Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S golfem končíme, chystá se šéf ČD Žaluda zkrotit výdaje na marketing

Státem vlastněné České dráhy se po tvrdé kritice svých nadměrných výdajů na reklamu a marketing chytily za nos. "Nemá smysl, aby někde visela plachta s naším logem, a ani golf není v oblasti podpory něco, na co bychom se chtěli do budoucna zaměřovat," tak vidí chystané úspory šéf ČD Petr Žaluda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nickless

No konečně

aspoň se něco děje. Pokračovat.

0/0
31.8.2009 18:22

Reditel_Zemekoule

K Cemu Marketing a Propagaci

Nechapu k cemu CD potrebuji propagaci kdyz maji monopol na vlakovou dopravu u nas v CR.  Takze kdyz se nekdo rozhodne ject vlakem tak jim pojede a je jasne ze s CD.  To na to prisli brzo ze seskrtaji vydaje na reklamu atd.....

0/0
31.8.2009 16:06

Bery

Re: K Cemu Marketing a Propagaci

Propagaci potrebuji na to, aby se ten "nekdo" rozhodl jet vlakem a nejel treba autobusem. Jinak je fakt, ze ruzne sponzorovani v soucasnem stylu je sice draha sranda, ale jinak uplne k nicemu. 

0/0
31.8.2009 20:21

wolf80

Re: K Cemu Marketing a Propagaci

Se svym monopolem a povedomim o znacce by se spis meli snazit konkurovat kvalitou. Tzn lepsim vozovym parkem (klimatizace, jidelaky) a minimalnim spozdenim. K tomu by stacilo spolecnost orezat od tech nejvice prodelecnych aktivit, vyuzit prodejnich automatu, mala vytapena nadrazi s obsluhou nahradit zastavkami s prodejnim automatem, propustit nadbytecne zamestnance. Podobne to leta funguje napr v Nemecku. Je mozne, ze budou stale stratove, ale ztrata bude urcite nizsi a hlavne - sluzby budou kvalitnejsi.

0/0
31.8.2009 21:59

Bery

Re: K Cemu Marketing a Propagaci

Tak o tom zadna... jenze lepsi vozovy park a dalsi "malickosti" stoji mnohonasobne vic. Proti propagaci nic nemam, nicmene verim, ze misto 450mega by stacilo 50mega... ale lepe pouzitych.

0/0
31.8.2009 22:56

Premiant

Perfektní

Místo pózování v drahém obleku ať pózuje v teplákách,třeba stát zvýší dotace na železniční dopravu:-).Po dlouhé době něco rozumného,doufám že sníží jízdné když teď ušetří za marketing.:-)

0/0
31.8.2009 15:31

mitmensch01

žalud je fakt žalud

Chytrý nápad, doufám, že o tom páni manažeři diskutovali alespoň rok a zvážili dostatečně všechna pro a proti, aby se opravdu tak zásadní krok jako omezení výdajů na marketing vyplatilo.

0/0
31.8.2009 13:15

René Ptáček

Za který marketing kope Ekonomika IDnes?

Na většině serverů v ČR před 10 dny proběhla zpráva, že ČD za Žaludy vzrostly tržby na vnitrostátních tratích o 0,5%, ovšem na mezinárodních o 18%.

Proč o tom není na IDnesu ani slovo? Spojení s Jančurou?

http://finweb.ihned.cz/c1-38120220-trzby-cd-rostly-firma-spori-zlevnuje-a-jedna-o-krajskych-spojich

0/0
31.8.2009 11:31

Leopardo di Kardio

S golfem končíme..

To brzo. Teď už není opravdu kde brát, že ? ČD nepotřebují žádnou reklamu. Jednu mají a seroXu na ni. Tou jedinou reklamou je stav vozového parku, služeb, spolehlivosti a cen, který za to inkasují. RvRv!!!!

0/0
31.8.2009 11:28

torress

TADY SE MRHÁ PENĚZMI!

v Brně budou kvůli kapitstům přsouvat nádraží za 30 miliard korun! jeniom kvůli tomu, že chamtiví kapitalisté chtějí pozemky pod ním!

0/0
31.8.2009 11:22

anbuldek

Re: TADY SE MRHÁ PENĚZMI!

