Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plán ČSSD: Bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

Pokud máte drahou vilu či auto a neprokážete, kde jste na ně vzali, můžete mít problém. ČSSD v případě vítězství ve volbách chce zavést vysoké pokuty pro ty, kdo u majetku nedoloží původ. Sankce by dosahovaly 76 procent hodnoty takového majetku a sto procent u trestně stíhaných osob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

resecu

bez politiků

http://mind-control.npage.eu/kontrola_&318;udí_67778515.html

0/0
20.7.2009 20:25

lison

Já bych

Já bych to nepokutoval , lepší by bylo střílet , byli by jsme bez politiků a měli klid.

0/0
20.7.2009 18:36

jvmlok

Nefér diskuze

Není u mne zvykem hájit zájmy našich levicových soudruhů spoluobčasnů, ale v tomto ohledu si myslím, že diskuze k tématu není nastavená férově a je účelová a zaváděějící, dané možnosti totiž nejsou antagonistické a já bych například odpověděl na obě ano, protože si myslím, že podobné opatření můž pomoct pro boj s korupcí, na druhé straně jelikož vychází v předvolebním klání z dílny CSSD, nezbývá, než jej považovat za jalový populistický tlach. Což je v tomto případě škoda. Každopádně zde chybí jasná protiváha, možnost pro vyjádření nesouhlasu s tématem jako takovým, tudíž výsledek této ankety bude mít jasně manipulativní charakter.Rv

0/0
20.7.2009 13:03

Soul

Další dobrý vtip z dílny SOCKSČ

Kdyby aspoň ty jejich výmysly platili na všechny od města počínaje po parlament konče, nechápu jak jim to může furt procházet chtít po lidech aby běhali tuhle překážkovou trať zatímco oni si chodí hezky po krásné cestičce kolem, dost se divím že se lidé ještě nezačli bouřit a nevyprovokují občanské nepokoje, snad to brzy přijde.;-D

0/0
20.7.2009 9:41

Stan from Prague

vzdyt jim samotnym nic nezustane

Vetsina politiku a CSSD je krasny priklad zije zivot, na ktery nema legalni prijmy.....

0/0
20.7.2009 9:39

Soul

Re: vzdyt jim samotnym nic nezustane

to by jsi se divil, i na úplatky mají paragon, nedávno si na férovku jedna úřednice se kterou jsem měl co dočinění řekla o úplatek a že to chce černý na bílím (smlouvu);-D

0/0
20.7.2009 9:45

mmmm1

a co imunita

-tu předtím zrušej, nebo to bude platit jen pro lidi, kterým chtěj vládnout ....CHudák paní ,,Paro" až bude muset rozkrýt záhady okolo svého majetku, a konečně uvidíme jak tečou prachy do její nadace....a z nadace ...;-D už chápu proč jí Jirka hodil přes palubu -mohla by ho zničit kapitalistka...;-D

0/0
20.7.2009 7:16

aht4pha

anketa

Kdo vymyslel takovouhle anketu? Je to jednoznačně postavené proti navrhovateli, nebo autor nepochopil o čem návrh je?

0/0
20.7.2009 4:40

Aldrin

Tak to jsem

zvedavej, co Tam Sobaotka napise jakpak splatil najednou auto a hypo. To se jeste pobavime. Ze, dementni ekonomicky amatere.

0/0
19.7.2009 22:26

gen.MacArthur

Re: Tak to jsem

ROZHODNĚ JE LEPŠÍ EKONOM,NEŽ TY!! :-P

0/0
19.7.2009 22:46

k.mlhos

kdo má víc než 10 milionů je stejně zloděj

naprosto správně , ale to by musel myslet zákon na osoby pokrevné až do 5 kolena a pak by se to možná povedlo

0/0
19.7.2009 19:34

Delirium Tremens

Re: kdo má víc než 10 milionů je stejně zloděj

Tak tak, a vy s ním zatočíte - po bolševicku.

0/0
19.7.2009 21:49

gen.MacArthur

Re: kdo má víc než 10 milionů je stejně zloděj

Ne. Po americku, 159 let vězení!

0/0
19.7.2009 22:23

Delirium Tremens

bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

A co chudí ? Pro ně ten zákon nebude platit ?

0/0
19.7.2009 12:14

luko5

Re: bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

Chudí nemají nic. ;-D

0/0
19.7.2009 14:36

Delirium Tremens

Re: bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

Jakto? Když si chudý člověk koupí ojeté auto za cca 150000,- a evidentně na to nemá, tak ten je z obliga ? Ten krást může ?

