Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidí bez práce přibylo o 23 tisíc, nezaměstnanost stoupla na 8,4 %

Řady nezaměstnaných opět v červenci zhoustly. Úřady práce evidují o téměř 23 tisíc lidí více než v červnu. V červenci nemělo zaměstnání celkem 475 tisíc osob. Míra nezaměstnanosti se posunula o čtyři desetiny na 8,4 procenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rudlanka

okres Prachatice

Čím se tam lidé živí, že je tam tak nízká nezaměstnanost ?

0/0
11.8.2009 7:46

TATRA 613

ODS neudělala nic...

pro zachování, či navýšení praacivních míst. Za její poslední vlády pořád nezaměstnanost rostla. A tu politku státní zaměstnanosti zbabrali tak, že i nadále roste i když je u kormidla Fisher. Proto ve ve volbách už nikdy nevolme ODS! Zbavíme se nejen lidí, kteří vlastní jachty a vily v exotické tramtárii, ale především hrůzné ideologie strany, která obyčejnému člověku nic dobrého nepřinese. Taková strana v chudém státě(srovnáno ze západní evropu) nemá užitek.

0/0
10.8.2009 23:55

venoch

Re: ODS neudělala nic...

No tak vol levici, pokud si vazne myslis, ze to bude lepsi. Ja si to treba nemyslim, ale ja jsem se sbalil a odesel, protoze je u nas hodne takovych jako ty, ale tobe preju dlouhou a neprerusovanou vladu strany, ktera je vlevo, nebo jeste vice vlevo. Typicky volic takovych stran se zajima vice o to, kdo co ukradl a pravicove strany, nez o to, jaky je program strany a co muze pomoci statu a lidem. Ale uz je zadelano na zmenu, ODS uz u kormidla chvili neni, tak to potlacte jeste kousek dal. Alespon udelas ty a tobe podobni z nasi hezke zeme oazu levneho zbozi a levnych holek pro kazdeho cizince, ktery k nam prijede, tak jako to bylo drive...takze bych ti mel asi fandit.

0/0
11.8.2009 5:25

Jiří Inczédy

Copak existuje v kapitalismu pravo na praci???

Proc ma kapitalismus potrebu scitat lidi bez prace ??? Copak existuje pravo na praci??? Copak vsichni co jsou bez prace chteji skutecne pracovat??? Vzdyt kolikrat nepracuji ani ti co do prace skutecne chodi a scita je snad nekdo8-o;-D

0/0
10.8.2009 23:33

TATRA 613

Re: Copak existuje v kapitalismu pravo na praci???

Ono je to myšleno tak. Právo na práci máš v tom případě, pokud si jí najdeš(nemyšleno známosti) a pokud se takykapitalista pohrdavě rozhodne tě vůbec  zaměstnat. Ano velká většina lidí bez práce chce prokazatelně pracovat. Jenže kdo by dělal za 8000 kč hrubého? ODS už tři roky po sobě nezvýšila min.mzdu. A to nemluvím o tom,že takykapitalisté porušují zákoník práce,jako na běžícím pásu. Házejí klacky pod nohy lidem,kteří si chtějí ve firmě založit odbory. To je zločin hodný na kriminál! Hlavně,že v teploučkém státním sektory nikdo v tomto případě kalcky pod nohy neháže.

0/0
10.8.2009 23:59

venoch

Re: Copak existuje v kapitalismu pravo na praci???

Pane, ctu to a nestacim se divit...vyraz...takykapitalista...kdo to je? Pohrdave rozhodne te vubec zamestnat...kdo muze nekoho pohrdave zamestnavat za 8 tisic valstnich penez plus dane, ktere musi mesic co mesic za vas platit...vy platite treba svuj byt taky pohrdave? Kdyz nikdo nebude za 8 tisic pracovat tak i ten vas takykapitalista na to nikoho nesezene a bude si to muset delat pohrdlive sam. Ale ja, i kdyz nejsem kapitalista bych vas nezamestnal ani na hodinu, mit zamestnance, kteri me nenavidi, to by mi ta firma prisla na buben za chvili. Ja totiz rad pracuji s lidmi, kteri jsou mi kolegove a se kterymi mam dobry vztah, at uz nadrizeny, podrizeny, nebo kdokoli jiny, ale vas bych nechtel ani jako zadneho z nich. Vy nenavidite celou firmu u ktere jste zamestnany a kazite tudiz praci vsech.

0/0
11.8.2009 5:32

krultheking

Re: Copak existuje v kapitalismu pravo na praci???

sis to vzal nejak osobne, ne ? bud ses v tom nasel nebo jsi dost vztahovacny...

0/0
11.8.2009 12:39

TATRA 613

za ODS je větší nezaměstnanost než za čssd

čssd končila své volební období s nezaměstnaností 7,7 procent. Ted už je to 8,4.

0/0
10.8.2009 19:37

Yueniek

Re: za ODS je větší nezaměstnanost než za čssd

Je to výsledek jejich prorůstového programu. Roste nezaměstnanost.

