- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
>Jaké přesně by to měly být, nechtějí zatím dráhy říct.
Mělo by se jednat o RegioShuttly.
hmm pondělí a hned dva články o železnici, ten jeden spíš teda o busech ale ČD a DB v tom mají prsty takže taky vlastně železnice xD .. eště tu chybí Jančura oěpt .. a jinak k věci, být Českýma dráhama tak některé tratě pustím at se Jančura nebo jiní ukážou jestli fakt by ty sliby(hlavně Jančura) dotahli ke skutečnosti a jak dlouho by to vydrželo ..
Pan náměstek lže, hned první soutěž u nás, na trať č. 149, přinesla nižší cenu, a to i od samotných státních drah.
Soutěží se u nás dělalo snad 5 - 6, takhle "bohatou" historii by náměstek pro dopravu znát mohl.
Dokud budou v krajich socani, nebude vitezem tendru nikdo jiny nez socanum zpratelene Cekej Dlouho. Bohuzel
Stačí si vzít příklad z anglie, kde se dráhy zprivatizovali a dokud vynášejí dopravci si veškeré zisky nechávají pro sebe, ale jakmile se přestane dařit hned by veškerou dopravu prodali zpět státu i se ztrátami které nasekali. Veřejná vlaková doprava by měla být státní.