- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mozno sa mylim a nejaki chytri ekonomovia tu budu pisat nieco ine, ale podla mna je cele srotovne blbost. Konkretne na Slovensku, ak malo pomoct slovenskej ekonomike, malo byt urcene primarne na automobily vyrabane na SK, pokial si niekto kupil SKODU, v podstate sa slovenski danovi poplatnici pozbierali na jeho kupu, teda mu prispeli a pomohli v podstate ekonomike ceskej, lebo SKODA mohla dalej vyrabat, nehovoriac o tom, ze uz to bolo aj v TV, ze sa zacinaju v bazaroch objavovat nove auta, ktore su kupene zo srotovneho a ludia nemaju na to, aby ich splacali, teda aby splacali uvery, ktore si pobrali, nakolko leasingy sa na auta zo srotovacou premiou nedali pouzit...
To, ze to omladilo ciastocne automobilovy park je iste pravda, ale podla mna to malo byt rozdelene do viacerych kategorii, to znamena, ze vysku srotovneho by som dal podla veku vozidla, cim starsie, tym viac, ale sto ludi, sto chuti... :-)
mimochodom, nerobim v LIEDLI ani inom obchodnom retazci... :-)
Nepřestává mě fascinovat, jak se zachází s tím "šrotovným". Jak se to spojuje s řešením stávající krize. Přitom se v původním významu jednalo o snahu zvýšit bezpečnost na silnicích (případně i zlepšit ekologickou situaci) tím, že majitelé starých vozů budou motivováni, aby je legálně odstavili a koupili si něco modernějšího, tudíž bezpečnějšího a ekologičtějšího. Nikde ani slovo o tom, že by se mělo pomáhat průmyslu z krize. Zase někdo míchá hrušky s jabkama, ale tentokrát to bude docela drahá směs.
Kdo ma taky porad jezdit spinavym gazikem, ze jo..
zacalo Nemecko a Francuzsko( s pravicovymi vladami podotykam), potom polka EU, USA a teraz Rusko, zda ze vsade sa zbavia starych srotov, len najmudrejsi Svejkov zostane skanzen starych vrakov.
No tak to naše Slovanské bratry fakt lituju =D co sem vyděl posledně jejich nejnovější "limuzínu" Lada, tak i trabant byl proti tomu skutečný luxus (a to doopravdy, nepřeháním) a to tohleto neskutečné fáro stálo jako běžná auta u nás.