Diskuze

Od nákupu letenek u SkyEurope lidi neodradila ani hrozba krachu

Levné letenky SkyEurope se stále dobře prodávají. Nic na tom nezměnily ani nedávné černé chvilky, kdy firma balancovala na pokraji krachu. Prodejci to vysvětlují stále většími slevami. Podnikatelé si ale dávají větší pozor, raději volí cestu po zemi, než aby dorazili pozdě na služební cestu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

sfo

21. 8. 2009 20:14
Výborné zkušenosti s Air France

A abych vyjádřil i svou spokojenost, musím pochválit Air France. Za poslední 3 roky se mi ani jednou nestalo, že by mi Air France zrušily let. Jejich služeb využívám pravidelně při cestách do USA. Všechny spoje na sebe vždy opravdu navazovaly, cestu mi vždy, opravdu bez vyjímek, vylepšil ochotný a milý personál. Nemluvím ani

o výborném cateringu a možnosti výběru sedačky, zdarma, již při koupi letenky. Letos jsem letěl do New Yorku s AF za 8000 CZK, se všemi poplatky ( zpáteční letenka), cena v uvedené akci je opravdu vždy konečná. S ČSA jsem na JFK letěl 2 x , a jednou mi byl zrušen let. Nikdo se mě opět neobtěžoval kontaktovat, ani emailem. Na zrušený let jsem přišel náhodou, když jsem chtěl letenku přikoupit pro přítelkyni a v rezervačním systému nebyla k dispozici...Totální šok přišel na palubě. Šel jsem požádat letušku, zda si mohu přesednou Druhá letuška v mé přítmnosti své kolegyni otrávěně řekla, CO Chce?

0 0
možnosti
TM

incomming_message

22. 8. 2009 11:39
Re: Výborné zkušenosti s Air France

No AF občas ruší lety až za letu.... není to tak dávno

0 0
možnosti
OK

sfo

21. 8. 2009 19:36
Zkušenosti s Click for Sky

Ani se nedivím, protože po špatných zkušenostech jsem se obrátil pro koupi letenky na Clickforsky, abych měl jistotu,že odletím. Protože do Prahy přiletím po 19 hodině z jiné destinace, řes Clickforsky jsem si zakoupil letenku na 21.15. Clickforsky se mi ani neobtěžovaly zatelefonovat, a po zrušení letu mě oznámily, že jsem byl přebukován na dřívější let. Jelikož ho ale nestíhám, požádal jsem o storno a vrácení pěnez, dle instrukcí Clickforsky. Nikdo se mi neozval, přestože jsem psal opakovaně. V přepravních podmínkách jsem odsouhlasil také přepravními podmínky ČSA, proto jsem se obrátil telefonicky na ČSA. Nikdo mi nebyl schopen odpovědět, jak bude problém vyřešen. Operátorka mi sdělila, že poletím dřívějším letem. Po mém vysvětlení, že dřívější let nestíhám, mi nabídla, že mohu celou noc čekat na Ruzyňském letišti a letět ráno ( kdy už mám v Londýně jednání ).ČSA nabízí pomoc cestujícím nízk.aeroliní, ale cestujícím své dceřinné společnosti nejsou ochotny pomoci..

0 0
možnosti
J

jijiagiss

21. 8. 2009 19:54
Re: Zkušenosti s Click for Sky

nastesti dnes skyeurope vcas telefonicky informovala vsechny sve zakazniky o zitrejsim prelozenem odletu do Alicante,tak aspon to:-/

0 0
možnosti
ŠJ

CZE_Lecco

21. 8. 2009 18:43
Včera

jsem přiletěl se Sky Europe z Londýna do Prahy. Odletěli jsme včas, přiletěli jsme na čas. Takže z mojí strany spokojenost. :-) Akorát ten kufr mi nemusel vyjet na pás až jako poslední. :-/ ;-D

0 0
možnosti
J

jijiagiss

21. 8. 2009 18:38
skyeurope

PRAHA-ALICANTE=zitrejsi odlet [22.8.] prelozen z 6.40 na 22hod.

0 0
možnosti
L

l2k

21. 8. 2009 20:48
Re: skyeurope

Jojo, taky mi pred chvili volali. Aspon ze tak, to je od nich mile :-). Ze to bude dobrodruzo jsem cekal, ale 16 hodin me docela prekvapilo. Spis jsem zvedavej jak to bude s odletem z Alicante pristi utery, jdu ve stredu do prace.. Pro stouraly: nejsem kaskader, ale jina alternativa do Alicante od jinych spolecnosti prakticky neexistuje.

0 0
možnosti
PL

JelenoviPivoNelej

21. 8. 2009 14:55
logicke

kdyz si vezmete kolik letu SkyEurope dela a kolikrat jsou nejake zpravy ze mela vazny problem, kdyby to bylo kazdy druhy den uz by s nima nikdo nelital, kdyz je to jednou za mesic tak to clovek jeste riskne kdyz to stoji par stovek(pokud neni tlacen nejakym terminem odletu a priletu).

0 0
možnosti
JS

Jan Sůra

21. 8. 2009 15:12
Re: logicke

Podíl zpožděných letů ale extrémně převyšuje evropský průměr. Podle posledních statistik bylo v červenci 40% letů na čas, do hodiny přiletělo 60% letů. Tedy čtyři z deseti letů mají větší sekyru, než hodinu. Jen pro srovnání: ČSA 85% na čas, Ryanair 89%.

0 0
možnosti
J

joensfredriksson

21. 8. 2009 14:53
super

a tém zákazníkům, kteŕí se nanechali zastrašit zaplacenou TV Nova a Idnes, patří velký dík.

0 0
možnosti
VK

**v

21. 8. 2009 14:51
bud je to PR nebo blbost aneb

Kdo chce kam, pomozme mu tam ;-D

0 0
možnosti
J

jijiagiss

21. 8. 2009 14:40
Sura

no neke,Suru uz konecne vykopli??!!!!

0 0
možnosti
J

jelito.mutak

21. 8. 2009 14:34
mno

me treba odradila:-)

0 0
možnosti
D

D.E.S.

21. 8. 2009 14:33
no jasne ..

"Kvůli problémům s letištěm ve Vídni se SkyEurope musely stáhnout z

rakouské metropole. Někteří odborníci včetně Dvornického to ale vidí

spíše jako plus, protože poplatky v Bratislavě budou nižší."

No jasně, a na transfér do Vídně dojdou pěšky ... ;-D

0 0
možnosti