- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rozostřená fotka starý Karosy, to je děs.
Sníží 1100 pracovních míst a přitom chtějí stále stejné dotace...Holt ty peníze by se hodily na odměny manažérů
Když někdo nakousl ten Londýn. V Londýně zaplatíte za vjezd do centra 7 liber (cca 200Kč)na auto a den. Tyto peníze jdou do MHD.Netuším, zda pravidelní vjížděči mají nějaké zvýhodnění, ale zkuste chtít u nás v chtít za vjezd do centra byť třeba 50,-. To bude řevu
Píšeš nesmysly!!! Jak budeš přepravovat ty lidi, ktří kvůli mýtu nechají auta doma??? Už teď je ve špičkách v metru, busech a tramvajích nehnutelno! Mýto nic nevyřeší, jen si Bém a jemu podobní namastí opět kapsy od firmy, která vyhraje "čistou" veřejnou zakázku.
donutil DP aby zrusil rocni jizdenky papirove a vydaval pouze pres Opencard. Jenze penize z opencard jdou na magistrat nikoliv do podniku. Pak si lidi mysli kdovijak neplati drahy jizdny, jenze to se nedostane do podniku :(
.. ta kočička na fotce má nádhernou prdleku.. ňam ňam..
Jízdenka na 3 dny v Londýně stojí 4 GBP tedy 120 CZK to stojí denní jízdné v Praze.
MHD jedu do práce 60 minut pokud stíhám přestupy a to za 36 CZK. Pokud jedu atutem trvá mi to 18 minut a projedu 18 km tedy utratím 36 CZK za naftu. Z tohoto hlediska je vloba zda-li jezdit či ne jasná.
Pokud platíme management dopravních podniků nebude efektivita nikdy dostatečná.
Dobrej vtípek. :) Třídenní jízdenka v Londýně vyjde ve skutečnosti na 18,40 GBP (550,- Kč). A jízdenka na 75 minut v Praze vyjde na 26,- Kč. Ještě že v tom managementu DP nejste vy. :)
Více kilometrů, kiosky ani nadprůměrné pokrytí neřeší zcela konkrétní problém co mám. Cesta busem v odpolední špičce z Kačerova na jih (konkrétně 139,150 a 205) ... dobytčák, který nemá s kulturou cestování nic společného. Jiný příklad, tramvaje z Palackého náměstí, opět odpolední špička, situace překvapivě stejná jako v případě busu - opět dobytčák. Podotýkám, že ta odpolední špička trvá až do podvečerních hodin. Dnes v půl sedmé večer a tramvaj z Palackého náměstí opět narvaná tak, že část lidí musela zůstat na zastávce. Tohle by se mělo řešit a tohle je mířeno především na město a ROPID.
pac jsou prazdniny a podle DP je narod travi v Chorvatsku (asi zblbli z tech odesackejch plakatu), takze intervaly jak ... a pak to jezdi narvany.
Oproti jiným městům je v Praze levná městská doprava.
jo tak to jsem se zasmal, jsem odpurce mestskeho automobilismu, ale este jednou zdrazi a koncim s nima, radeji budu jezdit stridave autem a na kole.
Takže naši slavní pražství dopravci najíždějí stále víc a víc kilometrů??? Hmmm, zvláštní - nedávno jsem jel jednou linkou na Praze 4 na Chodov a tam ten autobus končil, zatímco před časem jel ještě několik dalších kilometrů...
a tohle je druha vec, ktera me dostala, jezdi to cim dal min, furt se nekde stoji - poruchy na dennim poradku a pritom najizdeji vic a vic kilometru. (Kdyz clovek nebude pocitat porizovaci cenu auta, ktere stejne vetsinou ma, tak za benzin da u mensich mestskych aut stejne jako za MHD.)
poskytuje nadstandardne dobre a kvalitni sluzby. do financovani podniku samozrejme nevidim, ale velmi me zajima, proc naopak mestu nevadi planovat tak zoufale nesmysly jako je metro na Letiste vedene pres Motol. mozna, ze by audit spise potrebovalo mesto nez DPP...