Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stvořitelé SkyEurope dobře vydělali, nejvíce ztratil fond York Capital

Pět dní před teroristickými útoky na New York v roce 2001 vznikly aerolinie SkyEurope. Přes nepříznivou situaci na leteckém trhu měly být splněným snem a dobrým byznysem pro tehdejší třicátníky - Rakušana Christiana Mandla a Belgičana Alaina Skowronka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

franzzie

chytrolíne

Vy jste od "Wizzu", ne? Rozdíl v kvalitě je patrný hned u těch letušek, ale nejde ani tak o vlasy, jako o přístup. A vy pokládáte češtinu pro české cestující za zbytečnou výhodu ("jejich problém")???Proto tady lidi píšou, žeSEnaučily létat ČECHY. Jste velký světák, Vás naučil létat EasyJet a kámoše RyanAir (buď jste starší a lítal jste z ciziny, a pak je to logické, protože vznikly dříve než SA, anebo nevím od kdy a kam jste začal lítat, protože ty dvě ostrovní společnosti, které jsou mimochodem v kvalitě otřesné, do Čech nepáchly pěkně dlouho, resp. jejich nabídka byla a pořád je opravdu k smíchu), ale Čechy opravdu naučily létat SE.  Ten výrok je samozřejmě paušální sám o sobě, neznamená to že každý Čech letěl poprvé s SE (já taky ne), ale to by Vám dojít mohlo ;-) 

SE byla obchodně otřesně řízená firma, ale díky, něco jsem díky Vám viděl. Češi tu chybějící konkurenci pocítí, bohužel.....

0/0
3.9.2009 7:22

franzzie

Re: chytrolíne

Reakce na vlčíka, samozřejmě....:-)

0/0
3.9.2009 7:24

Donny2000

Re: chytrolíne

Easy Jet je v kvalitě otřesný? Ve srovnání se Sky Europe?

Tak proto ziskali letos "až" druhé místo v The Worlds Best Low-Cost Airline pro celou Evropu, a minulý rok dokonce vyhráli...a jsou dlouhodobě obecně nejoblíbenější lowcostovkou, společne s Air Berlin... a kdepak jsou vaše Sky Europe? Třetí jen pro východní Evropu, dokonce za tím hrozným Wizzem, který tuto oblast vyhrál! ;-D

Pane, to že jste letěl zřejmě jednou k moři se Sky Europe z vás nedělá odborníka přes letecké společnosti,  tak tady radši příště na nikoho neútočte.

0/0
3.9.2009 11:32

Wolffie

Re: chytrolíne

Jasne, jsem od Wizzu..a taky jsem platil ty ocernujici clanky proty Skye, a jen proto tato uzasne hospodarici firma krachla :-)

Mate pocit, ze Wizz v letadlech zde bazovanych nema ceske letusky? A reknete mi konecne, co je na tom Wizzu tak strasnyho?

Nicmene se obavam, ze prohlasenim easyjetu za otresne, jste se sam vyloucil z jakekoliv smysluplne diskuse..

0/0
4.9.2009 14:16

banderillo

ee

myslim, ze v clanku jsou celkem presne popsane chyby vedeni, nevim, jak mohly byt vynosne linky typu prg-vie, vie-timisoara, vie-inn...

skoda, ze to nerozletali, byla to jedina aerolinka, se kterou se dalo za rozumne penize (nemyslim akcni ceny, ale okolo 150 e na tyhle destinace neni nejhorsi) letat do athen, lisabonu, malagy nebo na jih italie

mezi sky a wizz je moc velky rozdil v kvalite sluzeb, v pristupu k cestujicim, vyber destinaci... pamatuju, ze jeste loni byly zpozdeni vyjimecne a letalo celkem hodne obchodnich cestujicich

0/0
2.9.2009 18:46

Wolffie

Re: ee

Popiste mi prosim ten "moc velky rozdil v kvalite sluzeb, v pristupu k cestujicim".. konecne jsem nekolikrat letel Wizzem, a podle podobnych prispevku jsem se obaval, co me tam ceka.. a zjistil jsem, ze je to uplne stejna uroven, ne-li lepsi nez Skye.. tak me pomerne dost zajima, co je na nich jako spatne... ze by se nekomu libili blondyny a u Wizzu byla ten den zrovna letuska bruneta? :-)

0/0
2.9.2009 18:53

ROSES LIVE

Ta restaurace slouzila k prani spinavych penez nebo jak jako

??

0/0
2.9.2009 15:21

regina1

díky

Ještě 17. července jsem se vracela se SE ze Soluně. Před tím jsem s nimi létěla asi 9x.  Přesto, že byly nízkonákladové jejich úroveň ať už vybavení letadly, personál, letušky, piloti byla lepší, než u ČSA i když nám v letadle dali sendvič.

Asi by mě mrzela poslední letenka, která by mi propadla ale jedno je jisté. SE naučily Čechy lítat.

