Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CK Fischer se rozešla s asociací kvůli chování Okamury

Cestovní kancelář Fischer se rozhodla vystoupit z Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. Jako jeden z hlavních důvodů uvádí vystupování jejího mluvčího a viceprezidenta Tomia Okamury. Ten se stal v posledních letech tváří cestovního ruchu a vyjadřuje se prakticky ke všemu, co se odvětví týká. Některým členům to vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tunaq

Okamura je odborník na všechno

Vyjadřuje se úplně k čemukoliv, a to ještě každou druhou větu uvádí slovy "a teď mluvím vážně". Očekávám, že do dvou let zkusí kandidovat do senátu.

0/0
19.8.2009 10:20

Flynn

Re: Okamura je odborník na všechno

... a mysli to uprimne?

0/0
19.8.2009 13:18

Quick

cestovky ??? a Relaxmax

Je stále záhadou co stálo za krachem cestovky Relaxmax tours.

Ta dosud totiž ofiiálně svůj krach vůbec neoznámila,udělala to jen její pojišťovna která to však zas přece nemá v kompetenci a pak nějaká 10procentní spoluvlastnice té cestovky,navíc ani nic nezvěřejnili!

na webu má stále stránky,jen aktuálně nenabízí žádné zájezdy.

Zdá se že to byl spíš zákulisní boj cestovek a mluvčích přes média,protože zprávy typu "o krachu informoval SMS kou" přece nemohou být brány jako oficiální sdělení.

Je zajímavé že o tom média ani dál vůbec neinformují.

0/0
19.8.2009 8:30

jarinjarin

Mám pochybu

Marně přemýšlím o důvodech existence AČCK. Stačí se podívat na její stanovy (dostupné na netu) a leccos se vyjasní! Je to všechno jen o metodice a metodickém vedení, ale ne o zodpovědnosti!  Pokud jakákoliv cestovka, člen AČCK, selže nebo zkrachuje, tak se AČCK zmůže jen na jeden úkon a tím je vyloučení z asociace. A to ještě jen v tom nejkřiklavějším případě. Hrůzný trest, ne? Člen AČCK musí platit členské příspěvky a z těch pak asociace hradí svoji činnost. A není jen tak vyhodit kohokoliv, protože se tím vyhazuje i další z přispěvatelů AČCK. Vezměte si třeba Sunny Days a jejich poslední "skandály", které se dotkly stovek turistů. A co se stane? V podstatě vůbec nic! AČCK není pro postižené turisty partnerem, Sunny Days jen termínově posune pár zájezdů a vytvoří tak "dny navíc" a těmi "odškodní" jen těch pár největších "křiklounů" a tím vše také skončí. Asociace Sunny maximálně sdělí, že by si měli dávat pozor... Sečteno a podtrženo: celá AČCK, včetně pana Okamury je úplně na nic!

0/0
19.8.2009 1:37

jarinjarin

Re: Mám pochybu

Jen pan Okamura je na pozadí této reality jen tlučhubou bez

zodpovědnosti za cokoliv. Jen zviditelňuje sám sebe a potažmo svoje

podnikání. Takže: pokud někdo vystoupil z takovéto asociace, pak mě to nepřekvapuje. Spíš mě překvapuje, že v ní ještě vůbec někdo je! 8-o

0/0
19.8.2009 1:38

Martin Kostera

Konkrétně?

"Konkrétně zásadně nesouhlasíme s řadou prohlášení mluvčího a člena prezidia pana Tomia Okamury."

Tak to je hodně nekonkrétní. Dokud nedají skutečně konkrétní důvod, tak to spíš vypadá, že někdo chtěl být v TV místo Okamury za každou cenu...

0/0
18.8.2009 23:39

;-)

Re: Konkrétně?

Taky mi to příjde nekonkrétní. Ale myslím, že tam vůbec nemusí jít o okamuru - prostě chtějí vystoupit a hledají zástupný důvod, aby nevypadali jako ti, co se chtějí trhnout a nedodržovat společná pravidla - a nejsnažší je obvinit z toho Okamuru, který je první na ráně, každý den v televizi, přiznejme si, že řadě lidí leze trochu na nervy a navíc se spousta lidí(minimálně čtenářů idnes) povozí na tom, že je to žlutý šikmookný rákosník........snadná oběť. Myslím, že tam o jeho výroky nešlo, spíše hledali vysvětlení pro svůj krok a ybl první na ráně. Kdyby vadili konkrétní výroky, tak mu je předtím vytknou a jsou schopní je výjmenovat. :-/

0/0
19.8.2009 9:05

Radek0075

Ten Okamura se mi nějak nezdá.

