- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
poukazuješ tady na svoji neinformovanost
nejsem žádným zastáncem SORu, ale tahle firma funguje už aspoň deset let, a v poslední době prodává víc autobusů než karosa
Předpokládám, že autor článku měl na mysli tyto stroje:
SOR NB 12 City (http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-12-city)
SOR NB 18 City (http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-18-city)
a že nepoužili tento bus:
SOR NBG 12 (http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nbg-12) s plynovým pohonem.
Chjo to tam zas bude saunička...nechápu proč se dělaj tyhle vyklápěcí okna, který skoro nevětraj...
že to koupili od našeho výrobce a né od Němců. To ta firma ale musela Burgermaistrovi a Bémovi stejně namazat.
když neni na klímu, je třeba aspoň nechat větrat (jako v nekterych chudych zemich tam nemají treba okna vubec,a v tom vedru je ten pruvan parada)
Proč by měli dávat klimatizaci do busu co otevírá dveře po 2-5min?
NEchapu jak nekdo muze koupit ty krabice bez oken ,každý den jezdím téměř hodinu a je v nich na chcípnutí.Měli by v nich jezdit ipánové co o tom rozhodují
Je jich tam k dnešnímu dni 20, evidenční čísla 3521-3540. Klimatizaci nemají, jen v kabině řidiče je "klimatizace" na způsobu chlazení vzduchu vodou. Jinak v buse jsou 4 kamery, takže řidič má dokonalý přehled, co se mu děje v autobuse. Místo dvouřádkového displeje za kabinou řidiče je velká obrazovka s centimetr tlustým sklem. Na ní budou vidět příští zastávky a když budete hodní pasažéři, tak vám tam pan řidič může pustit třeba Dobu ledovou :-))
Tak to budete muset jezdit z konečné na konečnou, abyste věděli, jak to dopadlo s veverkou
nebo se v tom zase budou všichni potit
A k čemu by Ti tam klimožka byla?V dálkovém busu ano,ale v městském busu,který staví na každém kousku by klim.neměla opodstatnění.