Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Asociace cestovek se chce spojit s Okamurou. Je to komedie, řekl

Dost bylo svárů. V tomto duchu se nese dopis jedné z institucí, které zastřešují cestovky v Česku - Asociace cestovních kanceláří. Ta rozeslala tisku otevřený dopis, v němž volá po spojení s druhou, silnější asociací, kterou na veřejnosti prezentuje Tomio Okamura.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fellow from Volunteer Park

Oka můra

ježíši krist už toho Japonskýho chytráka, co si o nás myslí, že jsme banda blbců chytněte za ten jeho japonskej flígr a mrskněte s ním o zem, okoši, oiošia sasae curikomi goši :)

Watakuši wa Tokjo kara kimasen dešita :)

0/0
20.8.2009 17:21

Gandalf007

Komedie? ...to ano!

Podstatná většina cestovních agentur i kanceláří je jedna velká komedie, jejich znepřátelené asociace je komedie na druhou a pan Okamura je trapný Všeználek na třetí! Ale co bychom chtěli? Nějak se z naivních lidí ty nekřesťanské peníze vylákat musí, teď jde jen o to, kdo to umí nejlíp a kdo jich dostane nejvíc...

0/0
20.8.2009 6:00

Fellow from Volunteer Park

Re: Komedie? ...to ano!

Moje babička by o tom japončíkovi řekla, že si o sobě myslí že sežral Šalamounovo houno...

0/0
20.8.2009 17:22

dívenka prostá

ježyš marja,

proč se bavite o kupě hoven, proč se nebavite o rumunech nebo o vytkově nebo o okurkach?!!! Nenarostli?

0/0
19.8.2009 21:36

Blizz

Svaz obchodu a cestovního ruchu

Námět pro redatora:

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR NEZASTUPUJE cestovní kanceláře, má cca 115 členů, ale žádná CK mezi nimi není.

0/0
19.8.2009 17:09

wiliz

.

Tady je zase volů :-P

0/0
19.8.2009 16:01

pepan53

AŤ SE ASOCIACE CESTOVEK SPOJÍ TŘEBA S ČERTEM, JÁ VÍM JISTĚ,

že moje rodina příští a následující roky se žádnou cestovkou s ČR nikam nepojede !Mnichov tak daleko není a pochybuji, že bych v Mnichově u CK koupil ve čtvrtek odpoledne zájezd a v pátek by ta cestovka vyhlásila bankrot !!A o tom to je, jinak ty žvásty o Okamurovi si strčte, víte kam, většina z nás pílí a pracovitostí mu nesahá ani po kotníky, kdo z Vás neměl pět let dovolenou jako on, ať hodí kamenem

0/0
19.8.2009 15:42

bubak_odvedle

Re: AŤ SE ASOCIACE CESTOVEK SPOJÍ TŘEBA S ČERTEM, JÁ VÍM JIS

jo okamuru na nakup konzerv v kauflandu do chorvatska nepotrebujes, to mas pravdu

0/0
19.8.2009 16:47

pius99

Re: AŤ SE ASOCIACE CESTOVEK SPOJÍ TŘEBA S ČERTEM, JÁ VÍM JIS

to určitě ne, ale já nepotřebuju žádnou cestovku ani na španělsko - costa de Alzahar,2009, ani na Belgii, Nizozemí  (2008), ani na Bulharsko 2007,2006, ani na Itálii 2005 atd.  Nekradu a mám dost sebevědomí na to, abych si to co mi nabízí CK zařídil sám a za polovinu :-)))))))))))))))))

0/0
20.8.2009 6:23

Fannator

Re: AŤ SE ASOCIACE CESTOVEK SPOJÍ TŘEBA S ČERTEM, JÁ VÍM JIS

Si prostě machr =)

0/0
20.8.2009 8:38

zkorumpovana inspekce

jednoduché

1) Jednatel CK by NEMĚL vystupovat jako mluvčí Asociace, jíž je jeho CK členem. Pak může velice snadno hrát "malá domů". Mluvčím jakékoliv Asociace by měla být nezaujatá osoba, která je prostě NEUTRÁLNÍ a hájí pouze zájmy Asociace (ne svoje zájmy).