;-D

0/0
31.8.2009 11:28

honzaA3

Re: TADY SE MRHÁ PENĚZMI!

Tak se sakra vy proletari spojte a neotravujte diskuse nesmysly...

0/0
31.8.2009 15:19

Franta Jouda

Recepty z kupé

;-D

0/0
31.8.2009 11:11

pjotrrr

Tak proto golf.

Petr Žaluda(1966) je rozvedený, bez dětí. Mezi jeho koníčky patří například golf. To je stejný jak ten č ů r á k   z ŘSD Háva nebo jak se jmenuje.

0/0
31.8.2009 11:09

nickless

Re: Tak proto golf.

Nejsi úplně mimo? Koníčky může mít jaké chce, na to má právo, já golf nemusím, ale je to legální sport. A on tam je relativně nový a právě ten golf zarazil. Proti čemu vlastně bojuješ? Proti čemukoliv, hlavně nahlas, že? Prázdný sud nejvíc duní.

0/0
31.8.2009 18:24

redpower

Hnusny statni moloch jako posta

Tady zadny manazer nepomuze, CD se musi zprivatizovat. Jizdenka vlakem stoji snad 2x nez autobus a jeste jsou kazdy rok ve ztrate? To prece neni normalni.

0/0
31.8.2009 11:03

gogobago

Re: Hnusny statni moloch jako posta

To není normální. Je zajímavý, že do privatizece ČD se nikdo z nehrne. Jsou ztrátoví, mají silné odbory, konec s dotacemi. To ČSA je asi jiné sousto že?

0/0
31.8.2009 11:08

redpower

Re: Hnusny statni moloch jako posta

Drahe jizdne, dotace z kraju a jeste jsou ve ztrate !! hlavne ze sponzorujou golf. A o privatizaci se snad ani nemluvi. Takovy podnik asi ani nema hodnotu, ale prodal bych to klidne za korunu, zrusil ty dotace a stat porad usetri. Ale soukromi vlastnik by hned vyhazel par tisic lidi, co tam jsou navic a na to nema zadny politik odvahu Rv

0/0
31.8.2009 11:14

newym

Re: Hnusny statni moloch jako posta

tak tak, je to statni HNUUUUS..a lepsi to nebude, tady se penize nesetri, tady se rozhazujou neb "z ciziho krev netece":/

0/0
31.8.2009 11:17

109e

Re: Hnusny statni moloch jako posta

Experiment privatizace drah se řeší 200 let. Pruské státní železnice byly na tom stokrát lépe, než soukromé rakouské. Jeden z důvodu prohry Rakouska v r. 1866. Před lety zprivatizovali Angličani=krach. Nejdokonalejší železnice světa-švýcarská je většinou ve veřejných rukou. Celkově je osobní doprava ztrátová všude. Jen soukromník dojí více stát. Viz zmíněná Anglie.

0/0
31.8.2009 11:33

René Ptáček

Re: Hnusny statni moloch jako posta

;-D;-D;-D

0/0
31.8.2009 11:36

gogobago

A není to trochu pozdě?

Jak může vrcholový manažer říct, že teprve letos to spočítali a dělá to půl miliardy???

Takže do loňska tunel a rukapáně otevřená, "hoši" letos se o tom víc píše .... sorry ale končíme.

To je přece na vyhazov  bez odstupného, když už ho nemůžou zavřít. To je šílený tenhle stát. ;-€

0/0
31.8.2009 10:59

Wrunx

Re: A není to trochu pozdě?

Přesně tak. " Fungovalo to tady živelně," popisuje stav Žaluda." Jak živelně sakra?! Taková cochcárna se platí z našich daní?! Počítám že brzy nadejde doba, kdy začne v tomhle státu "živelně" fungovat nas+raný lid! Ale ne jako v 89!;-€

0/0
31.8.2009 11:13

nickless

Re: A není to trochu pozdě?

Nejste mimo? Říct to může, protože je tam relativně nový a aspoň něco udělal. Nemluví o tom, jak to tam dělá, ale jaké to tam bylo. A on tomu teď zatnul tipec. Koho chcete zavírat? Žaludu? A za co?

0/0
31.8.2009 18:26

Atol

NA CO POTŘEBUJE DRÁHA PROPAGOVAT GOLF?

