- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...co si radní R. Šteiner dodělal maturitu, můžu konečně klidně spát.
Nevím, které obchodní centrum má autor na mysli , ale jedna smyčka "Zahradní město" bývala tam, kde je dnes sjezd před lanovým mostem a druhá pak na tehdejším nám. Jiřího Marata....(jednu stanici před dnešní konečnou).
Víte někdo, že by tam někde "vedle" bylo obchodní centrum... Protože nejmenovaný hostivařské obchodní centrum je od obou docela daleko.
Takže pisálkové z ýHnoje zase jen něco vyblili do klávesnice aby měli co "nejatkuálnější" novinky, co
Taky zírám. Nehledě na to, že posunutí tramvajové konečné určitě nebylo na přelomu 70-80 let, protože v roce 1980 jsem na té konečné bydlela - a přísahám, že tam byla a ještě hezkých pár let tam vydržela!
jako je to nádraží v Bubnech, to by mě zajímalo kdo mu na to půjčí dneska prachy,předpokládám, že by tam vzniklo obchodní centrum, kanceláře k pronájmu a pár bytů pro luxusní bydlení, toho po Praze je a nikdo se toho nemůže zbavit protože nechtějí jít dolů s cenou
Jestli to bude vypadat jako autobusový terminál u metra Letňany, tak to budou zbytečně vyhozené peníze
Text článku je s prominutím blábol. Prodloužení metra A ze Strašnické větví přes Zahradní Město do Hostivaře bylo z územního plánu vypuštěno již cca před 2 lety a nepočítá se s ním ani v novém územním plánu!
A informace, že se má stavět hned po V.A do Motola je taktéž nesmysl, mnohem potřebnější je stavba a blíže realizaci je již vyprojektovaná trasa I.D Pankrác - Nové Dvory, pak bude následovat stavba z Motola do Ruzyně, pak další dva provozní úseky trasy D (Pankrác - Nám.Míru a Nám.Míru - Hl.nádraží, uvažuje se o pokračování na Nám.Republiky).
Články o dopravě pana Švece jsou dlouhodobě nepřesné a nepravdivé, bohužel
plánované pokračování metra ze Strašnické, přes Zahradní město, Náměstí J.Marata (nevím, jak se dneska jmenuje), Košík na Opatov a vytvoření dalšího přestupního bodu, což bylo plánováno ( a snad i vyprojektováno) před nějakými 25 nebo víc lety. Jediné co s tohoto plánu zbylo je stanice Skalka.
K čemu vlak, metro? Správný volič ODS cestuje po Praze výhradně automobilem a nikdy jinak
ze investice do stanice metra Depo Hostivar a prilehleho terminalu bude odepsana? Ta se timto stane zcela zbytecna...
Tato stanice je zbytečná již od začátku, viz např.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Depo_Hostiva%C5%99_%28stanice_metra_v_Praze%29#Kritika
Idiocie na entou !
DO Hostivaře z censtra už teď vedou dva druhy kolejové dopravy a to tam budeme cpát za x mld Kč další koleje? Ten Steiner je fakt exportní hov...do, to by mě zajímalo od koho dostane tu obálku tnetokrát...
Bohužel obyvatelé Prahy 4,12 budou opět nakopnuty do pr...ele a metro D snad nikdy nebude, holt v této části Prahy nema korupčník Steiner žádné zájmy...