Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravcům kvůli krizi ubyly zakázky, řidiči jsou bez práce

Dopravci zřetelně pociťují dopady globální krize. Výjimkou nejsou poloviční propady zakázek, což pro podniky znamená výrazný pokles tržeb. Firmy se často nestihly vzpamatovat z předchozího období poznamenaného silnou korunou a drahou naftou a musejí znovu přistupovat k nejrůznějším úsporným opatřením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hucul

Mohli by zase stavkovat, ne?

Jako pokazde, kdyz jejich lobby nekdo slapl na prsty a pokousel se prosadit levnejsi a ekologictejsi vlakovou nakladni dopravu.

0/0
20.7.2009 9:06

matysek-k

Re: Mohli by zase stavkovat, ne?

levnější?8-o

0/0
21.7.2009 14:28

karel87451

Asi takto:

Vubec nechci hodnit, jestli je pokles dobry nebo spatny, ale chtel bych, aby v cene zbozi byla zapocitana skutecna cena dopravy, vcetne poniceni silnic. Dale bych byl pro nejakou formu zpoplatneni tranzitu. Opravdu me nezajima kamion, co veze touaregy ze Slovenska do Nemecka po nasich silnicich prvni tridy. Co z toho mame?

0/0
19.7.2009 20:04

pjotrrr

Ono to je taky na jednu stranu dobře

Takhle by tady zachvilku řídili kamiony ukrajinci, veitnamci a kdoví kdo další.Rv

0/0
19.7.2009 19:09

Live_in_the_death

Re: Ono to je taky na jednu stranu dobře

Ale oni už je řídí dávno, ukrajinci, bulhaři, turci a tak

0/0
19.7.2009 21:56

spartan15

Pokles?

Že to není vidět na silnicích.ten pokles.!!

0/0
19.7.2009 18:31

naroznej

Re: Pokles?

Tak to doporučuji se lépe rozhlížet. Ten pokles je hodně znát.

0/0
19.7.2009 18:40

aht4pha

Re: Pokles?

Každopádně rapidně ubylo náklaďáků a co mě překvapilo docela i dodávek.

0/0
20.7.2009 4:59

technik

A co má bejt ? Stát se musí starat a cikány a zisky automobi

a zisky automobilek. Co je komu po nějakejch řidičích. Ještě tak, kdyby to byl cikán, tak ho jako chudáka budou předvádět a notovat si, jak jsou u nás diskriminovaní a nemaj práci.

0/0
19.7.2009 15:36

kuba.s

Re: A co má bejt ? Stát se musí starat a cikány a zisky automobi

a kdo vozí automobilkám materiál a komponenty? Tímto nechci hájit šrotovný ale je třeba být trochu fér

0/0
19.7.2009 19:19

vaclav13

Dobrý začátek

Pár set nebo pár tisíc točvolantů bez práce, co to je? .... Dobrý začátek. Jen tak dále. Snad se konečně uvidí, že kancelářské sponky na papír nemusí cestou k zákazníkovi jet tam a zpátky přes půl Evropy.

0/0
19.7.2009 14:00

tojsemalectverak

Re: Dobrý začátek

abys neřval že v hypermarketu není výběr z šedesáti druhů piva a sto hajzlpapírů

0/0
19.7.2009 14:02

ihojteybrales

Re: Dobrý začátek

Vetsine lidi staci jedna dve oblibene znacky, pokud mozno z mistniho pivovaru. To jen pitomci zmasirovani reklamou potrebuji 60 eurochcanek v regalu.:-P

0/0
19.7.2009 15:21

Sagita

Re: Dobrý začátek

Zlatý slova, imbecilové  zmasírovaní reklamou dneska pijou Géčko vyrobené v Polsku a na Ukrajině. Ty náklady na dopravu musej bejt sttašlivý...

