- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodlužíte inovaci modelůna 6 roků, odpusťte si trvalé změny a chovejte se racionálně, nevymýšlejte podrazy na zákazníky a vydělávejte přiměřeně(+20%)! Jsou-li přímé výr. náklady 42% z ceny vozu, kde je ten zbytek??? Mafie rozežraná, kroťte se! Zjistěte a dohledejte, kde se ztrácí zisky, jak drbete dealery a pak si sedněte na zadek a přemýšlejte - Idioté nenažraní!!! Proč nemůže být Octavie za 200 000,-Kč???
Katastrofa zahájena totálním ožebračením většiny, Madoffové se těší z podvodů a čekají na smrt v base! Co uděláme v ČR
Šetříme energii... nerostný suroviny... životní prostředí... a 7 let starý auto vážně jezdí stejně dobře jako nový - pokud se teda nejedná o Daewoo... nebo tak něco.
Nemluvím o veteránech typu Škoda 105 nebo Wartburg... ale auta jsou už několik let bezpečná a vybavená katalyzátorem... takže to chrlení nových a nových je nesmysl...
Mimochodem - třeba takovej Peugeot před 10 lety byl mnohem lepší auto než dneska!
Koneckonců proč chodit tak daleko... první Fabia byla taky lepší auto než ta II.
začnou se opět nakupovat. Auto, o kterém jsem ještě před Bursíkovou nenažranou daní uvažoval, se stále prodává za 420 000 Kč. Čili sleva nulová a mě k téměř plné spokojenosti stále slouží ojetina ve věku průměru věku vozového parku v ČR .