- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nekomentujte neco, cemu nerozumite! Nikdo si o pruser nekoleduje, aby mohli vyuzit sveho prava zadrzet letadlo, nemusi to letadlo patrit primo SkyEurope, primemu dluznikovi letiste! Takove je zneni zakona. A proc? Prave proto, aby to dluznika donutilo zaplatit, treba i diky natlaku, ktery by na nej skutecny majitel letadla mohl vyvijet! Soud prvni instance rozhodl v rozporu se zakonem, proto se letiste odvolalo a vyhralo. A garantuji va, ze pokud se Sky Europe odvola ke kasacnimu soudu, tak prohraje. Samozrejme za predpokladu, ze v procesu neexistuje nejaka chyba, diky ktere by se dal proces napadnout jako takovy.
To dobrá zpráva pro SKYE. Letiště Orly bude platit jak mourovatý, jednak nerespektuje rozhodnutí soudu, jednak nejedná s majitelem.
SE sro
SE aero sro
SE management sro
SE a.s. ................. + dalších 17 firem, ale do příspěvku se tolik odstavců nevejde. Každé éro patří jiné firmě, palivo platí další, jiná má zaměstnance - nic jim ku @ vám nevemete
Tak to skúsme inak:
České aerolinie, a.s., České aerolinie Cargo, Holidays ČSA, ČSA Support, ČSA Services...
Toto sú všetko existujúce rôzne spoločnosti, ktoré patria pod jeden holding. Takže aj ČSA používajú zlodejskú taktiku?
V Ruzyni hnijou letadla Fischer air už létaaaaaaaaaa
Ale že na to všichni přišlo až po měsíci.... Jak se zdá, SkyEurope budou asi velmi průhledná společnost.... (I když lítat s nimi bylo a většinou ještě je výhodný)
No pokiaľ viem, mluvčí SkyEurope na to upozorňoval už pred mesiacom, že spoločnosť, ktorej lietadlo patrí, nemá voči letisku Orly žiadne záväzky. Len nikto tomu predtým nechcel veriť :-) Ale je celkom normálne, že každá aerolinka má niekoľko dcér, ktoré sú zastrešené holdingom. Ale myslím, že letisko v Paríži si koleduje o prúser, lebo jednak nerešpektuje rozhodnutie slovenského súdu o ochrane pred veriteľmi a zadržiava lietadlo v rozpore s rozhodnutím francúzskeho súdu. No proste Francúzi.