Japonec a nemá náramekRv

0/0
18.8.2009 23:38

jorbl

Re: Ten Okamura se mi nějak nezdá.

;-D:-)

0/0
19.8.2009 8:14

Solaire

Par uzitecnych faktu k panu Tomio Okamurovi

*Je jednatelem a ředitelem společnosti MIKI TRAVEL sro,ale NIKOLIV jejím majitelem.* Vlastníkem je jedna z největších japonských CK,MIKI TRAVEL *Česká pobočka NEMÁ status cestovní kanceláře a jejím úkolem jsou administrativní práce, spojené se zajišťování služeb klientům,kteří si zájezd zaplatili u mateřské společnosti v Japonsku.

* Umožňuje svým "chlebodárcům" zaměstnávat Japonce (přestože mají jen turist. vízum) namísto Čechů,a mediálně to "legalizuje" tím, že jsou Češi neschopní.

*založil si vlastní společnosti (MEBIUS,JapaFood,U Machtu),a ty staly (aniž to jeho japonsky zaměstnavatel tuší) exkluzivními dodavateli pro MIKI TRAVEL PRAGUE,je zaměstnán jako ředitel.

*Díky chybějícímu vzdělání v oblasti cest. ruchu,je jeho vyhodnocování ekonom. ukazatelů a prognóz často zavádějící a mnohokrát si odporuje.Jeho výroky neobsahují známku specialisty na cest.ruch.

Úsudek o jeho lidské morálce,obchodní etice a kompetentnosti vyjadřovat se k aktuálnímu dění v cest. ruchu v ČESKU je na Vás.

0/0
18.8.2009 23:13

Pytlík na bačkůrky

Jo jo

Zas jeden úspěšný, který leží v žaludku nýmandům.

0/0
18.8.2009 23:11

_kenny_

Re: Jo jo

R^R^R^

0/0
19.8.2009 0:07

MP666

Pojdme si tuhle hlopou diskuzi shrnout a ujasnit

Takže tedy. Tomio Okamura je jednatelem velice úspěšné agentury dovážející turisty do ČR, tudíž si na medializaci své osoby nedělá reklamu pro svůj business, který ho nejvíce živí. Dnes již dlouho nefunguje princip "sedávej děvenko v koutě, budeš-li hodná, najdou tě." Znám spoustu lidí osobně. Jeho, novináře, kteří ho nemohou vystát, protože se vyjadřuje ke všemu.

Hmm... Tak a nevím, který z Vás dělá od rána do večera jako on. Spoustu kokotů, kteří tady vedou diskuzi určitě ne. To ti někteří novináři, co ho nemají rádi ano. A když se jich zeptám, jestli se s ním někdy setkali, pak mi odpoví, že ano a že je profesionální. A proč se s ním setkali? Protože je ochoten přijet, to co říká má hlavu a patu, je expert ve svém oboru a také komunikace s ním je bezproblémová. Pro ty, kdo by to nechápali ... Pro AČCKA dělá zadarmo, tudíž ho baví být na veřejnosti, ale zároven má medializaci a komunikaci s médii a vyjadřování se k věcem v popisu práce ... Stále to pobíráte?

0/0
18.8.2009 22:59

chocol

Re: Pojdme si tuhle hlopou diskuzi shrnout a ujasnit

"expert ve svém oboru" ? ;-D Novinář, který není expert v tomto oboru, to těžko může posoudit. Pan Okumura je mediálně velmi zdatný. Ale bohužel někdy říká nesmysly, i když to laikovi zní tak, že to má hlavu a patu.

0/0
19.8.2009 9:51

kverulant

"fischer"

S touhle cestovkou bych nejel ani do vedlejší vesnice. Dvakrát zkrachovalý podvodník by měl už dávno sedět a ne se "rozcházet".

0/0
18.8.2009 22:18

svetla111

Re: "fischer"

Jste trochu mimo, Vaclav Fischer, který 2x zkrachoval jak pisete, nema s nynejsi CK Fischer nic společného....

0/0
18.8.2009 23:08

B.A.D.Y.

Re: "fischer"

"trochu mimo" je hodne kulantne receno ;-)

0/0
18.8.2009 23:44

lolek77

Re: "fischer"

To se pletete. Jméno cestovky. :-P

0/0
18.8.2009 23:57

Monstrum Anonymič Anonymov

Typicky české jméno

Tomio Okamura 8-o

0/0
18.8.2009 22:01

IgorAlelujev

Teda vy v tom Cesku

máte ale bordel .... okamura nocní múra .... tak asi ... o kvalite ceských cestovek netreba diskutovat :(((

0/0
18.8.2009 21:15

niceguy

Xo Xo

Okamura, oširio misete !!

