lidí. Květnové statistiky zveřejnila Asociace evropských aerolinií.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tzn

11. 7. 2009 13:47
Organizace

Zadne velke letiste to neni, ale kdyz priletite z nejakeho mesta z Evropy do Prahy, abyste si koupil predtim turisticky salam na ten :-)vejslap k dopravnim prostredkum. Pak na vas ceka zlodejske taxi. Jezdim MHD do centra a jde to taky...

0 0
možnosti

tzn

11. 7. 2009 13:42
Konecne se da trochu pohodlneji

cestovat!!

0 0
možnosti

Lobos

10. 7. 2009 21:14
Kdo by chtel letat s CSA?

Letadla stara a osuntela, personal hrozny a z vetsiny neprijemny.....

Staci, ze s nima musim sem tam letat z nekterych letist okolo CR ze zamori do Prahy.....zazitek na delsi dobu....

0 0
možnosti

peputa3

10. 7. 2009 20:04
Tohle je přesně ono manažerské šetření na nesprávném místě

vzít TOP managementu 10% odměn? Neeee, to neeee, ty mi necháme, ale už v letadle nebudou noviny, sice ušetříme 0.0prd, ale hlavně ne brát sobě! Toho si zákazníci určite nevšimnou.....

0 0
možnosti

Necekana navsteva

11. 7. 2009 11:33
Re: Tohle je přesně ono manažerské šetření na nesprávném místě

10% manazerskych odmen CSA zachrani na dobu cca 2 dnu. CSU potrebuji radikalni prestvabu na jejimz zacatku MUSI NUTNE stat prodej cizimu dopravci.

0 0
možnosti

První z posledních

10. 7. 2009 17:01
vedení dosazené ODS udělalo jen jediné, že prodalo Cargo

a pak se chlubili v jakém jsou mega účetním zisku ;-D Tvrdík to za sebe budoval a tak je ten zlej pro debilní voliče ODS. To že Tvrdík nakoupil nové letadla za super ceny už ani zmiňovat nebudu, modré prsata to stejně nechtějí slyšet ;-D

0 0
možnosti

sirc

10. 7. 2009 20:27
Re: vedení dosazené ODS udělalo jen jediné, že prodalo Cargo

Tvrdík měl velký voči. Nakoupil letadla a zahájil nesmyslnou expanzi, kterou ČSA nikdy nemohly zaplatit. Na desítky miliónů vyhozených za externí manažerské služby si také nějak zapomněl.

0 0
možnosti

VLDX

10. 7. 2009 16:46
Psal jsem to už minule a napíšu to znovu

Není se čemu divit. Služby ČSA nejsou úplně OK, ale nicméně všemu dodává korunu chování a služby Letiště Praha Ruzyně. ČSA má holt smůlu na jejih domovseké letiště. @ Létám zásadně z Vídně.

0 0
možnosti

traveler

10. 7. 2009 17:49
Re: Psal jsem to už minule a napíšu to znovu

Služby ČSA jsou úplně tristní ve srovnání třeba s Lufthansou. Nedávno jsem měl tu čest díky zrušenému letu ČSA do NY a služby v Lufthanse byly super. Ochotný personál, vše bylo možné. V ČSA druhý drink za peníze... Kde to jsme? Podle mě je to řízený úpadek a snížení hodnoty před prodejem... Jinak letiště Praha to je skutečně kapitola sama pro sebe... půllitr za 150, kafe za 100... Nejdražší služby široko daleko.

0 0
možnosti

amachal

10. 7. 2009 15:50
Podiv

To je divné, přece měli takového šikovného managera - Tvrdíka...

0 0
možnosti

vikýř

10. 7. 2009 16:03
Re: Podiv

Jak dlouho je ten šikovný manager pryč? Co zlepšili ti noví?

0 0
možnosti

vikýř

10. 7. 2009 15:37
nedivím se

Mimo všudepřítomného svádění propadu na krizi konstatuji, že jsem létal ČSA příležitostně více jak 30 let. Od cca r. 2004/5 se začaly nenápadně ČSA snažit došetřit na cestujících k úspěchu, což bylo fatální. Dříve slušné občerstvení se postupně smrsklo na žemli, nápoje jsou dnes z poloviny za úhradu, dříve čisté stroje ušmudlané a čas od času člověku spadne na hlavu kousek čehosi. Jste-li držiteli "věrnostní" OK Plus karty, zjistíte, že nelétáte-li jako šílení jen a jen s ČSA, jste bez ohledu na skutečnou věrnost firmě přeřazeni systémem ihned mezi "všechny cestovatele". Po korespondenci s firmou k problematice jejího poklesu na úroveň nízkonákladovek (ne však cenou) jsem přešel jinam. Mimochodem mi stejně neodpověděli. Již déle jak rok /pokud nemusím/ s OK neletám.

0 0
možnosti

traveler

10. 7. 2009 17:52
Re: nedivím se

Přesně tak - vyhýbám se OK a lítám většinou z Vídně. Ušetřím si spoustu nervů.

0 0
možnosti

Henry31

10. 7. 2009 15:15
Číňani nás trumfnout i zde ...

A až to v Číně vymyslí, tak budou mít jejich aerolinky obsazenost 140%, protože jejich cestující budou za letu stát a držet se štangle jek v autobuse ;-D

0 0
možnosti

Lavet

10. 7. 2009 14:35
A kdo se divi???

Kdo se divi, kdyz Tvrdik nakupoval letadla a A6ky jako kdyby za to mel snad provizi.

0 0
možnosti

T55

11. 7. 2009 1:05
Pravda o Tvrdíkovi

Tvrdík letadla (Airbus A320/319) pouze objednal, dodávky byly až za Lašáka. Nebyl problém kontrakt na nová letadla se ziskem prodat, ale lépe se asi prodává Cargo, catering, hangáry, pozemky, vozový park, náhradní motory do letadel, vlastní letadla,...A pro přesnost: byly to hlavně A4 a ne A6. Škody napáchané Tvrdíkem byly napravitelné, ale skutečná devastace ČSA nastala až za Lašáka a škody jsou nevratné! Jinak dosazení Tvrdíka i Lašáka bylo na základě dohody ODS a ČSSD (zeptejte se P.Béma jak to bylo), takže máslo na hlavě má Paroubek i Topolánek.

0 0
možnosti