Možná je to směr, který by chtěla ČSSD určovat - klidně můžeš krást, ale jenom v malém ... jenom do 2 milionů ...

0/0
19.7.2009 21:48

gen.MacArthur

Re: bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

NEJVĚTŠÍ ŠKODY PÁCHAJÍ VELKÉ RYBY , TO SI PAMATUJ!!

0/0
19.7.2009 22:49

Delirium Tremens

Re: bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

Takže když cikánka ukradne v sámošce čokoládu tak je vlastně nevinná ...

0/0
19.7.2009 23:48

Delirium Tremens

Re: bohatí zaplatí 76 procent hodnoty nevyjasněného majetku

Omyl - socialismus si rozkradli malé ryby :-)

0/0
19.7.2009 23:49

mony67

zákon

Prokázání původu majetku by snad mělo být samozřejmostí v každé civilizované zemi.

0/0
19.7.2009 8:47

blastula

Re: zákon

Jen teoreticky. V praxi je to nanic, protože ti co hrají levou to mají předem  důkladně ošetřené, aby se na ně nemohlo

0/0
19.7.2009 10:06

risan

socani

jestli to správně chápu, tak tímto socani dávají jasně najevo, krást se může, v jakémkoliv množství, ale koho chytí, zaplatí daň, je to tak ?

0/0
19.7.2009 8:26

luko5

Re: socani

Zatím to tak funguje, akorát bez té daně. Tak co je horší?

0/0
19.7.2009 9:35

Peťulas

Nesmyslný populismus

A co když partě kamarádů takto vyjde společná investice na jednoho z nich? Všechno toto bylo a je naprosto legální, jen mohu mít problém to po spoustě let zdokladovat. V daňovém přiznání se vše uvede přesně podle zákona a najednou si někdo vzpomene, že by se mělo dokladovat něco, co nastalo před spoustou let. A co když někdo doklady po 10 letech nemá ? A nesežene je? Bohatí jen pracují s většími penězi než chudí. Je to podobný nesmysl, jako by někdo požadoval zdokladování nákupu každé dražší věci v bytě. A kdo nedoloží, tomu se příslušná věc zabaví nebo zdaní.

0/0
18.7.2009 21:44

mony67

Re: Nesmyslný populismus

To si špatně pochopil.Tady jde o to aby tvůj život byl úměrný tvým příjmům.

0/0
19.7.2009 8:51

Peťulas

Re: Nesmyslný populismus

Nepochopil.Vidíš to z pozice člověka majícího jako jediný příjem svůj plat.Ale jako někdo investující do nemovitostí, pozemků, akcií nebo třeba komodit sám nebo třeba ve skupině několika lidí můžeš naprosto legálně nabýt majetek, jehož prokázání po 10 nebo 15 letech může být problém.(Když jste se 3 složili po 300 tis. na nákup akcií za 900 tis. a po době delší než půl roku jste prodali třeba za 30-ti násobek, je Váš zisk dle stále platného zákona od daně osvobozen.A doklad již dnes nemáš, protože Ti v roce 1995 nikdo neřekl, že v roce v 2010 ho po Tobě Sobotka bude chtít.Navíc je v tomto případě doklad napsaný na někoho jiného,což ničemu neodporuje. A  tento člověk je dnes na druhé straně zeměkoule, mrtvý a nebo se Ti dnes naopak chce za něco pomstít a Sobotkovi na Tebe pošle udání,  že by bylo dobré, abys prokázal nabytí majetku - a jsi v háji, ačkoliv jsi nikdy zákon neporušil.A nebo si představ, že máš různých obchodů ročně stovky.Zdaníš dle zákona a po pár letech papíry likviduješ.

0/0
19.7.2009 16:16

Zirkon

Re: Nesmyslný populismus

Psali tam tři roky zpět. Pokud  neděláte  něco  načerno, tak  se dá  všechno dohledat.

Pokud  jde o společnou investici  kamarádů: Dovedete  si představit, že  10 kamarádů dá   11tému po  milionu aby si koupil vilu, která  bude  v katastru napsaná jen na toho 11-tého?  Asi  by  chtěli na  ty miliony  směnky  nebo  něco. No a ty by  ten  11tý mohl ukázat na  finančáku. Tedy, pokud  by i miliony těch 10 kamarádů   nebyly  kradené, že ?!

