Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odbory: Ekonomika příští rok neporoste, HDP může klesnout o dvě procenta

Odbory předpokládají, že česká ekonomika příští rok neporoste, nevylučují propad hrubého domácího produktu o dvě procenta. Vyplývá to z odborové analýzy, o které v pořadu Otázky Václava Moravce hovořil předseda Českomoravské konfederace odborových svazů Milan Štěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Z.

Lhari

Na vetsine zahranicnich serveru se uz nejaky cas uvadi pozitivni ukazatele a treba dnes vysel na BBC clanek shrnujici vystoupeni cele eurozony z recese, Evropska centralni banka zvedla odhady letosniho propadu skoro o jedno procento a predpoklada pristi rok rust, ale jeste ze mame ceske odborniky z odboru.... jen strasi lidi.

0/0
14.9.2009 13:32

CHRISTO

konecne pozitivni zprava

Vzhledem k tomu, že cokoliv řeknou odbory je nutné negovat, aby člověk dostal pravdu, očekávám příští rok růst 1 až 2 :)) no konečně dobrá zpráva:)

0/0
14.9.2009 13:27

loogieboy

ODBORY

Vzhledem k tomu, ze do odboru se vzdy hlasi ti nejlinejsi a nejhloupejsi lide, tak verit jejich predpovedim muze jenom debil. Vzdelany clovek, obzvlast v oblasti ekonomie se temhle nesmyslnym kecum muze jenom smat....

0/0
14.9.2009 13:24

Petr1234

tvrdit

že zvýšení podpory  v nezaměstnanosti a její následné prodloužení vede ke zpružnění trhu práce je lež, je to přesně naopak.

0/0
14.9.2009 10:22

jacobsen

O ten pokles se postarají odbory

ať to stojí co to stojí, oni svému závazku dostojí

0/0
14.9.2009 9:54

oId fashioned Vince III..

montovny praček se přestěhují

do Mongolska a Charouzstán se skácí...

0/0
14.9.2009 9:19

dedko

Odboráři !

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> Odsun  firem z ČR je důsledkem rostoucích nákladů, především platů, které neodpovídající růstu produktivity práce a kvalitě ! Je to důsledek neúměrných požadavků odborářů. Jejich klacek, jak je vidět, má i druhý konec !g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
14.9.2009 8:55

hugo.tom

Od kdy jsou kroky odborů prorůstové?

ty hlavně růst brzdí.

0/0
14.9.2009 8:38

PepaRUM

To má táta všech pracujících pravdu.

Když budou pořád stát s píšťalkama, řehtačkama a transparentama před ministerstvem průmyslu, místo toho aby makali, klesne HDP ještě o víc.

0/0
14.9.2009 8:21

kalisz

tak ekonomika neporoste, bude min

penez na danich a pravdepodobne se taky bude propoustet. A proto socan vymyslel lek na krizi  - zvysit firmam dane. To je konstruktivni. Vetsina z nich si najde zpusob, jak ty dane obejit. Trvale. Treba sidlem v zahranici.

0/0
14.9.2009 8:18

ppdedek

Re: tak ekonomika neporoste, bude min

jo oni se vzahranici dane neplatej? to je mi novinka.

Proc tede uz vsichni nejsou v zahranici? Ja bych spis rek ze naopak jim ten bordel a nizky dane v CZ vyhovujou. g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
14.9.2009 9:17

Petr Z.

Re: tak ekonomika neporoste, bude min

To neni pouze o danich, ale o celkovem zatizeni firem a samozrejme ze vyssi dane znamenaji mene firem a pokud jde kupr. o tovarnu/motovnu, kde nepotrebuji letecke inzenyry, , tak si firma setsakra rozmysli, jestli se ji nevyplati jit dal na vychod.

0/0
14.9.2009 14:07

Neumětel

Kdy6 podniky vykazovaly vysoké zisky

měly odbory zálusk na podílech ze zisku. Předpokládám, že nyní udělají sbírky, aby podpořily firmy a udělaly sbírky na pokrytí ztrát.

Každá mince má dvě strany...

0/0
14.9.2009 8:00

Sharkee

kdyz roslty trzby a zisky

stavkovalo se za vyssi platy

-

ted je situace opacna - budou odbory bojovat za nizsi platy??????

0/0
14.9.2009 7:44

Sagita

Díky OVM mají občané jasno

o úžasných schopnostech "vodbornice na leteckou přepravu z Chomutova..."