0/0
18.8.2009 20:59

Flynn

Re: Xo Xo

Watakushi wa Puraha kimasu...

0/0
19.8.2009 13:26

gourmett

Micubiši.

Je nejvišší čas aby tenhle "MIcubiši" šel prodávat do svého kvelbu a přenechal starost o cestovní ruch někomu povolanějšímu. Dnes je článek v MF.Dnes, že my všichni, kteří využívají služeb C.K. jsou ponecháni ne pospas těmto obchodníkům v cestovním ruchu. Tady by se mělo naprosto zásadně něco změnit! Tenhle člověk hodně mluví a málo dělá. G.;-(

0/0
18.8.2009 20:53

IgorAlelujev

Re: Micubiši.

más recht. "hodne mluví a málo delá". typickej cechácek .... ;-D

0/0
18.8.2009 21:16

a co třeba

Samozvaný Ráth, samozvaný Okamura,samozvané komory...

Jako podnikatel a svéprávný subjekt musím být členem nějaké komory? Proč? Musím být členem KSČ, to už skončilo, nebo ne ???

0/0
18.8.2009 20:45

akme

Na každém

šprochu ,pravdy trochu. CK Fischer si asi není pevná v kramflecích, i já zjištuji nedostatek míst na dovolenou. Aneb snížím místa v destinacích, a mohu navýšit cenu. I takto se dá okrádat ve velkým, že. Vasil z Nedělišť.

0/0
18.8.2009 20:37

Jano_S

Nejak se mi to nezda.

Japonec a nema naramek

0/0
18.8.2009 20:15

chytrejkluk

Re: Nejak se mi to nezda.

Náš Gregor ho má !! I František !!!

0/0
18.8.2009 20:35

Petr Tenzor

Gauneri si vyskakuji,

naprosto verim ze nekdo schopny a seriozni jako Okamura, jim musi pit hodne krev.:-P

0/0
18.8.2009 20:15

yndes

jen pro info

Přes soukromou CK pana Okamury přicestuje ročně do ČR více než 100.000 turistů, převážně z Japonska. I kdyby měl na každém směšných 1.000 Kč čistého zisku (a nědělám si iluze, že to bude podstatně víc), je to pěkných 100 mega ročně. Takže si s klidem může dovolit být takový, jaký je.

0/0
18.8.2009 19:33

Queribus

???

To si opravdu myslíte? A co slušné vychování?

0/0
18.8.2009 20:00

chocol

Re: jen pro info

Až na takovou drobnost - Okamura není majitelem této CK, jen jednatelem a ředitelem. Což sice může znamenat hezký příjem, ale nikoli těch 100 mega. Ty jdou majiteli. ;-D

0/0
19.8.2009 9:46

Frank Drebin

Stejně je to divný,

Japonec, a nemá náramek !

0/0
18.8.2009 19:25

rouraztroubek

Re: Stejně je to divný,

R^;-D

0/0
18.8.2009 19:38

;-)

Re: Stejně je to divný,

Tenhle citát docela hezky vystihuje, jak vidí japonce většina čechů. Jako homogení hmotu, všechny stejné a podivné. A media se přímo vyžívají jim ten image utvrzovat. Z japonska se většinou ukazují výstřední věci jako např. pianista hrající na hořící piano - i japonci nad tím kroutí hlavou, co je to za nesmysl, ale tady si lidi myslí, že je to tam úplně normální. Nejvíce mě pobavilo, když u nás v televizi a v novinách bylo o pánské podprsence, která je prý nyní v Japonsku alespoň podle českých novinářů "mezi Japonci velmi oblíbená a módní". Podotýkám, že to prodává ve skutečnosti ji prodává jediný sexshop a prodal 300 kusů - při velikosti japonska to odpovídá, jako by se v ČR prodalo 23 kůsů. Což bych neřekl, že je velmi populární výrobek. Navíc většinu z toho nikdo nenosí a byly to jen vtipné dárky pro někoho. Nicméně řada lidí nabyla dojmu, že japonští muži dnes běžně nosí podprsenky;-D

0/0
18.8.2009 19:39

;-)

Re: Stejně je to divný,

Celkově zprávy z dálného východu jsou u nás hodně překroucené, někdy i zcela vylhané. Zejména na TV Nova se s tím nepářou - jednou měli v televizních novinách místo zvířátka nakonec záběry z výcviku jihokorejské armády v řece a bažině (vylodění se na břeh do bahna) ale v komentáři zcela nesmyslně tvrdili, že jde o jihokorejské vodáky kteří trénují s velkým odhodláním.;-D

0/0
18.8.2009 19:47

IgorAlelujev

Re: Stejně je to divný,

muj obchodní partner z osaky, kdyz jsem se ho na to ptal, dostal záchvat smíchu ;-D