2) Okamurovi jde zcela evidentně o své zviditelnění za každou cenu. Jak jinak si můžeme vysvětlit jeho účast v příšerných show či dokonce 13. komnatě....

3) Vůbec bych se nedivil, kdyby pan Okamura v brzké budoucnosti kandidoval do Senátu či se domáhal jiné "moci". K tomu mu jeho mediální "profláknutost" určitě pomůže.

4) Divím se novinářům, že na "Okamuroviny" ještě furt slyší a ochotně plní jeho slinty své deníky a magazíny...

:-)

0/0
19.8.2009 15:30

petaga

Re: jednoduché

1) to je problém té asociace, nikoliv Váš, pokud nejste jejím členem

2) Když jde o tak příšerné pořady, proč se na ně koukáte?

3) V Senátu a PS jsou mnohem větší exoti a nemakačenkové.

4) Možná je narozdíl od druhých schopen říci alespoň smysluplnou větu...

:-)

0/0
19.8.2009 15:39

mňáu

Re: jednoduché

bohuzel, ten pred tebou ma pravdu. dookamura je velice pilny, ne vsak uz tak moudry, je to krhoun vystihujici spravny moment pro drapani se nahoru, zadny prostredek mu neni dost odporny aby ho nevyuzil. jeste o nem budeme hodne slyset, nazloutle plemeno je velice houzevnate, jakoby rathovitove.

dovede dokonale vyuzit podle praktiky napriklad cestovek ke prospechu svemu

0/0
19.8.2009 16:36

nebepekloraj

Nicméně akcent pražského Pepíka u tohoto

individua je naprosto fenomenální.

0/0
19.8.2009 15:10

KOLDAK

Člověk, který ve svých restauracích

zaměstnává načerno servírky, by se neměl cpát do role morálního arbitra cestovního ruchu.

0/0
19.8.2009 14:51

pepan53

Re: Člověk, který ve svých restauracích

předpokládám, že hovoříte o panu Okamurovi, jak Víte, že tento pán zaměstnává načerno servírky, je to trestný čin, proč jej neoznámíte Policii ČR ?

0/0
19.8.2009 15:33

1000mb

Zdá se mi,

že už je na iDNES nějak "přeokamurováno".Dofám,že bude aspoň jeden den bez zprávu s tímto jménem.

0/0
19.8.2009 14:08

Sagita

Už se bojím i otevřít konzervu,

aby na mne navybaf Okamura...

0/0
19.8.2009 13:49

pstrosss

Re: Už se bojím i otevřít konzervu,

tak pod toto se podepisuju R^

0/0
19.8.2009 17:54

Tunaq

Okamura je odborník úplně na všechno

Vyjadřuje se k čemukoliv, a to ještě každou druhou větu uvádí

slovy "a teď mluvím vážně". Očekávám, že do dvou let zkusí kandidovat

do senátu. Obyčajný šašo.

0/0
19.8.2009 13:33

Linde CZ

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

a rika nekdy neco nespravneho?

0/0
19.8.2009 13:51

Tunaq

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Je to šikovný manipulátor, což nemyslím nějak hanlivě. Propaguje sebe a svou asociaci, čímž jistě neškodí své peněžence dnes ani do budoucna. Říká samé "správné" věci, jako že je lepší, když svítí sluníčko než když prší a že ve dne je světlo a v noci tma. Prakticky jeho vyjádření nemají žádnou logickou chybu. Proto je tak snadné mu to zobat, což novináři dělají přímo z jeho dlaně.

0/0
19.8.2009 14:01

petaga

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

A co by měl dělat jiného, jedná se o soukromou asociaci, pro kterou pracuje navíc zadarmo a hovoří srozumitelně, věcně, bez vytáček apod. - pro mně je to profík, což se o 99% tiskových mluvčí jak v soukromém, tak i veřejném státu říci nedá. A to že v konkurenční asociace sedí pan "manažer" Vilda Sivek hovoří naprosto za vše a netřeba komentáře...

