- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte, jestli se šrotovné vztahuje i na nákup a dovoz nového auta z EU? Protože nákup nového auta v ČR se prostě nevyplatí!
zaplacení krásné dovolené pro bohaté z našich daní
Tuna za cca 100 až 200€...Hurá, že bych si konečně pořídil ten poštovní vagon?
těm kteří půjčují peníze a exekutorům.
Pro automobilky je to jen oddálení krachu. Navíc pokud se strejda zadluží na autě tak si na vánoce nekoupí tu placatou telku co má Máňa od vedle a spoustu dalších věcí které vyrábí další spousta lidí kteří ale už vyrábět nebudou protože si strejda ...
Mluvíte jako hlupák. Stejně idiotsky se můžete ptát, komu prospěl pád komunismu. Je na každém, aby si zvážil, jestli do toho půjde.
šrotovný je nesmysl z jednoho jedinýho důvodu - automobilky nemůžou donekonečna vyrábět víc a víc aut - ledaže bysme se zkolonizovali další planetu
Jasně, jsem pro, žádné nákupy aut bez DPH pro podnikatele.
se chystá i na výrobce žárovek. Nevím jak ostatní, ale já mám doma slušnou zásobičku, takže příštích 10 let docela určitě žádnou žárovku kupovat nebudu.
alespoň v podobě schválené parlamentem. Pokud někdo má představu, že někdo z majitelů Š105 a žigulíků bude osloven 30tis Kč, tak se asi dost plete. Co řeší tyhle směšné peníze u nového auta, jehož cena je 200tis a vyšší? Vezmě si snad nějaký děda co jezdí starým Oltcitem leasing nebo úvěr na Fabii za 350 tis???
Co řeší? Řeší 30 000,- Kč, jak jste psal. A 30 000,- je 30 000,-, ať si kupujete TV , rohlík nebo Fabii.
ten nesmysl se šrotovným kdyby nebyl vůbec slibován, tak se budou auta likvidovat a kupovat průběžně podle potřeby a nikdo by na nic nečekal.
Ja si myslim, ze je na miste, aby likvidaci platil majitel auta. Nejsnaze se da pricist k cene noveho auta, ale lze i zpoplatnit prevody pri prodeji ojetin. Je odpovednost tovaren vyrabet auta tak, aby jejich bezpecna likvidace padla do nejakeho nakladoveho rozmezi, ale naklady za bezpecnou likvidaci by mel nest majitel. Dulezite ovsem je, aby se penize nepouzivaly na neco jineho a aby se misto prubezneho systemu zavedl adresny. Po dobu zivotnosti auta by castku predplacenou na zlikvidovani zadrzoval stat - skutecne zadrzoval, ne aby je ulozil nekde na Islandu do banky.
Hmm, vymyslíme na to ouřad, komise... Blbost. Každé auto má nějakého majitele a ten si rozhoduje, co s ním chce udělat. Pokud ho chce sám rozebrat nebo s ním třeba jezdit na svém poli, tak ať to udělá, jeho věc, proč ho nutit něco šrotovat? Stačí dodržovat zákony a každému, kdo nechá někde stát vrak, napálit děsnou a tvrdou pokutu.
nebo nebudou mít co sklenáří žrát!:-)