- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
někdo by mu měl vysvětlit, že podnikání není primárně o generování nových a další dluhů, ale o generování zisku - třeba orgány činné v trestním řízení.....
jo ten opalenc zakladal easyjet... pokud je nekdo mohl vyvest z prusvihu, byl to on...
o letectvi toho vi o moc vic, nez mistni kecalove
a kdy to asi mel odpiskat? pred prazdninami, kdyz cec a sr jsou nevytizenejsi mesice? jaky by byl rozdil, kdyz by lide zustali v cizine v cervenci misto konce srpna??? jen by jich mozna bylo jeste o neco vic... probudte se uz, ten opalenec delal co mohl, pravdepodobne sehnal investora, snazili se to dojet k restrukturalizaci, navic po vyhlaseni ochrany jejich problemy zpusobilo zejmena zadrzene letadlo v Orly, bez toho a nasledne medialni masaze to mohlo dopadnout jinak...
to se to keca od piva ze
Silicon Graphics to udelali stejne. Sli do kytek a za rohem zalozili novou firmu se stejnym jmenem.
Ale chamtivých bezmozků jistě najde dost.
klucí mají know how - já je žeru, určitě jim dám svoje těžký chehchtáky na to, aby použili svoje know how na krach
Majetek minimální, ztráta velké - pokud propadlo 180 tis. letenek, tak v podstatě zpronevěřili nějakých - dtřeba 800 mil kč., kdyby dále pokračovali, taková ztráta by dále vzrostla. Možná měli celkem dobrý obrat, mnohdy tak byznys funguje, ekonomické výsledky se pohybují v sinusoidě někde kolem nuly - nicméně i tak většinou nakonec firma zkrachuje, tím spíše, že nenabízhí krití majetkem a dalšími přidruženými podnikatelskými aktivitami, které by ji mohly držet. Zde, nejenom, že to měli špatně spočítané, ale už nějaký ten půlrok, rok mělo být z analýz jasné, že se blíží konec, a podle toho jednat, ne dál krást. Čím později by byl vyhlášen bankrot, tím více by ztráta narůstala - tím více okradených zákazníků by bylo - teď už prostě ani nebylo možné, aby si kdokoli z managamentu mohl strkat nějaké to zpropitné do kapsy. A říci jen tak, okradli jsme vás o miliardu (vím, že za to nemůže konkrétní nový šéf), hmm, stalo se, jedeme dál....to mě nepřipadá akceptovatelné (a realistické).
blahopreji k nastupu do prvniho rocniku stredni ekonomicke skoly. Jen tak dale
vybírat peníze dopředu na pochybné s.r.o., které ručí 200.000 Kč, pak "zkrachovat" (rozuměj okrást desetitisíce klientů, protože jako CK Tomi tour prodávali letenky i těsně před krachem, o kterém minimálně několik měsíců věděli dopředu)
- lidem oznámit, že nic nedostanou
- a pak začít znovu "prodávat" - to chce silnbý žaludek..
Každopádně je vidět, že cizinci, kteří takovéhle podniky vlastní, to ve svých zemích (rozuměj na západě) udělat nemohou, protože by nevylezli z kriminálu a přišli o všechen majetek, tak NA VÝCHODĚ SI DĚLAJÍ CO CHTĚJÍ, PROTOŽE VĚDÍ, ŽE JE TO TAKOVÝ NOVODOBÝ KLONDAJK..
Co dodat? Banánistán, ta naše země. Platíme si tlupy úředníků, kteří jen žerou peníze, ale nevydělávají, natož aby ty, co je vydělávají účinně a efektivně chránili.. Ostatně za to je ze svých daní za svou práci královsky platíme..
SkyEurope, ale byla slovenská společnost .
celou dobu tepe idnes.cz redaktor Sura a spol. SkyEurope za jejich neserioznost,kazde zpozdeni problemek visel na titulce skoro dva dny a ted tohle !!!!
Se mi zda ze maji prislibeno urcite volna mista v prvnim letu new SkyEurope nebo 100 letenek po euru jinak mi to hlava nebere