- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a zbytek prodali do šrotu, tak by nakonec ještě vydělali... (daňoví poplatníci tedy určitě)
asi ve stejném termínu, jako deregulace nájemného
Takže když je dneska zpoždění, těch svých šedesát korun vráceného jízdného dostanu až za pět let?
To se můžete vyžírky přetrhnout, co?
nejsmradlavějši socka požada o dvěstě korun za jizdenku* Bléé
Opet klasika, ceska prdelovita kotlina se svym zakonodarnym stadem kxindlu se nezapre! PS: k volbam nejdu
ve !prospěch! svých zaměstnavatelů (voličů). Automaticky a dokonce ve zrychleném čtení (jen aby to náhodou nezačalo platit) neschválí cokoli, co by mohlo občanům trochu pomoci a ulevit. Vždyť ti darmožrouti poslanci přeci vlakem nejezdí a navíc mají na dopravu nezdaněné náhrady. Takže milý voliči, polib nám šos.
Zajímalo by mě, jak by to v tuto chvíli občanům pomohlo. České dráhy jsou z velké části dofinancovávany ze státního rozpočtu, ať už prostřednictvím státu nebo krajů. Správa železniční dopravní cesty, která provozuje dráhu (a regresně by musela drahám uhradit odškodné cestujícím), je státní organizací financovanou ze státního rozpočtu. V tuto chvíli je rozpracováno několik tratí železničních koridorů, které mají zkvalitnit cestování po železnici. Tyto stavby je třeba financovat. České dráhy se snaží obnovovat vozový park ke spokojenosti všech. Taky to z něčeho musí platit. Ale český občan vidí jenom před sebe a důsledky 5 letého odkladu nedokáž pochopit. Hlavně, že dostane najednou stovku zpátky za lístek.
Za zpoždění přesahující hodinu dostanu čtvrtinu jízdného zpět? V tom případě doporučuji, aby se vrácená částka v drobných mincích složila do válečku a nacpala do jistého tělesného otvoru toho týpka, co to vymyslel. Tohle je přece směšné, hodina zpoždění má přece mnohem větší hodnotu, skuste přijít na jednání o hodinu později! Tohle je přece výsměch lidem, co musí jezdit do práce nebo za nějakým nutným cílem.
Jo, je to trapná částka - za hodinové zpoždění by měli vracet plné jízdné a automaticky.
Ale zase furt lepší než jak jsem si ten nadpis interpretovala já: myslela jsem, že dráhy budou vracet jízdé jen u vlaků zpožděných pět let
Vzdyt je to jenom vysmech. Je uplne jedno jestli to zacne platit hned nebo za 5 let, protoze zpozdeni vetsich nez hodina asi moc neni ze...Takze kdyz se to zpozdi o 45 minut a ujede vam pripoj a nebo prijdete pozde do prace jak uvadi v clanku, tak stejne nedostanete nic.
Překvapuje mě ta doba 5 let. To se jako předem ví, že za 5 let, budou dopravní cesty v takovém úžasném stavu, že se pak teprve se bude občanům vyplácet náhrada za zpoždění vlaků? No ,to jsme tedy kabrňáci-jak je vůbec možné, že se stále něco musí opravovat přestavovat kolem drážních cest, to ten svršek kolem kolejnic je v tak zoufalém stavu? Já to nevím, protože vlakem téměř necestuji,jen mě překvapuje, že pár kilometrů od našeho bydliště v SRN jsou vlakové cesty v dokonalém stavu a jen přejedete hranice, už se rozlije za hranicemi na našem území i káva v kelímku, jak to drncá. A proč? Myslím si tedy, že ani za těch 5 let naše dráhy nebudou schopny náhradu za zpoždění vlaku vyplácet.
za pet let se bude schvalovat odklad o dalsich pet let...