0/0
19.8.2009 14:24

EMS

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Zadarmo - no to jsem se teda rozesmála. To jsi slyšel od Okamury, viď:-).... A nadruhou stranu - za co "vše" hovoří přítomnost pana Siveka v ACK?

0/0
19.8.2009 14:29

petaga

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Že pracuje zadarmo jsem doopravdy slyšel pouze od něj, nemám důvod tomu nevěřit a především je mi to naprosto fuk. Pan Sivek je chudáček, který se navíc chová, jak když nevychodil ani zvláštní školu a je mi dvojnásobně fuk:-)

0/0
19.8.2009 15:10

Fannator

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

On dělá tiskového mluvčího opravdu zadarmo. Tím ale netvrdím, že nemá nikde jinde jiné příjmy, samozřejmě že má a větší než si kdo znás kdy bude mít. Pokud chcete tvrdit že tam zadarmo nedělá, předneste důkaz jinak je váš argument bezcený. Já základám na jeho rozhovoru v rádiu Frekvence 1 v pořadu Press klub =)=) 

0/0
19.8.2009 15:16

Tunaq

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

A co je to proti tomu, že v Americe zase bijou černochy! S takovouhle argumentací běžte prosím někam na blesk.cz   Pokud jde o to "zadarmo", tak je to v tomto vláknu již okomentováno. K tomu bych leda dodal, že většinou - co je zadarmo, nestojí za nic. Ale ono to zadarmo není. (Je třeba jen rozlišovat, co je vidět a co není vidět.)

0/0
19.8.2009 15:10

petaga

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

1) v USA jste jistě nebyl, že?

2) zjevně Vám pan Okamura nepadl do oka, nikdo Vám to nebere, já ho vcelku uznávám, pan Sivka neuznávám

3) zadarmo nezadarmo, za něco to určitě stojí, jinak by nebudil takový rozruch, takže svojí práci dělá jistě kvalitně

4) nebýt té "nepodané" žaloby na Okamuru, tak ani nevím, že tady nějaká konkurenční asociace existuje, takže má zajisté velmi "kvalitního" mluvčího

0/0
19.8.2009 15:19

Fannator

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

No musím říct že Okamura často mluví uplně do všeho do ce mu naskytne. Nicméně jeho názory jsou vždy dost konkrétní a věcný. Na kandidaturu do politiky odpovídal před měsícem v rádiu. Řekl, že to nevidí jako reálné, ale uvažoval by o tom možná kdyby o něj měli lidi zájem.

0/0
19.8.2009 14:02

Tunaq

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Samozřejmě! On se tam necpe, ale národ ho bude prosit, až ten tlak nevydrží. ;-D

0/0
19.8.2009 14:04

Fannator

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

NO jelikož by se mu vztupem do politiky snížil příjem asi o 600K měsíčně tak plně chápu, že se mu tam nechce.

0/0
19.8.2009 14:07

Tunaq

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Ty jsi strašně důvěřivý týpek :-)   Proč by se mu snižoval příjem? Copak je placený za počet položek, které namarkuje někde na kase od sedmi do čtyř? Vždyť jenom ta vyjádření, která dává podle tebe zadarmo do rádií poškozují nečleny jeho asociace a (pro někoho skrytě) lobují za jeho zájmy. Jako známá tvář v politice by k tomu dostal mnohem víc prostoru, o to se není třeba strachovat. (Všimni si, že teď nehodnotím, ale konstatuji.)

0/0
19.8.2009 14:15

Fannator

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Okamura je hodně drsněj člověk já s jeho názory třeba politickými či soucíálními nesouhlasím. Přesto musím uznat, že je na české poměry čestnej až až. Možná tomu tak není, ale já zatím nemám důvod mu nevěřit. =)

0/0
19.8.2009 15:05

Tunaq

Re: Okamura je odborník úplně na všechno

Však já mu taky věřím, že je ve dne světlo a v noci tma! Prostě stačí, když někdo něco řekne hezky a už je za génia! Celé tohle tady vzniklo z konstatování, že pan Okamura rozumí úplně všemu, všude byl dvakrát a od všeho má klíče. A to tu zatím nikdo nevyvrátil.

