- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
POslední srpnový den jsem zůstala ve 23.00 na letišti v Amstru. V ten den už letecká spollečnost neodbavovala klienty, neměla na letišti ani pronajatou přepážku. Spousta nasraných, lidí, rodiny s děckama, s mezipřistáním v Amstru.
Pro mně noční Amstrdam, docela odvaz. Upozornuji , že jen to jen pro velmi silné nátury. Druhý den na letišti stejná situace. Nezustavalo nic, jiného , než si koupit letenku , samozřejmě se slevou. 2.9.2009 majitel Sky Europe, prohlásil, že společnost zkrachovala, ale on má smělé plány a zřídí si novou leteckou nízkonákladovou společnost. Mně omývali.
Nooo, z toho by si měla vzít příklad konkurence a věřím, pevně věřím, že lidé tuto spořitelní snahu ocení. Ne každej je dobrodruh jako já - že když pojede až na Sicílii, tak přes Mesinský průliv se dostane lodí a pak nasedne na vláček jedoucí ˇbuď do Říma nebo až na sever, čili do Milána a odtud pak dál přes Švýcary a pak Německo (případně Rakousko) do Čech....
kolika klientům to vrátila. Vrací jen těm co platili její kartou. Mohlo jich být tak třeba 5 , vrátila 20-30 tisíc a má za to zadarmo reklamu v hodnotě desitinásobné. Samozřejmě tato čísla jsou střelena od boku. Nemohl by je nějaký investigativní novinář zjistit?
No a komu jinému by měla vracet? Majitelům karet kteří platili letenku kartou. Z tohoto důvodu se karty používají riziko nenese ten co platí ale banka co to zprostředkuje. Stači si přečíst obchodní podmínky.
Transakce která nebyla realizována se reklamuje u banky výstavce která danou transakci musí reklamovat.
Jedna banka dela pro sve klienty voice nez musi, a stejne se najde nejake imbecil ktere do toho musi blbe kafrat.
Ať to zaplatí ta kráva Frühlingová, dělá ze sebe hvězdu, že je položila, tak ať platí.
Měla by od lidí dostat pořádně do držky za to, že jim a hlavně dětem zkazila dovolenou.