- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde jsou ti včerejší obhájci hodných odborů a zlého, kapitalistického šéfa ČSA, kterému šlo o jen vlastní koryto?
Kam taky porad spechat?! Briti jeli na Falklandy taky lodema a vse dobre dopadlo, tak proc by nemohli lodema jezdit i obchodni cestujici, takzvani manazeri. A vlaky ... Leteckou dopravu by slo velmi jednoduse omezit a ti, co by opravdu meli potrebu letat sem a tam v dobe videokonferenci a holografickych prenosu, si za takovy zazitek mohou priplatit.
Nechat jenom adekvatni leteckou sit pro zdravotnictvi, policii a armadu ...
odbory, to je požehnání. nejprve prožrat firmu a potom demonstrovat před vládu,že je neochránila. A co se týče pilotů, za ty prachy co jim nabízejí se dá těžko vyžít. A to ani na tu dobu, než se firma vzpamatuje.
Vzdyt CSA patri mezi nejdrazsi na trhu! Co je za problem na cene letenky? Spis je problem, ze prave KVULI vysokym cenam letenek s CSA leta jeste mene lidi nez drive, protoze zatimco ostatni spolecnosti zlvevnuji, CSA je na snizovani cen opatrna. Obcerstveni za poplatek je dalsim hrebickem do rakve. Jinak mnoho poucneho o CSA - v dobrem i spatnem - se da najit na SKYTRAXu (airlinequality.com) - tam by se mel kazdy clen vedeni CSA povinne podivat a pocist si.
Doporučuji odborům na Lašákův návrh přistoupit za podmínky, že Lašák a spol. (včetně Černého) vrátí veškeré bonusy vyplacené za dobu působení ČSA, včetně doplacení soukromě proletěných zaměstnaneckých letenek. Dále všichni členové dozorčí rady ČSA vrátí veškeré jim vyplacené odměny za roky 2006-2009. Další podmínka je zrušní pracovního poměru k 31.8. 2009 těchto osob: Lašák,Řehák, Pištělák,Šír,Devát, Hrbáček.
Mira a Penta si ho tam dosadily, aby to pohlídal