Sponzoring golfu ze strany ČD mi nedává žádný smysl. Je snad pan Žaluda a spol. natolik hloupí, aby si mysleli, že poté co dráha někde na rozvěsí pár poutačů s logem, golfoví snobové začnou jezdit vlakem místo autem? Tomu snad nevěří ani slabomyslný. Spíše jde o další případ tunelování státní firmy a rozdělování těchto prostředků v rámci dobře sehrané party.

ČD, coby státní monopol, žádný velký marketing nepotřebují, ale měly by se mj. starat o udržení stálých cestujících.Co pro ně dráha udělala za Žaluda např. v oblasti slev? Kilometrická banka podražila z 1400 Kč na 2000, zákaznickou kartu za 200 Kč ročně a slevou 30% zvedla na 1000 Kč/3roky a slevu snížila na 20%. Cestování na eLišku sice podražilo jen na 160 Kč ze 140 Kč, ale nabídka těchto jízdenek je zejména o víkendu omezena jen na několik kusů, takže je to jako by nebyly vůbec. Systém přidělování počtu těchto jízdenek na jednotlivé je neprůhledný a utajený takže zde není žádná kontola.Takto by se dalo pokračovat ještě dlouho.

0/0
31.8.2009 10:57

dooosa

Šéf M&M by se zřejmě měl dát na jinou "práci"...

Daniel Köppl, šéf časopisu s názvem MARKETING a media řekl zcela vážně, že "Mizivý přínos má také sponzorování nejrůznějších akcí. Návštěvníci tam zavítají kvůli sportu či kulturnímu programu, nezajímá je, jaká loga visí na plakátech," Čili z toho zcela neomylně můžeme vyvodit, že nemá smysl investovat do TV reklamy (lidé přece chtějí koukat na Ordinaci, nezajímají je sponzoři), nemá ani smysl investovat do printu - třeba do inzerátu v M&M (lidi zajímá koho obkreslila Hanychová, nezajímají je sponzoři) atd., atd. Být jeho šéfem, kopnu ho do zadnice. Diletant by asi neměl vést oborové médium.

Mimochodem marketingový výdaje ČD neobhajuju, jenom mě zaujal ten naprosto nesmyslný výrok.

0/0
31.8.2009 10:56

FrantaKibyc

Re: Šéf M&M by se zřejmě měl dát na jinou "práci"...

No nevím, jak inteligentní člověk může aplikovat výrok o sponzorství na reklamu, když to jsou úplně odlišné věci. A sponzorství u firmy, kde ten základní produkt je šmejd, je opravdu úlet. Nebo jako myslíte, že nějaký golfista kvůli logo ČD na pozvánce sedne do vlaku?

0/0
31.8.2009 14:10

torress

KAPITALISTIČTÍ PARCHANTI

pracoval jsem ve firmě, kde šetřili, že nám nedali ani diář, ale golfovou tour podporovali  v USA......

0/0
31.8.2009 10:56

detto

Stejně by

mě zajímalo, co takový ředitel drah musí umět. Já bych to zkusil s platem o50% než má současný

0/0
31.8.2009 10:53

detto

no to je

fantastické poznámky

0/0
31.8.2009 10:50

goober

Žaluda

Když jsem se nedávno bavil s někým, kdo na ČD dělá a ke kauze Žaluda řekl, že to je ještě horší, protože dostává peněz mnohem více a ty pak jdou Dalíkovi, jakožto lobistovi ODS... Opravdu smutné :-(

0/0
31.8.2009 10:49

detto

Re: Žaluda

proč to nenahlásí. To by byl charakter a ne drban

0/0
31.8.2009 10:54

goober

Re: Žaluda

To nevím. Ale osobně bych na jeho místě měl možná strach o svou vlastní osobu. Nehledě na to, že ten mechanismus úplatků bude takový, že to těžko dokáže... :-/

0/0
31.8.2009 10:57

anbuldek

Re: Žaluda

Muj znamy, co dela na draze mi rikal, ze to jde Kockum a pablbkovi s masinfirou grosikem :-D

0/0
31.8.2009 11:06

detto

Re: Žaluda

Jestli nekecáš, tak s D-alíkem na pekáč

0/0
31.8.2009 10:58

pjotrrr

Re: Žaluda

Já tam mám taky kamaráda, a ten zas říkal, že za Žaluda je to ještě dobrý, ale když vládla čssd ted nevím kdo byl gen.řiditelem to se prej kradlo jak s v i n. Prej to tam tak rozkradli, že ani nemohli koupit všechny Pendolína co chtěli.Rv

0/0
31.8.2009 11:05

goober

Re: Žaluda

Co se týče Pendolina.... Tam to také docela smrdělo. Hlavně místo 10 souprav jsme dostali 7 a to za cenu, za kterou se vysoutěžilo těch 10. Navíc po nás chtějí ještě další peníze....

