Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaměstnanci ČSA se nedohodli na snížení platů, předloží vlastní plán

Odbory Českých aerolinií se nedohodly s managementem na snižování platů a odchodu části vedení ztrátového podniku. Místo toho předloží zástupci zaměstnanců, kteří jsou kvůli finanční krizi v nejistotě, svůj vlastní návrh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vyplesk

ČSA R.I.P.

Tak nenažraní odboráři v Detroitu položili americký automobilový průmysl, ale je zajímavé, že čeští nenažraní odboráři z ČSA se z toho nepoučili.

No, místo aby se trochu uskrovnili a brali 67% platu, půjdou na dlažbu a dostanou leda podporu v nezaměstnanosti. Asi nevědí, že při jejich platech bude ta podpora jen pár procent... :-)

Aneb komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

0/0
7.9.2009 23:33

emmman

Re: ČSA R.I.P.

R^

0/0
7.9.2009 23:54

lento

statni bankrot

CR bude mit pristi rok deficit rozpoctu 230 miliard. Postoj pilotu povazuji za naprosto racionalni. Nebo myslite, kdyz statnim zamestnancum a duchodcum nekdo navrhne snizeni platu o 30 procent, tak jej prijmou? CR muze zbankrotovat stejne hladce jako CSA.

0/0
7.9.2009 23:27

emmman

Re: statni bankrot

ty seš ale cyp jak lampa...porovnej si důchody, platy statních zaměstnanců a pilotů se zahraničím....podle parity kupní síly jsou piloti ČSA asi NEJLÉPE PLACENÍ STÁTNÍ ZAMĚSTNANCI NA SVĚTĚ!...berou totiž stejně jako piloti Lufthansy a více než piloti v USA8-o

0/0
7.9.2009 23:59

emmman

Re: statni bankrot

tedy NOMINÁLNĚ stejně...reálně jsou piloti ČSA placeni mnohem lépe než piloti Lufthansy!!! vždyť je to naprostá krávovina a debilita, zavedly to totiž odbory společně s top manažerem Tvrdíkem8-o

0/0
8.9.2009 0:01

Unikatni prezdivka

Re: statni bankrot

Piloti maji sice velky plat, ale kdosi tu vysvetloval, ze aby si udrzel licenci, musi pilot ze sveho platit skoleni, treninky a lety a ze ho to rocne prijde na milion korun.

Ja teda nevim, jak vam, me ale behem letu pocit, ze pilot je nejlepe placeny clovek v letadle, docela vyhovuje...

0/0
8.9.2009 0:58

jmen0.prijmeni

Re: statni bankrot

Pokud je pilot zaměstnaný, tak veškeré školení platí zaměstnavatel a potřebný nálet na udržení kvalifikací nalétají s přehledem při běžných letech. Problém nastane tehdy, když přijdou o práci. Jen udržení těch nejzákladnějších papírů vyjde na cca 150 tisíc ročně. Udržení typovky na větší letadlo (Boeing nebo Airbus) už jde do statisíců. Je ale pravda to, že piloti si ty kvalifikace udělat musí a platí stejně jako piloti u Lufthansy nebo jiných rozvinutějších ekonomikách. Nikdo jim slevu nedá jen pro to, že v ČR máme nižší průměrný plat. To, co nakonec rozhoduje o platech pilotů je nabídka a poptávka. Proč si aerolinky nenajmou levnější piloty? Protože prostě nejsou? Proč vy ostatní místo keců neutratíte dva miliony za pilotní licenci a nelétáte za těch 200 tisíc měsíčně? Nebo byste radši dělali tuto práci za průměrný plat?

0/0
8.9.2009 10:08

Hrochomut

Odboráři

Typičtí odboráři a jejich levičácká logika.. zřejmě nikdy nepřijdou na to, že kdo chce moc, nemá nic.. a tady to bude platit určitě - až ČSA krachnou, nebude ani to odstupné..

0/0
7.9.2009 23:15

slatin

Rozehnat ČSA do všech koutů světa

a nenažrance vyhodit na dlažbu.....

0/0
7.9.2009 22:33

petra2605

odborový plán

to teda bude svěží dílko originální

0/0
7.9.2009 22:04

keyz

Re: odborový plán

snížit o 50% managerům a sobě 30% přidat;-D

0/0
7.9.2009 22:27

superprasák

odbory

Odbory zřejmě přijdou s tím, že má přispět půl miliardou stát a půlmiliardu půjčí osinek.

0/0
7.9.2009 21:39

yaack

už to blbé čsa nikoho nezajímá

už to blbé čsa nikoho nezajímá, jděte s tím novináři už do háje

0/0
7.9.2009 20:38

Energeticcc

Hola hola

Scénář ala Alitalia volá  :D

0/0
7.9.2009 18:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.