0/0
18.8.2009 21:20

;-)

Re: Stejně je to divný,

ještě jsem si vzpomněl na zprávu, o automatech prodávajících použité dámské spodní prádlo pro fetšisty. U nás to ukazovali jako žhavou japonskou novinku kter se těší velké popularitě - bohužel tam chyběla informace, že v celém japonsku je takový automat pouze jeden a je umístěn v jednom sexshopu. Což vzhledem k japonské zálibě v prodejních automatech zdaleka není moc velký úspěch. Ale taky se na to Japonců hodně lidí ptalo - a ti samozřejmě netušili, o co jde;-D

0/0
19.8.2009 9:13

;-)

Re: Stejně je to divný,

Další takovou oblíbenou polopravdou je, když se ukazují záběry z Japonska, ale třeba i Honkongu, a lidé na ulici mají roušky a česká média tvrdí, že je to kvůli nesnesitelnému smogu, dýmu z lesních požárů, prasečí/ptačí chřipce atd. Vždy tím dokládají, jak je tam situace extrémě vážná. Nikdy ale neřeknou, že nošení roušky je tam úplně běžné, např. při nachlazení, protože nechtějí prskat lidem v metru z pár centimetrů do obličeje, nebo naopak nechtějí oni chytit chřipku. Stejně tak to nosí třeba kvůli prachu atd. Prostě je to běžná věc a každý den potkáte někoho s rouškou. Našinci se když vydí na ulici lidi v rouškách vybaví smrtící epidemie, tam je to ale běžná věc, po které šáhnou úplně samozřejmě, aby neobtěžovali ostatní, nebo se sami chránili. Nevysvětlení souvyslostí je taky někdy dost matoucí.

0/0
19.8.2009 9:19

Flynn

Re: Stejně je to divný,

Coz naramek, ale nikdy jsem ho nevidel s fotackem a paraplickem...

a take by mne zajimalo, zda-li kaka smerem ke dverim ci smerem ke zdi...

0/0
18.8.2009 19:41

Jana63

binec???

No to si snad dela nekdo srandu ne?Oberou klienty,dokonce s dukladnym predstihem...a jeste se jim nelibi nekorektnost mluvciho?...Jde dolu jedna cestovka za druhou.To jsou zpravy dne temer uz 2 mesice.A nakonec se najde nekdo,kdo jeste rype do mluvciho,ktery da lidem aspon nejake informace a rady jak na ty hajzliky podvodnicky?To se muze stat opravdu jen u nas.Co takhle nekoho jeste zazalovat?..hmm..;-O?

0/0
18.8.2009 19:06

blekkal

Re: binec???

;-D Ty taky zrovna dvakrát netušíš, o které cestovce se tu mluví, že? ;-D

0/0
18.8.2009 19:08

Jana63

Re: binec???

zustal si nekdy nekde venku viset par dni?... je fuk o jakou cestovku jde,...je bordel,ze si u nas dela kazdy co chce..

0/0
18.8.2009 19:12

Wolfowitz

Re: binec???

Ty jsi fakt absolutní mimoň. Když vůbec nic o diskutovaném problému netušíš, tak se radši nezapojuj do debaty. Děláš ze sebe hňupa a jsi pak všem jen pro legraci... Tak příště, jo?

0/0
18.8.2009 19:25

blekkal

Zase jeden případ...

...kdy je diskuse mnohem zajímavější, než sám článek. Nejsrandovnější jsou ti, co se tu naváží do Fishera, kterej už roky nemá s touhle cestovkou nic společného a své krachovací pudy provozuje úplně jinde. Hodínky a holínky, co? Obojí se natahuje :-)

0/0
18.8.2009 19:03

Flynn

Re: Zase jeden případ...

Ze by pan Fischer rhybaril nekde jinde? ;-D

mel by si, chlapec, uvedomit, ze podnikani neni zadna zadel!!!

0/0
18.8.2009 19:04

blekkal

Re: Zase jeden případ...

No, z téhle cestovky zrovna Fischera vyšoupli už před drahnou dobou ;-)

0/0
18.8.2009 19:07

Flynn

Re: Zase jeden případ...

no prave ze nakonec si uvedomili, ze delat business pres zadel nejde do nekonecna...

0/0
18.8.2009 19:08

blekkal

Re: Zase jeden případ...

Tak tyhle úvahy už bych raději nechal vám, co jste na to odborníci :-)

0/0
18.8.2009 19:09

Flynn

Re: Zase jeden případ...

par piv a jsem schopen vytvorit i jadernou fuzi za studena... R^

0/0
18.8.2009 19:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.