- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
majitel, který zavinil krach své předchozí cestovky a nyní své bývalé, zase za nic nemůže. Já nic, já muzikant. Okrást klienty s bohulibým úsměvem na rtech. To jest současná image pana Fischera. Lze se domnívat, že krachy obou cestovek byly vyvolané záměrně a že zisk se odlil neznámo kam a podvedení klienti zaplakali. Docela jsem zvědavý, na jakou cestovku se pan Fischer zase překabátí. Zdá se, že to bude stená firma, jen bude bít nové jméno.
Pokud se zákazníkem spolupracuji dlouhodobě, mám s ním dobré zkušenosti a není tu náznak nějaké insolventnosti, která by byla evidentní, tak s ním přece nerozvážu smluvní vztah. Tím chci říci, že hotely nebudou hromadně žádat platby předem na základě nějakého "očernujícího" emailu.
Pokud to bylo takto, proč od smlouvy odstoupila taky ČSA? ... Něco tu smrdí.
Přesně tak. Pro ty hotely byl TomiTour dlouhodobý zákazník. Navíc pro něho měly rezervované pokoje. To musel být skutečně zásadní (a dlouhodobý) důvod, proč ho odkopli. Pro ty hotely to totiž mj. znamená, že jim aspoň přechodně zůstanou volné pokoje. Bude to pro ně tedy finanční ztráta. Zřejmě si to vyhodnotili tak, že je lepší to stoupnout hned, aby ztráta nenarůstala.
vidět jaký je v tomto státě ksindl!když chci někoho zlikvidovat tak ho očerním!A pro truhlíky co tady píšou,že nic neumí tak si vzpomeňte z čeho a jak vybudoval prosperujicí cestovku v Německu kde je funkční tržní prostředí a není tam takovej ksindl jako u nás!
Já k tomu teda nic nevím, ale včera tu někdo říkal, že i tam ju musel prodat za 1 DM. To není pravda?
Fišer zkrátka postupně ztrácí tlačítka na dostatečně vlivné lidi, díky kterým se jeho aktivity donedávna mohly držet nad vodou. Jenom nevím jestli v těchhle případech jde o obyčejnou neschopnost nebo o vyčůranou zlodějnu.
nějak mi to můj jednoduchý mozek nebere. Zálohy od klientů předem a cestovka nemá peníze. To buď ty zájezdy prodává pod nákupní cenou, nebo ty penízky někam sype, nebo ... Poradíte ?
spíže pod nákupní cenou, čímž chtěl likvidovat konkurenci a posléze ovládat trh. V každém případě to je volovina a strhne sebou i cestovky, které by to jinak přežili.
P.S. zálohy vybírá předem, nicméně i dodavatelům služeb je třeba někdy něco platit předem.
kdyz dostanou penize predem od klientu, jak nemohou mit hotovost na to, aby dopredu uhradili hotely?
mozna se ptam hloupe...
ale nemit na to hradit svuj provoz, to je vazny problem. a nejaka zmena v platbe dopredu prece nemuze cestovku polozit. jak jsem z clanku pochopil, TT mel (asi) lepsi povest u hotelieru, proto po nem platbu dopredu nechteli. jine cestovky asi dopredu plati normalne a funguji bez tezkosti. myslim, ze to zkraka VF zase potentil...
Jednoduchá logika, abych mohl něco prodávat, tak to nejdříve musím mít!!! Takže když chci někomu prodat pobyt v hotelovém pokoji, tak ho nejdřív musím zaplatit a pak nabízet klientovi...
...jak se bude jmenovat další cestovka s tváří Vaška Fušera?
Pan Fischer dokazuje, že je nejen špatný manager, ale že i neustále neříká pravdu.. Já bych nepřijmul, ani jako ředitele "stlačenýho vzduchu".......
firma šla do hajzlu a já se do poslední chvíle snažit nahrabat od klientů co nejvíc peněz! To mám za svou dobrotu.