- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takze, po 41letech litani do New Yorku se CSSD managementu podarilo i zrusit Atlantik. Kdyz se podvam zpet linky do Kuala Lumpur, Singapur, Jakarta, Bombay, Bangkok, Havana ( s Mexico City) Montreal, Toronto.... vsechno pryc... Novosibirsk se jim taky nepodaril.... co se jim dari?... Tvrdik nosi Paroubkovi destnik a tasku, co a komu bude nosit Lasak? Rathovi fonendoskop? Ach jo... CSA je v pytli a nic krom rychleho prodeje znacku uz nezachrani....
provozni ci jine duvody o ktere mluvi PR Hlupakova II. jsou proste blaboly.... CSA stale nabizi pres servery OK 050/051 = linku operovanou vlastnim letadlem a to do 31.12. = je to skutecne podraz. Otazkou je proc? Je to jednoduche... inkasuje penizky za prodej, potom lidem poslou informaci o zruseni letu a preknihovani na linku OK, ale provozovanou Deltou = a az po proletu s mesicinim zpozdenim je Delta zatizi za tyto kupony. Takze prasule TED a zaplatime az v unoru 2010. A ze by Delta na nektere lety ( plne ci plnejsi) nezmenila typ z Boeing 767 na 777? bez vetsim problemu.
dobry postreh jenom by me zajimalo o cem, o jake legraci, budete psat az pujdou CSA na hrnec
Postřeh? Pan Sůra většinu věcí o kterých píše z oblastí letectví opisuje s fóra na http://WWW.AIRWAYS.CZ
To je jedna z posledních hodnot, které ČSA má. Pak prodaj Heathrow a začnou lítat na Luton a ztratí poslední důvod proč s nima letět.
Ty s nima litas na LHR? Tou 737-400? Tak to ja z LHR zasadne s BA, to se neda srovnat..
Jinak sloty se samozrejme pronajimaj
Ja nevim co se tu resi. Prodavani cizich letu pod vlastni znackou je naprosto standardni postup v tomhle businessu a CSA (a spousta dalsich spolecnosti) ho provozuje i na mnoha jinych linkach. Ja letim v rijnu do Ameriky a prestoze mam letenky zakoupene pod hlavickou Lufthansy, tak vim ze budu letet s Northwest, ktere nektere zaoceanske spoje pro Lufthansu provozuji. Zadny senzacni clanek na toto tema jsem ovsem nikde nevidel.
Ne. Ty mluvis o code-share. Clanek jakse rika provozovane CSA - tedy prodavaji na odlet v (tusim) 11h, ale realne v 11 zadny let nebude. Podvadeji. Pak napisou zakaznikum ze jejich let byl posunut a pritom je jen prebookuji na 15h na let Delta.
Aha, a v čem že tahle událost přesahuje asi milion jinejch podobnýho zpravodajskýho významu, že má tu čest bejt 4. nejdůležitější?
S ohledem na připravovaný prodej ČSA je každá, i jen nepatrně negativní zpráva, dobrá. Sice ne vlastníka a prodávajicího, tedy ČR (tím pádem každého občana), ale kupující se může jen radovat. Každý ušetřený miliónek bude dobrý, ne?
Otázkou zůstává, jestli je vytváření špatné image ČSA zdejšími novináři motivováno hmotně, nebo jen nedovtipností.
Co tedy jeste CSA zbylo ? Tenhle frajer pokud se nemylim byl schopen prodat naprosto vsechno a dal uz asi neni kam jit ... Jeste pred par lety byla radost s CSA letat, ted uz je to jen agonie. I kdyz uznavam, ze ten NY spoj byl vzdy jak cesta do muzea, kdyz zacali rozdavat filmy na 8mm videokazetach 8-)
moc nelitam, ale prijde mi to jako moc povyku pro nic. Umim si predstavit, ze odstranit let z mezinarodniho rezervacniho systemu neni jen tak a pokud ctu dobre, tak to bude litat nekdo jiny, tak asi ve finale se cestujici dostane tam kam chce, tak proc kolem takovych kecu resp cely clanek a jeste zarazeny na hlavni strance? Netlaci negativnim PR nekdo z kupcu na image CSA? :)
Odstranit let trva 2minuty. Realne je s podivem, ze prodavaji neco co nemuzou nabidnout. Takze podvadeji. O tom ta zprava je.