0/0
10.8.2009 20:54

Xi Xao

Re: za ODS je větší nezaměstnanost než za čssd

Je to jejich vina, protože zavinili krizi a USA.

0/0
10.8.2009 21:24

Thor Steinar

Re: za ODS je větší nezaměstnanost než za čssd

A co z toho vyplývá 8-o8-o8-o8-o ? Navíc ODS už nevládne, to jsi si nevšiml ? V březnu byla nezaměatnanost 7, 7 %, tak se utři než začneš něco blinkat :-P:-P:-P

0/0
10.8.2009 23:33

jajaja00

Za vlády sociální bolševicie to bylo přes 10%,

v době hospodářského růstu.

0/0
10.8.2009 19:06

Konstrukter

Re: Za vlády sociální bolševicie to bylo přes 10%,

A zase bude, jestli na podzim vyhrajou volby. Bohužel ale vždy zdědí skokově rostoucí nezaměstnanost po předchozích vládách ODS.:-)

0/0
10.8.2009 23:21

jajaja00

Re: Za vlády sociální bolševicie to bylo přes 10%,

Myslící člověk ví, že za OSMILETÉ vlády sociální bolševicie byl celosvětový ekonomický růst a nezaměstnanost u nás - 10%. Státní dluh vzrostl do astronomických čísel, ..... ááále vždyť podle Paroubka se přece dluhy platit nemusí......

0/0
11.8.2009 8:12

DeeJayy

Souhlasím

štěstí je potřeba jít trochu naproti ;)

http://www.youtube.com/watch?v=wzAr4SQtyPw !!!!!!

0/0
10.8.2009 16:38

TATRA 613

A udělala ODS něco....

pro snížení nezaměstananosti zaviněné krizí?(i když pro ní tehdy žádná krize nebyla) neuděla vůbec nic! nezaměstnanost jde pořád nahoru. Žádné zlepšení mezitím nebylo.

0/0
10.8.2009 16:38

jajaja00

Re: A udělala ODS něco....

Za vlády sociální bolševicie to bylo přes 10%, v době enormního hospodářského růstu.

0/0
10.8.2009 19:07

kyblbublin

každý po svém

http://www.youtube.com/user/kyblbublin#play/all/uploads-all/0/cRDQlgF1AOA

musíme tomu čelit ;-D

0/0
10.8.2009 16:29

TATRA 613

DĚKUJEME ODS

za čssd byla nezaměstnanost nízká, ted po vládě ODS je zase vysoká. A to měla ODS sliby ,že sníží nezaměstnanost,že naučí nemakačenky makat....tak to dopadlo.

0/0
10.8.2009 16:03

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

Má smysl Vám něco vysvětlovat?

Myslíte že ODs může za celosvětovou ekonomickou krizi a obrovský růst nezaměstnanosti na celém světě?

Opravud jste tak hloupý? Nebo jen Provokujete?

0/0
10.8.2009 16:06

TATRA 613

Re: DĚKUJEME ODS

Přečti si mladou frontu a lidovky z měsíce září nebo října lonského roku.. KALOUSEK říká:mluvit o krizi je nesmysl. Říman tvrdí toto: neprožíváme krizi,jen zpomalení.takže podle těchto politiků v krizi nejsme.

0/0
10.8.2009 16:16

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

1) nejste na schůzi KSČ(M) - netykáme si soudruhu

2) v té době byl i výhled OECD pro ČR růstový, nejen MFČR

3) ukázal jste, že vlastně tušíte, že je problém v krizi, ale ve své malosti potřebujete hledat vyníka někde, kde není

0/0
10.8.2009 16:23

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

viníka.....sorry

0/0
10.8.2009 16:25

TATRA 613

Re: DĚKUJEME ODS

ty modrý zaslepenče. 1)Tady je tykání povoleno. Každému jak je libo. Více informací na centrále mladé fronty dnes.2) v té době už krize postihla i ČR!!!to máš asi špatnou pamět.3)ODS měla pro pro růst zaměstnanosti něco udělat. Nebo jí aspon jakž takž udržet na původníc hhodnotách. Jenže ona od té doby jde pořád a pořád dolů.

0/0
10.8.2009 16:34

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

1) Slušnost je vám evidentně cizí soudruhu

2) V září 2008? A jak konkrétně?

3) Udělala a mohla udělat jen to, co ji 3koaliční vláda a opozice povolila soudruhu.

0/0
10.8.2009 17:08

TATRA 613

Re: DĚKUJEME ODS

1)neříkej mi soudruhu. Nebyl jsem nikdy v žádné tehdejší organizaci. Ani u pionýrů. Za to, že tě režim něčím postihl je sice pochopitelné, ale kvůli toho si nevylívej zlost na mě.2) třeba tím,že začala růst nezaměstnanost 3¨) no a? ODS přece sestavovala vládu jako vítězná strana a to, že jí koalice v mnoha věcech zradila. To ODS neomlouvá.