I když, mohlo to být jasné už u toho Belgičana Skowronka - Belgičan jak poleno.;-D

0/0
2.9.2009 14:49

Wolffie

Re: díky

Vas mozna, ale me teda naucili letat EasyJet a vetsinu mych znamych Ryan, takze bych to zrovna nepausalizoval.. ze se nekdo potrebuje letet s ceskou/slovenskou spolecnosti, aby rozumel letuskam, je uz jeho problem.

Ja osobne tedy na Skye nikdy nevidel nic svetoborneho.. Wizz je minimalne stejna trida, zajimalo by mne, v cem je podle lidi horsi.. krome toho, ze nema cislovane sedacky nic dalsiho nevidim,spis naopak. Ale mozna jen nekdo nema rad Airbusy :)

0/0
2.9.2009 16:22

p266

Re: díky

Problém ani tak není v tom, že by Wizz nebo Ryan byli horší (i když lítat do Bruselu přes Charleroi, do Paříže přes Beavuais nebo do Milána přes Bergamo je osina v zadku). Problém pro spotřebitele je 1) v tom, že zdaleka nenabízí tolik letů a destinací a 2) snížila se konkurence a tedy tlak na nízké ceny letenek.

0/0
2.9.2009 17:21

Wolffie

Re: díky

Ovsem Skye letali taky jen do Bergama.. na Milanskou Malpensu lita odsud easyjet.

S ostatnim se da souhlasit, jenze ja radsi poletim do Charleroi s jistotou, nez do Bruselu primo, ale abych se tras, ze bude obrovsky zpozdeni ci se nepoleti vubec..zkratka kdyz nemaji na to,letat na hlavni letiste, tak at tam nelitaji..uspora by byla jiste znacna. Jinak verim, ze Wizz bude brzy nabizet vice destinaci nez SkyE doted... a ceny.. v tom mate pravdu, ovsem Skye nepatrili mezi extra levne lowcosty, ktere by tlacili cenu dolu.. ty posledni  akce  (24 korun, 9 eur) uz byly jen zoufaly pokus jak ziskat nejaky cash a prodlouzit tu agonii, jinak bezne jejich lety treba do Esp patrili k nejdrazsi alternative mezi lowcosty

0/0
2.9.2009 18:47

azul

Sky E.

York Capital možná prodělal, ale mnoho z nás vděčí S.E. za krásné lety a pobyty po celé Evropě . S lehkým sentimentem říkám díky .

0/0
2.9.2009 14:19

_lu

Re: Sky E.

co to je za blbost? :-D tak bys letěl s někym jinym ne?

Já bych chtěl poděkovat firmě LEVIS, že vyrábí rifle a tak nechodím nahej a taky firmě AUDI, že nemusim jezdit sockou:-D

0/0
2.9.2009 14:32

prngrr

Re: Sky E.

hlupáku, těžko by letěl s někým jiným, když ostatní byli dražší!

Se SE se létalo právě proto, že prodávali pod cenou a právě proto také zkrachovali!

0/0
2.9.2009 14:44

vymrzovac

BRAVO !!

...tak konečně taky rakušák,belgičan a slováci společnými silami napálili a vytunelovali nějaké investiční fondy!;-DR^   dosud tomu bylo naopak;-)

0/0
2.9.2009 14:05

dvn

Re: BRAVO !!

Nevěř tomu. Teď příjde žaloba na SR za to, že neochránil investice a nakonec vše zaplatí veřejný rozpočet.

0/0
2.9.2009 14:50

Třicetikorunové turné

SkyEurope presto dekuju...

Je mi padu aerolinek lito, jako student jsem se diky nim mohl podivat do ruznych koutu Evropy a splnit si tak hned nekolik snu. Vzpominat na ne budu jen v dobrem...;-(

0/0
2.9.2009 13:58

pichulka

Re: SkyEurope presto dekuju...

Ja taky a doufam, ze je brzy nahradi nejaka podobna spolecnost.

Wizz air jim nesahaji ani k patam a ptam se, zda to vse nebylo kvuli odpoutani pozornosti od krachu CSA a zajem o jejich klienty.

0/0
2.9.2009 14:09

kunde

Re: SkyEurope presto dekuju...

jakou souvislost má krach Sky Europe a CSA? Myslíte že krach Ska Europe schválně zařídili CSA?;-D

0/0
2.9.2009 14:23

Linde CZ

Jak to mysleli s tou restauraci?

Jsem nak nepochopil...

0/0
2.9.2009 13:47

send

Re: Jak to mysleli s tou restauraci?

Tak to nejseš sám. ???

0/0
2.9.2009 13:52

InstinkTT

Re: Jak to mysleli s tou restauraci?

To je jasné jako facka...otevřeli ji přece kvůli penězům na výplaty.  ;-D;-)

0/0
2.9.2009 13:59

MASTER of UNIVERSE

Re: Jak to mysleli s tou restauraci?

R^;-D

0/0
2.9.2009 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.