Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České spořitelně se dařilo, přitíží jí ale neplatiči

Velké banky začíná trápit nový problém - lidé a firmy, kteří si u nich napůjčovali peníze a nejsou schopní je splácet. Nejvíce jich má mezi svými zákazníky Česká spořitelna, která je podle počtu klientů největší tuzemskou bankou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

metalovy duchodce

V české spořitelně má peníze

jen ten, kdo si svých peněz neváží.

0/0
31.7.2009 15:29

General-

Re: V české spořitelně má peníze

Jakym zpusobem se projevuje to, ze si svych penez vazite?

0/0
31.7.2009 18:43

Montaigne

Re: V české spořitelně má peníze

protože klient platí nehorázné poplatky, pane generální řediteli!;-O

0/0
1.8.2009 11:42

ripe219

Re: V české spořitelně má peníze

asi někdo neví že s dobře nastaveným osobním účtem a s programem výhod můžeš mít poplatky za účet a operace stažené na minimum.  a hádej jakou největší banku v případě problému stát vždycky podrží :)

0/0
11.8.2009 13:17

kestrik

Jak bych to tak....

Mno, přeju jim to, no.....

Však oni ty penízky vyberou na poplatcích za vedení účtu, za NEodeslání výpisu, NEprovedenou transakci, použití bankovní karty, NEpoužívání úvěrové karty apod.

Kdepak, naše Česká (vlastně teď už Rakouská) spořitelna je velmi vynalézavá.Rv

0/0
31.7.2009 13:54

metalovy duchodce

Re: Jak bych to tak....

pravda.

0/0
31.7.2009 15:43

ripe219

Re: Jak bych to tak....

čili stejná jako všechny banky, žádná není charita a akcionáři chtějí jen vydělat - ne dávat

0/0
11.8.2009 13:18

prenda

banka trpííí to...

No jo chudáček banka. Ale že nás sdíraj za nesmyslný poplatky stále, celou dobu to autor nevypíchne :(. Chvástaj se jak vydělaj peníze na účtech a ve finále za rok tam máte méně peněz než kolik ste uložili..Tohle by se mělo trestat!!!

Nikoliv ještě banky litovat..maj tu nastavený tak benevolentní mantinely že si tu snáma můžou vytřít pr. ele

0/0
31.7.2009 11:43

Moudry_muz

Re: banka trpííí to...

tak si dej prachy pod polštář, stejně na ty tvoje halíře není nikdo zvědavej :-P

0/0
31.7.2009 11:52

Muf007

Re: banka trpííí to...

naštěstí netřeba podpolštář. Moudrý ví nebo si najde informace o účtech bez polatků za každé šplouchnutí na účtu. ;-D A nemusí živit Šiditelnu.

0/0
31.7.2009 12:04

Moudry_muz

Re: banka trpííí to...

moudrý ví jaká banka má jakou kapitálovou přiměřenost, moudrý chce mít peníze v bezpečí a né v kdejakém kiosku 8-o to ze jsou lide neponaucitelny z padu superbank bez poplatku a se super urokem je jejich hloupost :-P

0/0
31.7.2009 12:17

Muf007

Re: banka trpííí to...

Moudrý řekněme uvěří pojištění vkladů, pomyslí na diverzifikaci rizika a pak se nemusí bát ani kiosků pojištěných stejně jako mnohem masivnější budovy z kamene, skla či oceli.

0/0
31.7.2009 14:17

Moudry_muz

Re: banka trpííí to...

pojisteni vkladu je pouze antipanicke opatreni, v praxi zcela nepouzitelne. riziko budes podstupovat vzdy a diverzifikace je pouze jakysi prodejni mytus a konecne kiosek, ten je z 30% na volnem trhu a dalsich 70% ma comba, ktera je uz z poloviny znarodnena...8-o

0/0
1.8.2009 0:48

holka od vedle

Re: banka trpííí to...

To je fakt. Když si spočítáš kolik peněz ti strhnou, tak bys musel mít na kontě miliony, aby jsi na tom neprodělal. Stejně ti co je mají, tak to maj uložený ve švýcarsku pro jistotu. Šmejdi..

0/0
31.7.2009 12:24

Moudry_muz

nové úvěry

se poskytují již pouze klientům, kteří mají u ČS nějakou historii. Klient z ulice má velmi malou pravděpodobnost na úvěr dosáhnout, pokud to není opravdu bonitní klient, který zas nemá důvod brát úvěr v jiné bance než jeho domácí. ČS je ještě konzervativnější než kdysi, strach o klesání zisku z důvodu opravných položek k nesplaceným úvěrům není na místě :-P

0/0
31.7.2009 11:28

Moudry_muz

zisk

není ani z poloviny vytvořen z poplatků, takže ti, kteří si myslí, že banka žije pouze z poplatků, se hrubě mýlí 8-o

0/0
31.7.2009 11:25

pepan53

Z CELÉ STRÁNKY JSOU POUZE 3/5 PŘÍSPĚVKŮ

které hovoří k věci, osttaní se chvástají, že jsou u MBanky a nic neplatí, ale nejen že o tom diskuse není, ani se jich na to nikdo neptal tak nechápu proč nám to sdělují. Diskuse je o neplatičích a ne o poplatcích vypatlanci

0/0
31.7.2009 11:12

3bra3

Re: Z CELÉ STRÁNKY JSOU POUZE 3/5 PŘÍSPĚVKŮ

Ty, člověče, diskuze je o tom, o čem se diskutuje a ne o tom, o čem Ty si myslíš, že by se mělo diskutovat. Mě přijde, že 2/5 příspěvků je Tvých, opěvujících ČS.