0/0
19.7.2009 21:06

PanKedlubna

Krize?

ona to neni zas az takova krize, ale spis vyrovnani imaginarniho boomu ekonomiky, coz jde ruku v ruce s dopravou, tyhle bubliny driv, nebo pozdeji vzdycky musi splasknout, aby se zas mohli nafouknout a rozhodne to neni na velkou skodu, treba se dopravni trh vzpamatuje dobrym a uspornym zpusobem a nebude se plytvat na vsechny smery, coz je videt v zapadnich zemich na kazdem kroku. Tahani zbozi sem a tam, odmitani zbozi kvuli administrativnim chybam, diky tomu miliony kilometru vnivec, nakupy nakladaku na zaklade lukrativnich kontraktu, ktere ovsem po vyprseni nemaji co delat atd atd.....co je urcite dobre, ze snad bude ridit na cestach tyto kolosy mene joudu, protoze si firmy budou najimat zkusenejsi a nebo naopak? V Cechach asi spis naopak...:)

0/0
19.7.2009 13:59

vaclav13

Re: Krize?

R^ Trefa do černého. Já neměl čas na delší příspěvek, ale vystihl jste to výborně.R^

0/0
19.7.2009 14:02

naroznej

Re: Krize?

Ale jo , mohu souhlasit.

Jen pouze s tím rozdílem , že tahání zboží sem a tam neřídí autodopravci , ale ti , kdo si je objedná.

Jestliže takový ARCELORMITTAL Ostrava získá zakázku ve Francii , jede kamion do Francie. Na druhou stranu nějaký jiný francouzský ocelář získá zakázku v Ostravě a tak nám jede kamion s tím samým zboží tam i zpět.

Odstranit toto znamená znovu zavést celntrální plánování a vrcholově regulovat obchodní vztahy , což asi nikdo z nás nechce

0/0
19.7.2009 18:45

karel87451

Re: Krize?

No, pokud by doprava kvuli niceni silnic, ziv. prostredi apod. razantne zdrazila, tak by ten franc. ocelar daleko hure ziskaval tu zakazku tady...

0/0
19.7.2009 20:05

řnd

Re: Krize?

Problém je ten, že obrovská konkurence dopravců zvýšení cen prostě nedovolí. Pokud bude moct tuto profesi vykonávat každý, komu někdo půjčí na nákup kamionu, bude situace pořád stejná. Je potřeba, aby stát začal regulovat přístup na trh - tak jako např. v Itálii - a taky zvýšil odborný dozor (nepřekračování dob řízení pomocí různých fíglů, nezdaněné odměňování řidičů, přepravy hrazené bez faktur apod.) !!Je opravdu nezbytně nutné, aby část silničních dopravců zkrachovala, pokud se nevyrovná poptávka po kapacitě s její nabídkou, tak není šance. A netýká se to v dnešním evropském prostoru jenom Česka, prostor bez hranic ruší závislost na tuzemských dopravcích!

0/0
24.7.2009 7:34

falonso

Být řidičem není práce,ale zaměstnání

;-D;-D;-D

0/0
19.7.2009 13:52

tojsemalectverak

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

si to zkus ty pako

0/0
19.7.2009 14:00

palics1

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

Jo,aspoň na 1 den,a jak rád by ses vracel na Ú.P.

0/0
19.7.2009 14:10

vvasek

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

Chybne vyjadreni poopravim. Byt ridicem neni prace, ale POVOLANI! Bohuzel profesionalove zmizeli a dnes i kamion ridi kdejakej.... (dopln dle uvazeni). Proto tu praci uz taky nedelam.

0/0
19.7.2009 20:11

naroznej

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

Třeba ta krize bude mít za následek , že ti špatní budou propuštěni a ti dobří zůstanou.

0/0
19.7.2009 20:46

inters

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

Ne !!! Bude to přesně naopak !!!  Hodný majitel firmy se právě rád zbaví těch dobrejch, ti lemplové mu pár aut vyválí, pojišťovan to zacvaká a máme nová auta ;-D

0/0
20.7.2009 0:10

inters

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

a ještě ušetří na platech, neboť bude strhávat ze mzdy právě těm lemplům peníze, za nesmyslné firemní pokuty, při porušení deb... firemních předpisů... Ti dobří by žádné přestupky neměli...jak prosté...

0/0
20.7.2009 0:14

matysek-k

Re: Být řidičem není práce,ale zaměstnání

to tě zklamu, pojišťovna se nepředá, na nový auto ti to nedá

0/0
21.7.2009 14:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.