- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vy jste od "Wizzu", ne? Rozdíl v kvalitě je patrný hned u těch letušek, ale nejde ani tak o vlasy, jako o přístup. A vy pokládáte češtinu pro české cestující za zbytečnou výhodu ("jejich problém")???Proto tady lidi píšou, žeSEnaučily létat ČECHY. Jste velký světák, Vás naučil létat EasyJet a kámoše RyanAir (buď jste starší a lítal jste z ciziny, a pak je to logické, protože vznikly dříve než SA, anebo nevím od kdy a kam jste začal lítat, protože ty dvě ostrovní společnosti, které jsou mimochodem v kvalitě otřesné, do Čech nepáchly pěkně dlouho, resp. jejich nabídka byla a pořád je opravdu k smíchu), ale Čechy opravdu naučily létat SE. Ten výrok je samozřejmě paušální sám o sobě, neznamená to že každý Čech letěl poprvé s SE (já taky ne), ale to by Vám dojít mohlo
SE byla obchodně otřesně řízená firma, ale díky, něco jsem díky Vám viděl. Češi tu chybějící konkurenci pocítí, bohužel.....
myslim, ze v clanku jsou celkem presne popsane chyby vedeni, nevim, jak mohly byt vynosne linky typu prg-vie, vie-timisoara, vie-inn...
skoda, ze to nerozletali, byla to jedina aerolinka, se kterou se dalo za rozumne penize (nemyslim akcni ceny, ale okolo 150 e na tyhle destinace neni nejhorsi) letat do athen, lisabonu, malagy nebo na jih italie
mezi sky a wizz je moc velky rozdil v kvalite sluzeb, v pristupu k cestujicim, vyber destinaci... pamatuju, ze jeste loni byly zpozdeni vyjimecne a letalo celkem hodne obchodnich cestujicich
Popiste mi prosim ten "moc velky rozdil v kvalite sluzeb, v pristupu k cestujicim".. konecne jsem nekolikrat letel Wizzem, a podle podobnych prispevku jsem se obaval, co me tam ceka.. a zjistil jsem, ze je to uplne stejna uroven, ne-li lepsi nez Skye.. tak me pomerne dost zajima, co je na nich jako spatne... ze by se nekomu libili blondyny a u Wizzu byla ten den zrovna letuska bruneta?
Ještě 17. července jsem se vracela se SE ze Soluně. Před tím jsem s nimi létěla asi 9x. Přesto, že byly nízkonákladové jejich úroveň ať už vybavení letadly, personál, letušky, piloti byla lepší, než u ČSA i když nám v letadle dali sendvič.
Asi by mě mrzela poslední letenka, která by mi propadla ale jedno je jisté. SE naučily Čechy lítat.
I když, mohlo to být jasné už u toho Belgičana Skowronka - Belgičan jak poleno.
Vas mozna, ale me teda naucili letat EasyJet a vetsinu mych znamych Ryan, takze bych to zrovna nepausalizoval.. ze se nekdo potrebuje letet s ceskou/slovenskou spolecnosti, aby rozumel letuskam, je uz jeho problem.
Ja osobne tedy na Skye nikdy nevidel nic svetoborneho.. Wizz je minimalne stejna trida, zajimalo by mne, v cem je podle lidi horsi.. krome toho, ze nema cislovane sedacky nic dalsiho nevidim,spis naopak. Ale mozna jen nekdo nema rad Airbusy :)
York Capital možná prodělal, ale mnoho z nás vděčí S.E. za krásné lety a pobyty po celé Evropě . S lehkým sentimentem říkám díky .
co to je za blbost? :-D tak bys letěl s někym jinym ne?
Já bych chtěl poděkovat firmě LEVIS, že vyrábí rifle a tak nechodím nahej a taky firmě AUDI, že nemusim jezdit sockou:-D
...tak konečně taky rakušák,belgičan a slováci společnými silami napálili a vytunelovali nějaké investiční fondy! dosud tomu bylo naopak
Nevěř tomu. Teď příjde žaloba na SR za to, že neochránil investice a nakonec vše zaplatí veřejný rozpočet.
Je mi padu aerolinek lito, jako student jsem se diky nim mohl podivat do ruznych koutu Evropy a splnit si tak hned nekolik snu. Vzpominat na ne budu jen v dobrem...
Ja taky a doufam, ze je brzy nahradi nejaka podobna spolecnost.
Wizz air jim nesahaji ani k patam a ptam se, zda to vse nebylo kvuli odpoutani pozornosti od krachu CSA a zajem o jejich klienty.