- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to určitě dobrý nápad, když bude v pátek cena 300 % normálu tak to omezí jízdu kamionů lépe než zákaz a může se zvyšovat dál.
"Buď celková suma zůstane stejná, nebo se vybere více než dnes, popřípadě méně," uvedl Slamečka.
měli by dát mýtné na všech silnicích a mělo by být stejně drahé jako platí železniční dopravci na kolejích,bylo by to vůči nim férový,kdy autobusový dopravci a auta neplatí za používání silnic,chod semaforu a zabezpečovacích zařízení(závory na železnici,signalizace,atd),přičemž žel. dopravci musí.
Blbečku, a co spotřební daň a DPH z paliva?
Je ale všem jasné, že se silnice I.třídy, např.Plzeň-Písek-Tábor-Pelhřimov-D1 stanou silnicemi smrti? Absolutně neprůjezdné, pokud se zruší zákaz odpoledních pátečních jízd kamionů.
Rozlišovat to třeba u dam podle délky sukně, u pánů podle barvy kravaty, případně podle stranické příslušnosti, či pozitivně diskriminovat nějaké menšiny. Hlavně že ministerstvo dopravy a jeji experti vyvijejí činnost. A že lidé platí už počtvrté to co už dávno zaplatili v daních, zvláštní dani na benzín, dálničních známkách,
by měly raději zvýšit zdanění nafty. Auta do 3,5 t by měla jezdit na benzin, LPG, CNG nebo elektřinu a nesmradit ve městech smrdutým dieselem! Zatím je každá dodávka a taxikář diesel, protože využívají levné nafty.
.
Jinak mýto by se mělo vybírat buď všude a nebo nikde. Výběr zrovna na dálnicích nedává z hlediska regulace a zdanění dopravy moc smysl. Na dálnici nákladní auta škodí ze všeho nejméně - mnohem víc vadí na okreskách a ve městech.
LEVNÉ nafty? A na to jsi přišel jak?
Mýtné by mělo být konečně zavedeno hlavně v centru Prahy !
Mluví se o tom už velmi dlouho ,ale zatímco v evropských metropolích musí každé vozidlo které vjíždí do centra města v kteroukoli hodinu zaplatit nemalou částku,prohánějí se desetitisíce aut centrem pammátkové rezervace v centru Prahy 1 a 2 zcela zadarmo.Přitom se stále naříká na nedostatek financí kde všude.Mýtné minimálně 100Kč za půjezd by přineslo do rozpočtu Prahy dostatek financí a mohla by z něj být i financována MHD.Byl by konec autům obsazeným 1 člověkem-řidičem ,který bezohledně zamořuje ovzduší jenom pro své pohodlí.
poláky...a nebo je naučte jezdit po dálnici..a to platí jak o TIR tak osobácích... u TIR to prosím ještě naučte slováky!