0/0
19.8.2009 15:13

gourmett

Komediant.

Ano je to komedie a tenhle "Micubiši", v ní hraje hlavní roli. Je směšné se dohadovat kdo je větší netáhlo, když turistům za spoždění letu nabídnou místo pořádného servisu nějakou hosku a kafe. Tudy vede cesta ke spokojenosti zákazníků cestovek. Je na čase zrušit tyhle asociace ve kterých tihle komedianti berou jenom slušné prachy a mlátí hobou naprázdno!  ;-(G.

0/0
19.8.2009 13:18

Fannator

Re: Komediant.

Hej Ten Micubiši jak ho navýváš, nebere za svou funkci v AČCKA ani halíř. Jestli znáš kodex který zastává, tak bys nikdy neřekl že ho nezajímá spokojenost klientů. Tak bacha na to co meleš. Jednou si přečteš článek na idnes a hned jsi odobrník na nebe vzatý.  Krucinál ale už!! :-D

0/0
19.8.2009 13:59

gourmett

Re: Komediant.

Nech se vyšetřit na prasečí chřiku ty joudo. Když já jsem pracoval v cestovním ruchu tak ty si ještě netahal ani kačera po dvoře a hovnu říkal koko.G.;-D

0/0
19.8.2009 14:24

Fannator

Re: Komediant.

To že jsi duchodce z tebe moudrého člověka nedělá =) Stáří není cnost jak si to v tomoto státě hodně lidí myslí.

0/0
19.8.2009 15:09

pepan53

Re: Komediant.

Ano i takovýhle lidi mohou pracovat v cestovním ruchu a proto to taky u nás v tom cestovním ruchu tak vypadá, když v poměrně přihlouplé diskusi se chováte jak hulvát jak asi potom k zákazníkům

0/0
19.8.2009 15:48

EMS

Re: Komediant.

Fannatore - odobrník není nikdo z nás, ale přeci jen - jsi snad R. Škrabánek? Nehledě na to, že ze své kapsy Tomio nic nehradí a ACK zadarmo taky nic nedá. Prosím, mohl by jsi přednést jeho kodex? Díky

0/0
19.8.2009 14:36

pilgren

tak nevim

http://www.skrabanek.cz/ nebo se neco podelalo? nebo redakce popletle nazvy asociaci?

0/0
19.8.2009 12:42

Neurogaya

nemam rad namyšlence OKAMURU

[>-]

0/0
19.8.2009 12:42

pilgren

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

neni to žadný super idol, ale s názorama na turistiku v našich městech s ním souhlasím. je to peklo.

0/0
19.8.2009 12:44

mindwarp.cz

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

Jojo, ty jeho názory sedí dost často. Ale jinak nevím, co si o něm myslet. Určitě je inteligentní.

0/0
19.8.2009 13:15

Dr. Fe1

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

Mě je naopak sympatickej a jeho názory taky většinou sedí

0/0
19.8.2009 13:11

Flynn

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

mne moc sympaticky neni, vadi mi dikce jeho reci, ale s nazory vetsinou souhlasim. i kdyz on vetsinou stejne rika to, co bezny clovek, co pouziva ten vorech mezi usima, jiz davno vi.

0/0
19.8.2009 13:16

hcb

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

to Dr. Fe1:  přesně tak. Vždy když Okamura něco řekne, tak to má "hlavu a patu"! Četl jsem s ním někdě  v novinách nebo časopise rozhovor a byl to velmi poučný článek. Vy, co mu nadáváte tak ani nevíte z jakého "bahna" se musel vyhrabat a zapracovat na sobě, aby byl velmi úspěšný.  Okamurovi fandím a dávám muR^

0/0
19.8.2009 14:09

EMS

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

Jéje, to já radši chodila do škol, aby mě poučili tam a ne nějaký Tómio

0/0
19.8.2009 14:38

zihac

Re: nemam rad namyšlence OKAMURU

a jak na této diskusi mohou všichni vidět, bylo vám to naprd ;-D

0/0
19.8.2009 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.