0/0
14.9.2009 6:57

IJNovak

Kalousek musí do basy za tunely v ČSA či jinde

Zločinné spolčení TOP 09 s cílem získat imunitu pro pachatele trestných činů je velké části politiků jasné!  Nikdo nepodá podezření ze spáchání trestných činů obecně nebezpečných!   Proč???   Všichni jsou k potrestání,protože nepřerušili páchání trestných činů! Drží spolu basu. Společně do basy!

Jedinné řešení poslanci PSP potrestat a nastoupit trest! Rychle!

0/0
14.9.2009 6:29

fra

Řápková - Tvrdík

Tak jsem zhlédl opakování Otázek. Byl jsem přesvědčen o neschopnosti Tvrdíka. Ale ejhle. Řápková koktala jako samouk-nedouk a Tvrdíkova fakta mně otvírají oči, hlavně o nejlepším ekonomovi Kalousovi. Ať žije TOP.

0/0
14.9.2009 6:00

hnupobijce

V kazdem pripade

v krizi jsou negativnejsi prognozy pro ucineni raznych kroku pozitivnejsi nez prognozy pozitivnejsi.

0/0
14.9.2009 4:23

Glumik1

Štěch

je kkt

0/0
14.9.2009 0:50

blekkal

Re: Štěch

A taky oo.

0/0
14.9.2009 1:53

Já král 1

jediná možnost

jak zachránit ekonomiku, je nebavit se s odboráři (zakázat je nemůžeme, ignorovat ano)!!! Na tom, že firmy krachují, mají odbory největší zásluhu!!!

0/0
13.9.2009 22:00

hnupobijce

Podle

pindu na pravicovych diskusich bych rekl ze nejlepsi pro cechy je pevna ruka a mlatit hlava nehlava.

0/0
13.9.2009 21:49

blekkal

Re: Podle

Pokud mluvíš o odborářích, mělo by se to minimálně zvážit.

0/0
14.9.2009 1:53

hnupobijce

Re: Podle

Tak vseobecne ...

0/0
14.9.2009 4:24

romsky aktivista

Re: Podle

zacni u sebe g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
14.9.2009 13:29

navstevak - nezrusitelny

Odbory, ktere ekonomickemu rustu

hazi klacky pod nohy tezko mohou neco komentovat.

0/0
13.9.2009 21:21

bambas

No jistě! těm co makaj ubrat a nezaměstnanejm přidat...

jinak ty Maďary nedoženem!!!

0/0
13.9.2009 21:20

nebarevná barva

Re: No jistě! těm co makaj ubrat a nezaměstnanejm přidat...

No přesněg.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
13.9.2009 22:23

forhend

Kdyby nebyly odbory, tak tady nikdo nepíše

a všichni bychom seděli 18 hodin v robotě za minimum...chytráci...g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
13.9.2009 20:55

Viper1

Re: Kdyby nebyly odbory, tak tady nikdo nepíše

No všichni ne. Jen ti neschopní a hloupí g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
13.9.2009 21:10

navstevak - nezrusitelny

Re: Kdyby nebyly odbory, tak tady nikdo nepíše

g.idnes.cz" alt=";-D"> to tezko, odborare nedonutis pracovat.

0/0
13.9.2009 21:20

bambas

Re: Kdyby nebyly odbory, tak tady nikdo nepíše

už sis sehnal tu parádní oranžovou šálu aby si byl taky sexy?

0/0
13.9.2009 21:22

Zirkon

kdyby to bylo na odborech, tak neporoste nikdy !

Omlouvám se    členům odborů. Mám na  mysli odborářské  bossy.

To jsou největší škůdci.

0/0
13.9.2009 20:50

siviez

štěch se zase

ukázal v OVM jako osoba která nic neumí a nezná.janota z něj udělal totálního troubu.

0/0
13.9.2009 20:38

lžiDnes.cz

Re: štěch se zase

No jestli se dnes někdo zostudil, tak to byla Řápková g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
13.9.2009 20:49

volicpravice

vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

já jako daňový poplatník který se stará o příjmovou stránku státu, a platím minimálně posledních 7-let ty maximální částky zdravotního pojištění  - nyní (11.600,.Kč měsíčně)+sociálního pojištění (29.800,-Kč měsíčně) a čtvrtletně 104.000,-Kč na dani z příjmu + další daně jako silniční ......chci po Vás politicích abyste se zodpovědně starali o výdajovou stránku, a nerozhazovali i mé peníze tímto asociálním způsobem, odmítám platit socialistické-neadresné-loupeživé sliby.

