- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a Lašák to na přání Pupkina,který se už dohodl s Putinem,dokončí.
Što sdělať ?
pro neschopnost,tak šel dělat ředitele ČSA.
To ,že podnik je tunelován zevnitř vím už nejméně 5 let. Jedna dlouholetá zaměstnankyně ČSA se mi svěřila,že je tam vlastně úplně zbytečná a doslova se smíchem řekla "Až na to přijdou,tak nás všechny vyhodí !". A co nalétala zaměstnaneckých km po celém světě, to zaplatili její spoluobčané. Podnik si nato nikdy nevydělal !!!
Pokud by jste si snad mysleli, ze na podobne firme uz se neda co rozkrast a prosustrovat, tak je to velky omyl. Pouze dobehla prvni faze rozkradani. A vzapeti zacne druha, kdy se stat pokusi podnik sanovat z verejnych penez, aby jej vzapeti prodal pod cenou soukromemu vlastnikovi. Tenhle ksindl bych strilel.
Pratele, garantuji, ze takhle dopadne do par let i ceska ekonomika. Tj. pokud budete nepoucitelne stale volit ten stejny vsehoschopny zlodejsky ksindl z CSSD, KSCM a ODS, a tolerovat jakekoli jejich korupcni skandaly.
To je divný, vždyť Lašák tvrdí, jak firma pořád investuje do letadel a proto musí prodávat všechno, co prodat jde. Tak ono to asi tak nebude. Nejpíš firma platí jenom pronájmy letadel, ale pak je to jako bych tvrdil - pronajímám si byt - investuji do budoucnosti.
Co takle to prodat zaměstnancům?
Aby je velice levně někdo koupil, že? / nedávno draze koupené pozemky rozjezdových drah/ Svedeme to na krizi, ale počátek je někde úplně jinde! Stačí zapátrat, jak Miloš platil KB. U ČSA to začalo Tvrdíkem a Lašákem konče.Oba byli pohromou pro ČSA.
Jenže pozemek na dráhy vykoupilo ČSL, které nemá s ČSA nic společného...
levnejsi uz to nebude