Diskuze
Za zpožděný vlak se bude vracet jízdné nejdříve v roce 2015
Děkujeme za pochopení.
Mjr_Zeman
čd nezachrání nic
jedině, že by se pod jinou značkou prodali do mongolska, tam by snad o ně měli zájem
sobak
poměry v černé diře
jediným řešením e automatizace a zrušení pokladen a výpraven, posunovačů tam kde je menší obrat než náklad na obsluhu, místo toho automat, většina propouštění zaměstnanců prezentována managmentem této firmy byli odchody do odděluících se poboček, ať už to bylo sždc, cargo, nebo odchody do důchodu, propuštěných bylo minimum, prostě nechat tuto státní akciovou společnost zkrachovat, odbory ať si stávkují, ale za tuto dobu neplatit mzdu, provést proškolení na tratě pro strovedoucí z ukrajiny nebo jiných východních zemí a těmito nahradit stávkující, oni si pak rychle rozmyslí jestli chcou práci nebo stávkovat, zrušit lobby stavebních firem na rekonstrukci trati, kdy by se za stené peníze dalo postavit úplně nové drážní těleso, ale ono je lepší pro skansku, metrostav, tchas a podobné předstírat a nechat zaplatit odvoz sutě na skládku a nové lože, přitom použit stávaící materiál s tichým souhlasem investora sždc, jehož manegment za to dostane nemalý podíl z takto ušetřených peněz
René Ptáček
Re: poměry v černé diře
Modrá č u b k o, právo na stávku ti zaručuje Ústava ČR. Ale to nemá cenu vysvětovat frustrátovi co napíše několika set slovný příspěvek jedním souvětím, navíc plným pravopisných chyb.
blastula
Takže pokud dobře chápu
Od zákazníka si nechám kompletně práci proplatit předem a z nedodržení kvality a termínu pro mě nevyplynou žádné sankce,zato se nechám pravidelně přikrmovat státem.Tak nějak si to dráhy představují?Každý máme nějaké "objektivní potíže" ale kolik jich mají ČD je opravdu k nevíře.
Bůh Nejvyšší (25)
Nechápu vaše rozhořčení.
Vlakem ČD jsem jel naposled před více než rokem a od té doby jsem nenašel důvod toto dobrodružství opakovat. Limuzína vítězí na všech frontách. Auta jedou, vlaky smrdí a stojí.
blastula
Re: Nechápu vaše rozhořčení.
nejen limuzína,ani kombík není marný
tru-and
platí to i ppro přestup?
A platí to i při přestupu. Když budu přestupovat z jednoho vlaku do druhého. První vlak bude mít 10 minut zpoždění, ujede mi přípoj a budu muset čekat hodinu na druhý tzn. do místa B se dostanu o hodinu později = taky sleva ?
gewet
ČD může začít vyplácet už od TEĎ
protože auta stojí, vlaky jedou
Tryskomys Muf
Do te doby
Do te doby CSSD a ODS vytuneluji a ke krachu privedou CD. Nasledne je pak z dalsich statnich penez sanuji, a za babku rozprodaji svym pratelum. Zmr.. zas...
Ion Tichy
Re: Do te doby
Ty nikdo nemusí ke krachu přivádět. Ty na to stačí sami. Nebýt to státní podnik, tak už dvacet let neexistují.
2mmmm_2
Klídek..
V roce 2015 už bude jen několik koridorových tratí, nákladní doprava už nebude existovat (všechno budou přepravovat jen kamiony), takže těch pár EC či IC už si dráhy ohlídají bez zpoždění - a tam kde bude hrozit, raději nasadí autobus jako větší jistotu.
René Ptáček
Re: Klídek..
Zkus se v noci postavit k trati v Ústí nad Labem a Přerově ať vidíš kolik se carga přepraví po železnici.
nickless
Pěkná blbost to vracení
Budou na to muset vzít z jízdného, takže o to nám podraží, nebo do toho naleje peníze stát z rozpočtu. Řešil bych to jedině konkurencí. Navíc u železnice opravdu je otázka, kdo za to může, třeba vykolejí vagón úplně jiné firmy a ucpe koridor a proč pak mají ČD platit za zpoždění? A nechal bych to volitelně na pasažérech, aby se třeba připojistili. Ať pojišťovny nabídnou připojištění proti zpoždění a kdo chce, ať si platí a v případě zpoždění požaduje plnění.
A u letadel se navíc bojím šizení technických kontrol a podceňování počasí, únavy posádek apod.
drevak_patlak
Re: Pěkná blbost to vracení
To ta směrnice pochopitelně řeší. Jednak se nevztahuje na vyšší moc (vichřice, povodně apod.). Pokud je zpoždění vinou někoho jiného, budou muset ČD vymáhat náhradu od něj.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu
Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...
Plán na města bez zavíraček naráží. Místní ani policie nechtějí žít nonstop
Rostoucí náklady, obavy o bezpečnost a stížnosti na hluk dusí po setmění ekonomiky od Londýna po...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...