0/0
13.9.2009 19:45

pjotrrr

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

tak málo? Se nedivím, že mám potom takové malé dávky g.idnes.cz" alt=";-O">

0/0
13.9.2009 19:48

siviez

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

marnost hochu.tohle týpci typu zmudy či madqwerta, přitroublý urbancový nejsou schopni svým slepičím mozečkem vůbec pochopit.g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
13.9.2009 20:40

lžiDnes.cz

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

To je cena za sociální soudržnost. Ano, mohli bychom ze dne na den zrušit všechny sociální dávky a vy by jste ušetřil na daních - ale měl by jste daleko vyšší výdaje na zebezpečení svého majetku - viz například Brazílie, kde je rizikem každé zastavení na křižovatce nebo Jižní Afrika, kde vám pojišťovna nepojistí dům, pokud jej nemáte obehnaný plotem s elektřinou. g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
13.9.2009 20:44

Zirkon

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

Částečně  máte pravdu. Ale  všeho s  mírou. 

My jsme  to  už se  sociálním polštářováním přehnali. I před  krizí chyběli statisíce  pracovníků  a současně  se  statisíce  spoluobčanů  ( nejrůznjší  bavy pleti, podotýkám)  váleli doma.  To asi  není v pořádku. Že ?

0/0
13.9.2009 20:54

lžiDnes.cz

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

Řekl bych, že nemáte pravdu. Samozřejmě, určité množství "hnědočechů" zneužívá sociální systém. Ale většinu nezaměstnaných tvořili lidé před důchodem a lidé s postižením - o ty nemají zaměstnavatelé zájem. Nedovedu si představit, že 60 letý člověk po jednom infarktu plní "kapitalistické" normy v továrně u pásu.

0/0
13.9.2009 21:02

bambas

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

ty jeden tuneláři a restituente podnikatelská, proč ty máš brát tolik a ještě si vymešlet!!! počkej po volbách!!! ti seberem ten tvuj kočár a dáme ho potřebnejm!!! si myslíš že je to sranda bejt nezaměstnanej!!! víš jaký kraviny dávaj přes den v televizi, na to se nedá koukat, chci víc peněz, abych moh do chorvatska, než mi Jyrka Paroubek sežene nějakou prácičku... nejlépe v bance!

0/0
13.9.2009 21:29

hnupobijce

Vidis to kam ses dostal za socanu.

Jen by mne zajimalo jestli bys mohl zit i bez toho chlubeni.Nemit lidi co vydelavaji par babek tak bys mel velky .. zajimave, ze mozek tohle nekterym nebere.Takze o prijmovou stranku statu se pricinuji i ti co delaji za min. mzdu a dane neplati zadne a ti co si i nema vytvorenou pridanou hodnotu shromazdi na svuj ucet tady vyskakuji.Soukromnik si stanovi svoje ohodnoceni sam a pak pinda ze tem co dal malo, malo odvadi.To je sila.

0/0
13.9.2009 21:45

ChorcheCh

Re: vzkaz do Liháče....pro Paroubky,Sobotky,...

Proč platíte tak velké daně ?g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
14.9.2009 0:32

MiroTR

To je dobré !

Ekonomika jde dolů, firmy mají problémy, ale budou platit stejnou mzdu za méně práce !  g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="8-o">  Ti odboráři jsou zvláštní kasta lidí ! g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
13.9.2009 19:04

masculine

Re: To je dobré !

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-)"> Přinejhorším vypomůže s doplácením stát. Ten se může zadlužit a Duce říkal, že ty dluhy se nemusí splácet. A člověku, který se dostal k nejvyššímu korytu v nejsilnější levicové straně bychom měli věřit, ne? Tam by přece žádného nekompetentního lháře prahnoucího po moci i za cenu útoku na těhotnou manželku a vlastního psa nikdo z mentálně zdravých členů ČSSD nepustil, ne? Jen je otázkou, kolik mentálně zdravých členů ČSSD po Duceho diktátu ještě zůstalo g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
13.9.2009 19:36

AKSAMIT

Re: To je dobré !

no to vis,manazerum se nestale mzdy zvedaji,tak  se jen chteji prizpusobit..g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
13.9.2009 19:42

siviez

Re: To je dobré !

to jsou hlavně troubové.takovejch 99% si neumí spočítat ani vlastní vejplatu.

0/0
13.9.2009 20:40

lžiDnes.cz

Re: To je dobré !

Když mají vyšší odměny i manažeři a dozorčí rada ČSA, ačkoliv dovedli firmu před krach, tak proč o více peněz za méně práce nemůžou požádát i zaměstnanci v továrnách ? g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
13.9.2009 20:46

socan horší bolševika

v liháči by si to měli vyříkat

puchejř slibuje, jak kdyby měla ekonomika rust o 10%.

0/0
13.9.2009 18:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.