- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A abych vyjádřil i svou spokojenost, musím pochválit Air France. Za poslední 3 roky se mi ani jednou nestalo, že by mi Air France zrušily let. Jejich služeb využívám pravidelně při cestách do USA. Všechny spoje na sebe vždy opravdu navazovaly, cestu mi vždy, opravdu bez vyjímek, vylepšil ochotný a milý personál. Nemluvím ani
o výborném cateringu a možnosti výběru sedačky, zdarma, již při koupi letenky. Letos jsem letěl do New Yorku s AF za 8000 CZK, se všemi poplatky ( zpáteční letenka), cena v uvedené akci je opravdu vždy konečná. S ČSA jsem na JFK letěl 2 x , a jednou mi byl zrušen let. Nikdo se mě opět neobtěžoval kontaktovat, ani emailem. Na zrušený let jsem přišel náhodou, když jsem chtěl letenku přikoupit pro přítelkyni a v rezervačním systému nebyla k dispozici...Totální šok přišel na palubě. Šel jsem požádat letušku, zda si mohu přesednou Druhá letuška v mé přítmnosti své kolegyni otrávěně řekla, CO Chce?
No AF občas ruší lety až za letu.... není to tak dávno
Ani se nedivím, protože po špatných zkušenostech jsem se obrátil pro koupi letenky na Clickforsky, abych měl jistotu,že odletím. Protože do Prahy přiletím po 19 hodině z jiné destinace, řes Clickforsky jsem si zakoupil letenku na 21.15. Clickforsky se mi ani neobtěžovaly zatelefonovat, a po zrušení letu mě oznámily, že jsem byl přebukován na dřívější let. Jelikož ho ale nestíhám, požádal jsem o storno a vrácení pěnez, dle instrukcí Clickforsky. Nikdo se mi neozval, přestože jsem psal opakovaně. V přepravních podmínkách jsem odsouhlasil také přepravními podmínky ČSA, proto jsem se obrátil telefonicky na ČSA. Nikdo mi nebyl schopen odpovědět, jak bude problém vyřešen. Operátorka mi sdělila, že poletím dřívějším letem. Po mém vysvětlení, že dřívější let nestíhám, mi nabídla, že mohu celou noc čekat na Ruzyňském letišti a letět ráno ( kdy už mám v Londýně jednání ).ČSA nabízí pomoc cestujícím nízk.aeroliní, ale cestujícím své dceřinné společnosti nejsou ochotny pomoci..
nastesti dnes skyeurope vcas telefonicky informovala vsechny sve zakazniky o zitrejsim prelozenem odletu do Alicante,tak aspon to
jsem přiletěl se Sky Europe z Londýna do Prahy. Odletěli jsme včas, přiletěli jsme na čas. Takže z mojí strany spokojenost. Akorát ten kufr mi nemusel vyjet na pás až jako poslední.
PRAHA-ALICANTE=zitrejsi odlet [22.8.] prelozen z 6.40 na 22hod.
Jojo, taky mi pred chvili volali. Aspon ze tak, to je od nich mile :-). Ze to bude dobrodruzo jsem cekal, ale 16 hodin me docela prekvapilo. Spis jsem zvedavej jak to bude s odletem z Alicante pristi utery, jdu ve stredu do prace.. Pro stouraly: nejsem kaskader, ale jina alternativa do Alicante od jinych spolecnosti prakticky neexistuje.
kdyz si vezmete kolik letu SkyEurope dela a kolikrat jsou nejake zpravy ze mela vazny problem, kdyby to bylo kazdy druhy den uz by s nima nikdo nelital, kdyz je to jednou za mesic tak to clovek jeste riskne kdyz to stoji par stovek(pokud neni tlacen nejakym terminem odletu a priletu).
Podíl zpožděných letů ale extrémně převyšuje evropský průměr. Podle posledních statistik bylo v červenci 40% letů na čas, do hodiny přiletělo 60% letů. Tedy čtyři z deseti letů mají větší sekyru, než hodinu. Jen pro srovnání: ČSA 85% na čas, Ryanair 89%.
a tém zákazníkům, kteŕí se nanechali zastrašit zaplacenou TV Nova a Idnes, patří velký dík.
"Kvůli problémům s letištěm ve Vídni se SkyEurope musely stáhnout z
rakouské metropole. Někteří odborníci včetně Dvornického to ale vidí
spíše jako plus, protože poplatky v Bratislavě budou nižší."
No jasně, a na transfér do Vídně dojdou pěšky ...