- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se bude automobilka chovat jako slon v porcelánu nezbyde jí nic jiného než propouštět - rezervy ale má - například - proč jsou škodovky v čechách nejdražší ze zemí EU?V ceně jsou také veliké rezervy - nikdo netvrdí , že musí Fábii prodávat za náklady ale 100% zisku na každém autě je v této době trošičku luxus....staré české přísloví praví - když už žereš - nemlaskej - a škodovka mlaská dost hlasitě.
počkejte až Jyrka s Petrou vyhrajou volby, spustí šrotovné protože peněz na rozhazování má dost a nejméně 2361 lidí si vybere škodovku a bude zase výroba na dva dny zacháněna za, i moji, nějakou tu miliardu. Krize bude zažehnána a nastane ráj k němuž on směřuje když RAJ mu vzali.
Spíš si myslím , že ti víc ukrojí z tvých peněz podopra nezaměstnaným , který příjdou o práci a budou na pracáku, jinak si myslím , že z tvých ani mých peněz by šrotovný zaplaceno nebylo , spíš z DPH za prodej toho auta.Když myslíš že bude lepší platit lidi na pracáku tak fajn..
viz slovensko...ale to nikdo nechce vidět ani slyšet že oranžády.jste lháři nejhrubšího zrna.
Kdo tvrdí , že šrotovné platí ze svých daní , ten toho moc o ekonomice neví .Jestliže je z prodaného auta daň nějakých 19% kolik to je z 300tisíc ? Já vím , že ty peníze by potom chyběli někde jinde , alepokud by nebylo zavedené šrotovné v Německu , už dnes by jsme ze svých daní platili armádu nezaměstnaných ze škodovky.takhle se problém minimálně o rok oddálil a pokud se začne ekonomika zlepšovat , tak ten dopad nemusí být tak velký.Ještě nedávno vyráběla škodovka do půl milionu aut , teď pře šest set tisíc , loni 680tisíc , jestli že bude propad o nějakých 100 tisíc bude to těžký , ale dá se to ustát.
Jenomže o to horší bude propad, až šrotovné skončí. Pro fabriku je výhodné, když je poptávka rovnoměrná ( i když třeba postupně klesá), než výkyvy nahoru a dolů.
ze pri umelem udrzovani vyroby bude nasledovat pad z vetsi vysky, ale o tom nikdo nechtel slyset..
Predpokladam, ze z penez danovych poplatniku se pak opet zaplati agenturnim pracovnikum z asie kapesne a letenka, jako tu uz jednou bylo a agentury, ktere se na tom napakovali si mnou ruce.
Proc treba neni zakon, ze kdyz sem agentura nekoho doveze, tak by pak bylo jeji povinnosti na vlastni naklady dotycneho dopravit zpet az pro nej prace nebude a skonci mu povoleni k pobytu. Stejne jako vas cestovka musi dovezt zpet po dovolene
A víte že mě automobilky až tak nezajímají? Jak se to projeví u mě který dodává dveře,okna? Nijak. Naopak škodovka stále sponzoruje vše co se dá takže tam ať hledá rezervy.Proč by se měla protěžovat zase jen jedna sorta oboru a to automobilový? KDyž tak ať jde šrotovné na všechno.Ale jinak šrotovné nic něřeší jen vyšší prémie a podíly šéfům aitomobilek.Taková je pravda.Nikoho neb´vytrhne když dostane na nové autio 30 000 nebo ano?Stejně auto bude kupovat ten kdo na něj má
Presne jak rikate, ale vit ev cem je problem ? Ze vy kdyz vyrabite okna a dvere, tak umi prd lobbovat na spravnych mistech narozdil od manazeru skodovky a sefu agentur vozicich sem asijce, kteri na ministerstvech a vlade lestili kliky
podminky srotovneho v nemecku jsou, ze dostanete prispevek na auto starsi deseti let (pripadne me opravte) a musite byt jeho majitelem vice nez jeden rok. z toho vyplyva, ze srotovne nemohly vyuzit lide, kteri pravidelne po 2-4 letech obmenuji svuj vozovy park, ale ze ho vyuzily lide, kteri jezdi starymi plechovkami, kteri by si nove auto nikdy nekoupily, nemaji na nej. co muze udrzet poptavku po autech je chut stredni tridy a movitejsich lidi utracet, kteri zadny dotace nepotrebuji. je dulezity optimismus techto lidi do budoucna.
Ti, co měli staré auto a peníze na nové, by si ho koupili i bez šrotovného - třeba za pár měsíců. Těm, co tolik neměli a půjčili si pokryje šrotovné sotva úroky. Celková dlouhodobá poptávka po nových autech se jen přesunula na dnešek a o to menši bude za rok. Já si raději počkám na nabídku rok, nebo dva roky starých aut v bazarech po lidech, co se nechali nalákat na šrotovné a neutáhnou splácení půjček. Už se v nabídce na netu začínají objevovat.
březen 09; 42 195 ; (+ 24,4 %) - takze srotovne zdvihlo medzirocne objam o 25%. To znamena, ze sa predalo o 25% viac ako pred krizou? Tak to Skodovka na srotovnom dobre zarobila...
To bylo přece zřejmé, že šrotovným zalepí aktuální propad na úkor budoucího příjmu. Auta nejsou rohlíky, co se kupují 2x ročně. Předpokládám, že vydělali na horší časy a mají tak rezervu