0/0
31.7.2009 11:26

pepan53

Re: Z CELÉ STRÁNKY JSOU POUZE 3/5 PŘÍSPĚVKŮ

je to šíleně jednoduché, založet si svoji diskusu a tam si diskutujte tzřeba o nesmrtelnosti chrousta a na opěvování ČS se taky nikdo nikoho neptal tak nevím proč to sem cpeš

0/0
31.7.2009 12:04

Xi Xao

Re: Z CELÉ STRÁNKY JSOU POUZE 3/5 PŘÍSPĚVKŮ

Tebe se na tvůj názor také nikdo neptal a krom toho příspěvek o příspěvku o čem diskuze není, no jak to říct... nepsat to udělal bys líp ;-)

0/0
31.7.2009 11:34

metalovy duchodce

Re: Z CELÉ STRÁNKY JSOU POUZE 3/5 PŘÍSPĚVKŮ

to je věc spořky, že jim zbyli jen lidi chudý, blbý a zadlužený..

0/0
31.7.2009 15:35

Hlava dubová

Jojo je to hrozně jednoduchý na banky nadávat,

ale málokdo si uvědomí, že banka peníze relativně pomalu vydělává, ale strašně rychle ztrácí. Možná, že velké banky u nás mají relativně větší poplatky, ale narozdíl od zahraničních bank s penězi klientů nehazardují, proto taky nepotřebují žádnou státní pomoc. Po privatizaci konzervartivními vlastníky se kvalita úvěrových portfolií značně zlepšila, s dobou kdy byl vlastníkem stát se to nedá srovnat.... Klidně si pár korun za vedení účtu připlatím, to mě nezabije, ale hlavně nemusím spoléhat na to, že mě bude zachraňovat stát.... a fond pojištění vkladů, který by mimo jiné byl úplně namydlenej, protože v něm rozhodně není dostatek peněz....

0/0
31.7.2009 10:26

Prokop Diviš

Re: Jojo je to hrozně jednoduchý na banky nadávat,

8-o ;-D

0/0
31.7.2009 10:40

General-

Re: Jojo je to hrozně jednoduchý na banky nadávat,

R^

0/0
31.7.2009 12:48

VennFraNorge

Zloději

Já s touto bankou nemám nic společného. Mám účet u RB a neplatím ani korunu za poplatky! To ,co platím za transakce to mi banka vyplatí každý měsíc na bonusu. S internetovým přihlášením nikdy nebyl žádný problém! Takže ČSRv

0/0
31.7.2009 10:02

pepan53

Re: Zloději

jste úplně mimo mísu, o tom co tu žvatláte přece diskuse není a nehledě toho ať si je každý u jaké chce být banky, co se RB týče, podle mého bez poplatků to je jen do času, jen co nalákají dostaečný počet lidí

0/0
31.7.2009 11:01

Muf007

Re: Zloději

Ale Pepi, klidně plaťte, to je Vaše volba. Mám dejte právo jásat nad tím, že za služby které nám vyhovují platit nechceme a nemusíme. ;-D Vivat mBank R^

0/0
31.7.2009 12:07

General-

Re: Zloději

Vivat mbaňka, to uz je skoro jak "Ten Parouback je ale machr". Vitejte v bance, ktera je nejzranitelnejsi na nasem trhu.

0/0
31.7.2009 12:46

metalovy duchodce

Re: Zloději

většinou brečej jen a jen klienti ČS. Ale kdo chce kam, zavřeme ho tam, alkáče do kořky, hlupáky do spořky..;-DR^

0/0
31.7.2009 15:33

General-

Re: Zloději

vetsinou prectu diskusi, a reknu si - tohle je ale idiot. Tentokrat si to rikam o vas.

0/0
31.7.2009 18:44

Mjr_Zeman

akcie

akcie Erste vyletěli po zveřejnění výsledků nahoru a ještě pořád mají kam růst. Jestli se zvýší počet nesplacených úvěrů nebo ne v ČS určitě nemůže žádný redaktor iDnes pro příští období odhadnout a nemyslím si, že iDnes takovými odborníky disponuje.

0/0
31.7.2009 8:24

Spalovač šancí

Re: akcie

Na to není potřeba žádného velkého odborníka. Stačí vzít makroekonomickej výhled, který min. pro dalších 12 měsíců žádné zlepšení nepřináší, a vzhledem k zákonu velkých čísel můžeš rozumně předpokládat, že kvalita pohledávek banky za klienty se spíše zhorší než zlepší :-)

0/0
31.7.2009 8:40

Mjr_Zeman

Re: akcie

no mě šlo spíše o to, komu byl tenhle článek ušit na míru

0/0
31.7.2009 8:50

děteněkam

Re: akcie

Čumim!