0/0
19.7.2009 23:42

Peťulas

Nesmyslný populismu

Tento návrh je samozřejmě předvolební populismus, který se snaží na složitý problém najít jednoduché řešení. S přísným postihem nepoctivců bude souhlasit skoro každý, ale právě velcí zloději budou peníze utrácet tak, aby na ně nikdo nemohl - třeba přes různé firmy založené v daňových rájích, kdy se v ČR jejich jméno nikdy neobjeví. A na druhou stranu by zkomplikoval život spoustě jiných, kteří zbohatli poctivě.  Všimněte si, že bohatí skoro nikdy nejsou Ti, kteří dostávají mzdu, ale Ti, kteří nějak podnikají a investují ( např. akcie, nemovitosti, komodity atd.). A pro investování platí různá daňová pravidla - uvedu jako příklad třeba akcie. Zjednodušeně řečeno: ztráta je Tvůj problém, zisk podléhá zdanění pouze tehdy, jesliže mezi nákupem a prodejem uběhla doba kratší než 6 měsíců. Co když někdo nakoupil něco, jehož cena se zmnohonásobila ( třeba ČEZ stál cca před 13 roky Kč 50,-, před 2 roky Kč 1.400,- tj. 28x tolik. A co když někdo dělá takových obchodů mnoho za rok?

0/0
18.7.2009 21:35

luko5

Re: Nesmyslný populismu

To je ale prokázaní nabytí majetku. Máš nějaký jiný příklad?

0/0
19.7.2009 9:37

Peťulas

Re: Nesmyslný populismu

Myslíš? A co když žádné doklady na obchody udělané před 5,10 nebo 15 roky dnes již mít nebudeš? A co když jste 3 kamarádi udělali velký obchod jménem jednoho, o který jste se tenkrát poctivě rozdělili? Vše dle platných zákonů. A ten 1 je dnes na druhé straně zeměkoule, mrtvý nebo se Ti třeba bude chtít po letech za něco pomstít, nic nepřizná a navíc Tě Sobotkovi nabonzuje, abys svoje příjmy doložil.

0/0
19.7.2009 15:35

Hansus

Re: Nesmyslný populismu

Toto je nerozumné, je dobré si najmout psychologa, který by Vám v tom problému pomohl, uvažujte, tohle by nemuselo dobře pro Vás dopadnout, z hlediska počtu hlasů...

0/0
19.7.2009 16:33

Zirkon

Re: Nesmyslný populismu

Pokud vím, tak ochody s  akciemi nejsou anonymní. To by se dalo dohledat. Peníze  za akcie  by ti přilšy na  nějaký  účet a  podobně.

0/0
20.7.2009 0:11

Zirkon

ušlechtilý záměr, který nakonec nedopadne

Kromě  toho má velkou slabinu: Největší boháči a podvodníci  vyvedou  majetek do  daňových rájů  a  pak  si domů  pošlou  "čisté"  peníze. To  není nezákonné, takže  na  ně  by se to  nezvtahovalo. Stejně  jako na  politiky, kteří  mají  své "provize"  ulité ve  Švýcarských  bankách.

Každopádně  by měli ale podávat majetkové  přiznání  pobiratelé  sociálních dávek a  invalidních důchodů.

Tím nemyslím, že  by  neměl dostávat dětské přídavky  nízkopříjmový  občan, který zdědil  domek po  babičce,  ale  pokud  jste si v minulém roce, kdy jste  pobírali soc. dávky  koupili dům (  evidentně tedy   z  nepřiznaných  příjmů), tak  by  jste  měl socdávky vrátit a  další již  nikdy nedostávat !   

0/0
18.7.2009 19:42

sportage5

Tak to si dovolím tipnout, že

minimálně 90% soc.dem členů bude mít veliký problém, jak doložit kde na kdeco vzali...a pokutičky se jen povalí...to je populismus, vždyť by si soudruzi sami podřezávali větev, nebo vlastně ne ...oni by si jistě udělali na své korytáře výjimku.

0/0
18.7.2009 17:55

banánovník

proč ne 100 procent?

;-O;-D

0/0
18.7.2009 16:53

ChorcheCh

a co kdyby bohatí zaplatili třeba 200% ?

Stejně všechen majetek nepřiznaj ;-D

0/0
18.7.2009 16:21

_-1-_

Jestě, že ti poslanci mají imunitu

a jich se to tedy týkat nebude R^

0/0
18.7.2009 13:24

R.Jan.

Ano, už to mělo být.

