- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě teda, jaká jsou současná rizika při koupi letenek od SkyEurope..Dost uvažuju právě o koupi letenky od SE, hlavně kvuli ceně, stejná letenka, monohdy s mnoha přestupy a pod. stojí o tisíce víc. Tak zjišťuji, co mě vlastně teda může na cestách se SE potkat nejhoršího. To, že si někde pár hodin počkám, přežiju, jsem přeci ještě mladá :)
Současné dluhy SE jsou zhruba 150 Mio eur, nejakých 20 Mio, které dnes ještě k tomu podmíněně získali, bude jen prodloužení agonie a už teď letí komínem
To je otázka, či to iDNES uviedlo správne. Dlh z dennej prevádzky je 60 mil. eur, a časť dlhu voči investorom SkyE splatí znížením základného imania, ku ktorému nedávno došlo. Takže myslím že info o 150 mil. eur není úplne presná, možno si ju redaktor pomýlil s výškou naakumulovanej straty.
Doufám, že se zmátoří a budou fungovat dál. Lítám s nima každý druhý měsíc do Amsterdamu a vždycky jsem byla spokojená, kromě letu tenhle měsíc, kdy jsmě měli tam i zpět velké zpoždění
takže držím palce.
Pokud SkyEurope přežijí, budu rád. Moc tomu ale nevěřím, neexistuje jeden jediný ukazatel, který by tomu nasvědčoval a upřímně řečeno nechápu, proč v případě takhle malé firmy do toho investoři stále cpou další a další peníze, aby jí udrželi při životě. Trochu mi to připomíná "boj s krizí", kdy se do klinicky mrtvých podniků lije další a další hotovost, aby se nakonec stejně sesypaly. Tady to naštěstí investoři dělají za své, takže nic proti tomu. Kdyby nešlo o aerolinky, tj. zcela nevhodný obor, jeden by skoro řekl, že je to "pračka".
A proč ne? Řekněte mi jediný důvod? Snad jen poškození jména.....s novým jménem a vedením by začínaly od znovu, takže nemůžete tvrdit "nic tomu nenasvědčuje".
Myslím, že největším sponzorem budou ty důvěřivé duše, které si teď kupují letenky na zimu. Na druhou stranu, já jsem s nimi také letěl a bral jsem to zkrátka tak, že ta cena mi stojí za to riziko. Pokud letenka vyjde se vším všudy do 2 tisíc, tak jsem ochoten se smířit i s tím, že o ty peníze přijdu, než abych letěl za 10 tisíc.
Ten imbecil to to tam řídil až skoro ke krachu už naštěstí vypadl řídit nějaké vembloudářskou aerolinku AirSahara či co tak snad se SkyEurope zmátoří a něco už vydělaj!
Potenciál na to mají obrovský, jelikož dle ohlasů nejen zde ale jinde lidi jim docela věří a to je v dnešní době silná deviza
http://www.denik.cz/regiony/parta-mladych-romu-zautocila-na-ctyrletou-holcicku.html
... proboha, snad to nebylo na palube Sky Europe ....
Nejsi nejak mimo?
Za to, že naučili ľudí v SR a aj v ČR lietať im prajem veľa šťastia.
letěl jsem s nima v úterý večer... na to, že jim pořád zadržují jedno letadlo, tak dělají, co můžou, personál ochotnej. Přeju jim, ať jim to dopadne dobře
palivo na hodinu letu vyjda na cca. 100.000,- Kč pokud bude letadlo plné a aby se nám to lépo počítalo vyjde na hlavu 1.000, na zpátek to samé a máme palivo za 2.000 na hlavu. k tomu leasing letadla, údržba, bezpečnostní blbosti, letištní poplatky, tranzity letadla, poplatek za letiště pro letadlo, jídlo, platy a máme tady dalších x tisíc .. pokud někdo "prodává" letenku za dva tisíce, je šílenec ...
Je to takové "letadlo" pro banky