- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedině, že by se pod jinou značkou prodali do mongolska, tam by snad o ně měli zájem
jediným řešením e automatizace a zrušení pokladen a výpraven, posunovačů tam kde je menší obrat než náklad na obsluhu, místo toho automat, většina propouštění zaměstnanců prezentována managmentem této firmy byli odchody do odděluících se poboček, ať už to bylo sždc, cargo, nebo odchody do důchodu, propuštěných bylo minimum, prostě nechat tuto státní akciovou společnost zkrachovat, odbory ať si stávkují, ale za tuto dobu neplatit mzdu, provést proškolení na tratě pro strovedoucí z ukrajiny nebo jiných východních zemí a těmito nahradit stávkující, oni si pak rychle rozmyslí jestli chcou práci nebo stávkovat, zrušit lobby stavebních firem na rekonstrukci trati, kdy by se za stené peníze dalo postavit úplně nové drážní těleso, ale ono je lepší pro skansku, metrostav, tchas a podobné předstírat a nechat zaplatit odvoz sutě na skládku a nové lože, přitom použit stávaící materiál s tichým souhlasem investora sždc, jehož manegment za to dostane nemalý podíl z takto ušetřených peněz
Modrá č u b k o, právo na stávku ti zaručuje Ústava ČR. Ale to nemá cenu vysvětovat frustrátovi co napíše několika set slovný příspěvek jedním souvětím, navíc plným pravopisných chyb.
Od zákazníka si nechám kompletně práci proplatit předem a z nedodržení kvality a termínu pro mě nevyplynou žádné sankce,zato se nechám pravidelně přikrmovat státem.Tak nějak si to dráhy představují?Každý máme nějaké "objektivní potíže" ale kolik jich mají ČD je opravdu k nevíře.
Vlakem ČD jsem jel naposled před více než rokem a od té doby jsem nenašel důvod toto dobrodružství opakovat. Limuzína vítězí na všech frontách. Auta jedou, vlaky smrdí a stojí.
nejen limuzína,ani kombík není marný
A platí to i při přestupu. Když budu přestupovat z jednoho vlaku do druhého. První vlak bude mít 10 minut zpoždění, ujede mi přípoj a budu muset čekat hodinu na druhý tzn. do místa B se dostanu o hodinu později = taky sleva ?
protože auta stojí, vlaky jedou
Do te doby CSSD a ODS vytuneluji a ke krachu privedou CD. Nasledne je pak z dalsich statnich penez sanuji, a za babku rozprodaji svym pratelum. Zmr.. zas...
Ty nikdo nemusí ke krachu přivádět. Ty na to stačí sami. Nebýt to státní podnik, tak už dvacet let neexistují.
V roce 2015 už bude jen několik koridorových tratí, nákladní doprava už nebude existovat (všechno budou přepravovat jen kamiony), takže těch pár EC či IC už si dráhy ohlídají bez zpoždění - a tam kde bude hrozit, raději nasadí autobus jako větší jistotu.
Zkus se v noci postavit k trati v Ústí nad Labem a Přerově ať vidíš kolik se carga přepraví po železnici.
Budou na to muset vzít z jízdného, takže o to nám podraží, nebo do toho naleje peníze stát z rozpočtu. Řešil bych to jedině konkurencí. Navíc u železnice opravdu je otázka, kdo za to může, třeba vykolejí vagón úplně jiné firmy a ucpe koridor a proč pak mají ČD platit za zpoždění? A nechal bych to volitelně na pasažérech, aby se třeba připojistili. Ať pojišťovny nabídnou připojištění proti zpoždění a kdo chce, ať si platí a v případě zpoždění požaduje plnění.
A u letadel se navíc bojím šizení technických kontrol a podceňování počasí, únavy posádek apod.
To ta směrnice pochopitelně řeší. Jednak se nevztahuje na vyšší moc (vichřice, povodně apod.). Pokud je zpoždění vinou někoho jiného, budou muset ČD vymáhat náhradu od něj.