Jak tady několik chytrých lidí psalo. Ale nepromlčitelné. Takhle je to zatím špatně, protože: 1. Jsou v tom zahrnuté ty nesmyslně vysoké daně, které v případě ČR rozkradne vládnoucí chátra. 2. Vypadá to jako příznak toho, že je ČR rozkradená, jak psal Bob Harwey pode mnou. Lumpové, zloději by mohli říct: Tenhle majetek máme už 4 roky, nebo tohle jsme nakoupili za to, co jsme získali prodejem toho, co jsme měli už před lety, a tam by byla ta džungle různých strejců a kamarádů, do které by nikdo nešel. ... Takže: Tenhle zákon, nespojovaný s šílenými daněmi a neomezený časově, jednoznačně ano. Zákon ve formě, jak ho vyhlásil Sobotka, to je jen náhubek, smrdí to dalším způsobem, jak legalizovat už nakradené v době, kdy u%z se moc krást nedá, protože není co krást. Taková legalizace nakradeného už tady byla: 1989, Havel, OF...

0/0
18.7.2009 12:32

Bob Harwey

Všichni si už nahrabali

a teď budou kázat a moralizovat...

0/0
18.7.2009 11:14

xsally

Jasně

A Bohouš začně u sebe, sám má máslo na hlavě. Nebo snad zneužívání prebend se bere jako zákonné, tedy vyjasněné?

0/0
18.7.2009 11:01

jirka86.europe

ČSSD

I komunisti nebyli takový dementi jako socani dnes.

0/0
18.7.2009 10:20

jirka86.europe

ČSSD

ANO, VÝBORNĚ. TAK ZAČNĚTE U SEBE. TAKOVÝ SOBOTKA SI KUPOVAL BYT V PRAZE ZA 8 MEGA, URČITĚ TO NAŠETŘIL.

0/0
18.7.2009 10:16

0100

Přesně tak a použil na to náhrady poslance, které

měl použít na cestování, expertné, kanceláře a další. Proto to jsou nezdaněné peníze, aby se používaly k těmto účelům. Pokud je použil do svých příjmů, měl by je zdanit tedy 76%, protože je nepřiznal ve svém daňévém přiznání jako zdanitelný příjem. Nebo 100%, protože je evidentně přečerpával a nepotřeboval.

0/0
19.7.2009 3:53

Phantom2005

Já jsem ...

... pro všema deseti - takový zákon totiž konečně zajistí likvidaci politiků ČSSD (ale i jiných). Nebo si snad někdo myslí, že své majetky dokážou doložit?

0/0
18.7.2009 9:14

luko5

Jsem pro. Poctivě nabytý majetek lze doložit.

R^

0/0
18.7.2009 7:58

GI Joe

Socialni Demence

Toto je hrozna hovadina. Jestly lidi zvoli CSSD a tohle svinstvo projde tak se snad vzdam obcanstvy. Vydelavam v Australii, a ten milionek kc za rok dam, potom kdyz bych treba chtel neco drahyho v CR koupit tak mi do toho jeste budou stourat kde jsem sebral na to ci tamto vydelal. Pozdravuji z dovolene na Bahamach pane Sobotoko, a uz nezavidte ze si stale jeste utirate pr*el rudym pravem.

0/0
18.7.2009 3:50

Hofos

Re: Socialni Demence

Předesílám, že jsem pravičák, aby mě tu někdo nezačal linčovat....

Chlapečku, až OPRAVDU dostaneš nějaké peníze v zahraničí, tak budeš setsakra dobře vědět, ke komu máš mít /můžeš mít/ daňovou povinnost. Za co utratíš čistý příjem? To je nám všem OPRAVDU u prd3le.

Jediné smutné na tomto návrhu je, že to splodily populistické socky. Jinak to má preventivní charakter...

0/0
18.7.2009 4:05

mony67

Re: Socialni Demence

Jestli se vzdáš občanstvy,tak to bude pro tento stát určitě velká škoda.Přemýšlej ještě o tom.Takové ynteligenty jako Ty budeme určitě potřebovat.

0/0
18.7.2009 6:13

jirka86.europe

Re: Socialni Demence

Být tebou, tak se vym rdám na tuto podělanou krajinu a zůstanu v Austrálii. Já se stěhuju zase natrvalo do USA, takže mi je to tady už fuk, ať se to tady vysaje navzájem.

0/0
18.7.2009 10:19

Zirkon

Re: Socialni Demence

Jestli děláš  v té Austrálii na černo, tak by  bylo v pořádku, kdyby jsi měl problémy s investováním těchto  nezdaněných peněz. Jestli daníš v Austrálii tak na to určitě  máš  doklady nebo je můžeš  dodatečně  získat.

Každopádně  kvituji, že alespoň nekradeš  v ČR !   My si tady vystačíme.

0/0
19.7.2009 23:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.