Stačí vzít makroekonomickej výhled a vzhledem k zákonu velkých čísel - můžeš tvrdit cokoli.

0/0
31.7.2009 9:54

Petr Z.

Re: akcie

No uz jen na ten makroekonomicky vyhled to chce tedy sakra odbornika. Tvrdit ze 12 mesicu neprijde zlepseni je placnuti do vody. A extrahovat z nej data o splaceni uveru, to uz chce odbornika na druhou.

0/0
31.7.2009 10:02

Spalovač šancí

Pro oba dva nesouhlasné

Letos se počítá s propadem ekonomiky a pro přístí rok s nepatrným růstem, nezaměstnanost má vzrůst.

Z toho mi jednoznačně vyplývá, že procento lidí, kteří budou mít problémy se splácením úvěru, vzroste. Přestože nemám interní zdroje informací, vsadím se, že struktura klientů ČS odpovídá složení populace (nevidím jediný důvod, proč by ČS měla mít jiný vzorek klientů než "průměrný"), takže opravdu lze předpokládat zhoršení kvalitu pohledávek banky.

PS: Problémy z podnikové sféry se přelávají do korporátní oblasti cca s ročním zpožděním. Takže i pokud někdy teď nastal konec ekonomického propady, problémy v úvěrech občanům banky teprve čekají.

0/0
31.7.2009 10:44

Blablador

ČS se vyplatí

ta škodná být nemůže. Letos mi vyúčtovala penzijní fond a velmi se chlubila svými úspěchy. Spočítáno podtrženo: zhodnocení finančních prostředků za rok 2008 - 0,4%. ;-D;-D

Kdybych náhodou přišel k velkým penězům, tak je určitě dám do ČP;-D;-D

0/0
31.7.2009 8:12

bojovnik

Re: ČS se vyplatí

tak to si pomůžeš, hlavně v jejich Penzijním fondu ;-D

0/0
31.7.2009 10:01

vymrzovac

ČS si za to může sama.......

.....jsou trapný, když mi každý měsíc k výpisu přikládají leták o tom, že tam mám připravenu k dispozici jakousi úvěrovou kartu na 50tis. + půjčku 300tis. bez ručitele ihned  Rv..........tak ať se nedivěj, že jim na tu jejich hru někdo přistoupí, a peníze jim nevrátí, protože nakonec zjistí, že "někteří", co si berou půjčky, nic nevlastní, a nemají z čeho splácet

0/0
31.7.2009 7:58

Montaigne

Bodejť by se ČS nedařilo

s nestydatými a nehoráznými poplatky za cokoliv!;-O;-€

0/0
31.7.2009 7:44

Glumik1

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

Já neplatím žádné poplatky 8-o

0/0
31.7.2009 8:29

pepan53

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

Ať si je každý u jaký banky chce, ale prosim Vás můžete mi vyjmenovat ty nehorázné poplatky za cokoliv u ČS vyjmenovat

0/0
31.7.2009 11:04

General-

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

Nemuze! Pac ma jen blby kecy.

0/0
31.7.2009 12:52

Montaigne

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

ano, mohu, např. 45 Kč za vybrání peněz na přepážce;-O

0/0
31.7.2009 16:36

General-

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

V cem je tento poplatek "nehorazny"? Od vyberu hotovosti je primarne bankomat. Dalsi pokus?

0/0
31.7.2009 18:47

Montaigne

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

když je výběr z BM zablokovaný, tak  zbývá přepážka, další otázka pane generální řediteli?:-P

0/0
1.8.2009 11:43

crezpenan

Re: Bodejť by se ČS nedařilo

převáděl jsem synovi peníze ve stejné ČS-od ledna poplatek 45 Kč..

0/0
1.8.2009 8:17

Hanyz01

Přeloženo do češtiny:

I přes ekonomickou krizi a vzrůstající počet insolventních klientů rýžujeme na poplatcích a úrocích tolik, že nás to vůbec nemusí zajímat, natož abychom kvůli tomu snížili ceny.

 

0/0
31.7.2009 7:26

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

zlodějina

......Bance se zvýšily také výnosy z bankovních poplatků......

tak to je k zblití, nikde na světě se za vedení obyčejného bankovního účtu neplatí, takové okrádání za bílého dne je možné jen v česku

0/0
31.7.2009 5:42

Premdaas

Re: zlodějina

tak prejdete k mBance a uz nemusite podporovat takove zlodeje - me z toho bylo tak na bliti a stale je - ale ted jsem u mBanky skoro rok a naprosta spokojenost - za poplatky 0 a jeste vydelam par korun na urocich - to jsem v zivote nevydelal i kdyz jsem platil za vedeni uctu 150kc - proste zlodejina...

0/0
31.7.2009 6:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.