0/0
10.8.2009 17:27

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

1) soudruha z Vás dělá myšlení a chování, nikoliv stranucká legitimace, soudruhu

2) nemáte pravdu

3)  výsledek voleb určuje složení vlády...jde vidět, že politice a ekonomice moc nerozumíte

0/0
10.8.2009 19:07

nnevimm

Re: DĚKUJEME ODS

ODS snížíla nezaměstnanost 10,4% za ČSSD na 4,9% v období 07/08.

0/0
10.8.2009 16:17

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

???

0/0
10.8.2009 16:24

nnevimm

Re: DĚKUJEME ODS

To byla reakce na tatru - překlik ;)

0/0
10.8.2009 16:26

TATRA 613

Re: DĚKUJEME ODS

Máš špatné období. Porovnej nezaměstnanost v měsíci květnu nebo červnu 2006 a porovnej ji s těmi dnešními 8,4 procenty.

0/0
10.8.2009 16:36

TATRA 613

Re: DĚKUJEME ODS

Dám si tu práci a podívám se na to.

0/0
10.8.2009 17:31

Konstrukter

Re: DĚKUJEME ODS

Můžeš uvést zdroj odkud jsi tu blbost vyčetl?

0/0
10.8.2009 17:08

TATRA 613

Re: DĚKUJEME ODS

Slouží mi pamět. Já nezaměstanost sleduji každý měsíc pravidelně od roku 2002.

0/0
10.8.2009 17:28

Konstrukter

Re: DĚKUJEME ODS

Tak s tou pamětí raději něco dělej... třeba si zajdi k lékaři

0/0
10.8.2009 23:21

Thor Steinar

Re: DĚKUJEME ODS

A k čemu je Ti to dobrý ??? Ty nad tim pak s ČSSD onanuješ ??? Ty máš fakt člověče dost8-o8-o8-o

0/0
10.8.2009 23:46

banánovník

Re: DĚKUJEME ODS

ano, sice za to nemůže přímo ods, ale může za to myšlení, kterým se ods řídí, takže by se i dalo říct, že za to můžou:-);-D

0/0
10.8.2009 16:17

Sharkee

Re: DĚKUJEME ODS

;-D;-D;-Dno comment;-D;-D;-D

0/0
10.8.2009 16:25

nnevimm

Re: DĚKUJEME ODS

Takže ODS se řídí etatismem a socialismem?

0/0
10.8.2009 16:29

banánovník

Re: DĚKUJEME ODS

očividně každej vidíme jádro krize jinde, u tebe se ani nedivim, po tom, cos dole vyplodil;-D

0/0
10.8.2009 16:33

nnevimm

Re: DĚKUJEME ODS

Očividně máš horší uroveň ekonomického vzdělání, ale tomu se já také nedivím. Vzhledem k tomu, že ideologická příslušnost je přímým důsledkem velikosti inteligence, za to jako socialista ani nemůžeš.

0/0
10.8.2009 16:40

banánovník

Re: DĚKUJEME ODS

nápodobně kapitalisto;-D

0/0
10.8.2009 17:00

nnevimm

Re: DĚKUJEME ODS

Díky.

0/0
10.8.2009 17:18

jajaja00

Re: DĚKUJEME ODS

Blbečku, za vlády sociální bolševicie to bylo přes 10%, v době enormního hospodářského růstu.

0/0
10.8.2009 19:08

Lam0r

práce

Když tak koukám, jak to s tou prací všude vypadá, tak jsem rád, že jsem v krizi našel job, kde se rozhodně nepředřu, kancl, čistý práce 5h denně a 27.000 plat.

0/0
10.8.2009 15:01

TristanTzara

Re: práce

No to je pěkná slabota :-P

Z toho jak ses tady chlubil jsem usuzoval, že bereš tak 150 000.

0/0
10.8.2009 15:37

Lam0r

Re: práce

mě to stačí, nemám ani rok praxe po škole, takže jsem spokojenej, jelikož moc dobře vím, že tohle často nemají ani lidé, kteří makají 12 hodin denně 20 let v kuse R^:-P

0/0
10.8.2009 22:10

Don Anonymos

Nafouknutý

Je to moc nafouknutý, pamatuji, že byla vždycky nezaměstnanost vyšší, i v dobrých časech.

0/0
10.8.2009 14:19

Yueniek

Re: Nafouknutý

Nezaměstnanost je nízká.

Ovšem je jinej problém si myslím, a to ten, že spousta lidí si v době největší konjunktury vzala hafo úvěru. A teď to musej splácet, v době krize.

0/0
10.8.2009 14:32

Konstrukter

Re: Nafouknutý

Tvůj problém je v tom, že koukáš na absolutní hodnotu, místo abys koukal na rychlost jakou ta nezaměstnanost stoupá. Ta je nejvyšší v české historii, ještě mnohem vyšší než v letech 97-99...

0/0
10.8.2009 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.