- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Nemecku jedzi mnohem vic kamionu nez u nas a nekomu to nevadi, nebo asi urcite vadii, ale nikdo nic nenamite a nevymysli kraviny!!! Jsme trnzitni zeme bohuzel a co s tim udelame?Nebylo by mozna fajn nechat udelat v Breclavi pro kamiony vlak tam je nalozit a vyhodiv v Plzni nebo nekde u Weidhausu, mozna by to bylo zajimavi. Jinak KAMION dnes ma MENSI EMISE NEZ osobaky tak ze zas nekdo na idnesu nevi ani Ho*no
by jsme si měli uvědomit že bez kamionů dálnice nezaplatíme,pumpy neuživíme a z 99% jsme to my,osobní auta kdo jezdí zbytečně,smlouvy jdou většinou poslat e-mailem a k babičce na oběd,na hrob či na chaloupku můžeme spolehlivě dojet autobusem nebo vlakem
Ano. Já jezdím autobusem a vlakem. Světe-div se. Jde to. A v pohodě.
Díky tomu zdraží veškeré zboží, protože se do něj promítne cena dopravy a pokud to bude zboží místní, tak zdraží stejně, protože výrobci ubude konkurence. A fabriky, co vyrábí na export budou muset snížit mzdy, protože někde na zvýšené náklady na dopravu budou muset ušetřit. A pokud bude zdanění kamionové dopravy opravdu pořádné, tak ve výsledku nezbude většině lidí už moc peněz ani na osobní auta, ani na benzín do nich a na silnicích bude konečně volno jak v roce 1950.
Poplašná zpráva jako z čítanky. V případě reálného zpoplatnění cest se nevyplatí vozit stejné zboží Evropou sem a tam. Lidé v místě dostanou práci. Konkurence může fungovat pochopitelně dále, dříve byla v každém středním městě mlékárna. A co se týče vývozu, ten patří na koleje.
kdekdo nadává na kamiony ale to že mají dnes už v každé sámošce otevřeno 7 dní v týdnu min 12 hod denně s plným sortimentem, benzínky vesměs 24 nonstop to každému připadá normální ... A jak chcete ty vaše "konzumní radosti" zajišťovat vážení ? Začněte u sebe - nakupujte jen o pracovních dnech a co nejvíce zboží z vašeho regionu a ony by ty kamiony ve značné míře odumřely samy. Ale když chcete 12 měs v roce mít v každém "hypersuper" trvale jahody, melouny, ryby z Norska, víno ze Španěl a sýry z Francie, pak se nedivte ....
Tak především. Kamiony tahají Evropou stejné zboží ve stejnou dobu proti sobě. Ukažte mi jediného člověka, který tuto doslova zrůdnost potřebuje.
když v pátek naloží tak chce být taky doma u rodiny aby mohl v sobotu na večer vyjet ............ pokud nejede někam dál , to vyjiždí rovnou v pátek.
je to jen o toleranci na obou stranách.
A přísnými zákazy neubydou, jen ceny zboží vzrostou, protože bude obížnější a dražší ho dovést. Navíc v době kdy moct jezdit budou jich o to bude víc. Tahle antitirácká atmosféra nemá smysl
Navíc, erár vybere na všech daních, poplatcích a jiném výpalném kolem automobilů a dopravy přes 100 mld ročně a přitom do silniční infrastruktury dá zpět sotva cca třetinu ... Jinými slovy, dojí z automobilismu jak o život a měl by být rád, že tomu tak je a ne ještě házet klacky pod nohy ... Kamiony ani auta žádným byrokratickým nařízením se trvale moc regulovat nedají, leda že bychom se pouřčli u Velkého Kima a prostě vlastnictví aut zakázali pod hrozbou nucených prací či šibenice ...
Tak to je pěkné.zrušme totálně kamiony v cz!!!!Každý si svým osobáčkem bude jezdit do španělska pro ovoce do finska a švédska pro dřevo,nikde v obchodech NIC nebude protože to nikdo nedoveze a můžete si po dálnicích lítat i 400 a bude klid.Kdy už si proboha lidi uvědomíte že ty kamiony vozí jídlo a práci a další práci i odváží?
Takto přebujelá doprava pomohla tak akorát zlikvidovat domácí producenty. Například cukrovary. Něco se dovést musí a vozilo se i dříve. Také železnicí. Takových 90% si můžeme vyrobit doma. Potřebuješ mléko z Hamburku? Proč? Aby to připravilo u nás někoho o práci? Aby ten někdo musel dojíždět za prací a zaplňoval tak ještě více silnice?
Už se nemůžou dočkat jak budou jezdit. Jenom tak protože je to baví.
Jednak- nejprve práce a pak zábava (výlety)! Silnice zaplatí hlavně dopravci a né osobáky jako rozmarné ježdění a Ti co nejvíce zaplatí jsou pak následně vyháněni dokonce i z dálnic...
A jednak, když už, tak "Víkendové výjezdy na chatu od zítřka opět znepříjemní kamiony" je blábol obecný - když už tak všichni bezohledné řidiči, byt by traktorem nebo Porchem ohrožovali ostatní, nebo starou š105 zdržovaly hlavně jízdou při prostředku i široké silnice!!! Nebo: někteří kamionisti, ale rozhodně né obecě kamiony -jako všechny...
"Silnice zaplatí hlavně dopravci a né osobáky..." no tak to je snad jenom v pořádku, že zaplatí to, co rozjebou, ne? nebo by sis představoval, že opravu kamionama vyjetých kolejí apod. by měli plati řidiči osobáků, kterejma tu silnici téměř nemáš ani jak poškodit???
.....""O víkendech se v řadě měst a obcí opět zvýší exhalace a hluk z nákladní přepravy a sníží se bezpečnost na silnicích," upozorňuje Hnutí Duha a Dopravní federace. " za to, že silnice první třídy dodnes vedou středem obcí, přece nemůžou kamioňáci. Proč tedy návrhy na investice z výnosů do železnic? Správně je investovat do obchvatů obcí !!! Jinak to zavání lobbingem
V zahraničí platí vyhlášky, že kamióny smí do měst jen mezi 9-18hod. To by pomohlo i u nás. Po dálnicích ať si jezdí, ale ve městech ať je klid. Klidně ať se z výnosů staví obchvaty i když železnice je ekologičtější.