0/0
31.8.2009 11:09

neverest

Re: Žaluda

pro goober: jedna paní mi tuhle povídala, že ty peníze nejdou Dalíkovi, ale Standovi Grossovi a Bohoušovi Sobotků...

0/0
31.8.2009 14:22

Martina 77

Já jako golfistka vlakem nejezdím

Ale zcela upřímně řečeno, nejezdila jsem s ním ani před tím, než jsem začala hrát golf;-)

0/0
31.8.2009 10:33

Tom-77

Re: Já jako golfistka vlakem nejezdím

mám  to stejné .... :-)

0/0
31.8.2009 10:44

dalik58

Na co je mi golf, pane generální?

Marketing ČD by se měl zaměřit na propagaci kvality, čistoty, rychlosti, efektivnosti a spolehlivosti železniční dopravy. Zejména srovnáváním železnice se silnicí tam, kde to je pravda (např. na relacích mezi velkými městy).

Investovat do golfu, pochybných českých filmů a pod. je zhovadilost a je to jen přihrávání státních peněz do firem spřízněných s vedením ČD, zákazníkovi (rozuměj cestujícímu) ČD to nepomůže.

Také vydávání časopisu s nic neříkajícím obsahem, bez použitelných informací je vyhazování peněz. Raději bych viděl kvalitní informace, přehledné jízdní řády, uklizená nádraží a soupravy. To asi všichni, ne?

Takže pane generální: investujte tam, kde to k něčemu je! My, cestující, musíme být ti první, o které se musíte starat, až potom je tu reklama! Slyšíte? Děkuji za Vaši pozornost.:-)

0/0
31.8.2009 10:25

detto

Re: Na co je mi golf, pane generální?

Proč, když se rozdávají zcela prázdné časopisy, se raději místo takového šuntu,nedá zdarma cestujícím třeba malý regionální jízdní řád. Myslím cestujícím, kteří cestují .

0/0
31.8.2009 10:56

109e

Re: Na co je mi golf, pane generální?

Naprostý souhlas. Je to vlastně nabídka firmy.

0/0
31.8.2009 10:59

Bery

Re: Na co je mi golf, pane generální?

Presne... to melo byt samozrejmosti uz davno. Ale radeji se budou rozdavat casopisy pro duchodce.

0/0
31.8.2009 20:46

nickless

Re: Na co je mi golf, pane generální?

A proč to tu opakujete? Ten Žaluda je tam relativně nový a s golfem právě skoncoval a vynesl na světlo, za co se tam před ním utrácelo. Takže jen co to zrušil, tak vy mu to poradíte zrušit. Ještě že vás máme.

0/0
31.8.2009 18:28

Bonelord

Půl miliardy na reklamu ČD?

8-o A to ještě toho maséra v bmw nezavřeli?Rv

0/0
31.8.2009 10:08

myrdazryby1

janoušek

... mimochodem zajimave v kotextu článku o Janouškovi a jeho 2miliardach (respektive jejich) .... Je to pořád ta stejná partička, tak teď už mají jako ve Sweizu dost a budou tedy šetřit na marketingu ČD, aby plebs držel hubu ...;-D;-D;-D

0/0
31.8.2009 10:00

René Ptáček

Deutsche Bahn nemá marketing?

8-o

0/0
31.8.2009 9:57

gogobago

Re: Deutsche Bahn nemá marketing?

DB je myslí zprivatizovaná ... tak ať má klidně lázně, mrakodrap, cokoli ...

0/0
31.8.2009 10:54

109e

Re: Deutsche Bahn nemá marketing?

Kdo jí vlastní?

0/0
31.8.2009 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.