- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste bych pridal vsechny vlaky z Vidne. Pred casem tam shorela dulezita trafacka a Viden se cela objizdi jinou trasou, zpozdeni je v rozsahu 10-30 minut.
Jel jsem do Polska, do Českých Budějovic byla výluka. Náhradní spoj měl mírné zpoždění, vlak nepočkal ani těch 5 minut a naopak mi s hrdostí oznámili, že jeli přesně!
Další vlak měl takové zpoždění, že jsem jel místo mezinárodního přímého rychlíku DVĚMA couráky a dojel o 12 hodin později!
Omluva pochopitelně žádná o kompenzaci ani nemluvě
V podstatě to není špatné řešení, ale jen pro ČD. Pokud tedy jsou tak "solidní" v jedné věci, meli by být "solidní" i v druhé a v případě zpoždění delšího než 5 minut vracet pasažérům minimálně 50% jízdného a v případě posledních vlaků pomoci řešit náhradní ubytování nebo odvoz a ne zavřít nádraží a vykopnout vás na ulici. Celkově vztah k váženým cestujícím má ještě menší trhliny.
Problém je v tom, že velká část zpoždění není věcí ČD. Ani poruchy na vozidlech nejde vždy ovlivnit. Kdo Vám co vrací a nahrazuje, když nejde proud, když stojíte v koloně na dálnici..... ?
Klid, strojvedoucí to mohou na volných tratích nahnat. To jako, že pojedou 200 km/hod.? Tak kdo za ta zpoždění může? Strojvedoucí, personál ČD nebo správy železnic, nebo pasažéři? Zatím to vypadá, že pasažéři. Navíc stále zmiňujete ten optimističtější scénář, tj, že když vám díky zpoždění vlaku o 6 minut ujede přípoj, tak ten den ještě něco pojede (třeba za dvě hodiny). Pokud byl přípoj zároveň posledním, stává se z vás bezdomovec, nádraží na noc zavřou a vy můžete jít spát třeba na ulici. A nějaká náhrada za zpoždění? Ani omylem. Soc.organizace ČD zkrátka jede, zatímco vy někde trčíte.
Zrovna dnes jsme odjeli až o třináct minut později kvůli čekání na Vindobonu. Do posledního vlaku jsme měli daleko. Pravda je, že tlampač to tlampil jen vlakové četě. Bystrý cestující pochopil, výraznější rozčilení jsem nezaznamenal. Rovněž nevím, že by někdo z toho čekaného vlaku přestoupil. Poměrně jisté je, že nikdo nikoho nebil.
Pro rozhořčeného cestujícího do Budějovic (tak jsem to pochopil ze svérázné formulace), buďte rád, že jsou v Plzni předpisově akurátní, mohlo by to snížit pravděpodobnost, že váš spěchalík nepředpisově pustí proti jinému spěchalíku. Kdoví zda by jste si stihnul pomyslet, že vás někdy štvaly nějaké dvě hodiny na nádraží. V Plzni. Kdo by nechtěl žít v Budějovicích?
co je to zase za příspěvek? zpožděná je celá evropa.... proč se už omg nepodíváte tam, kde to funguje... proč se jen koukáte tam, kde je to ještě horší, chudáci?!
do zaměstnání asi 15 let, ale už to nešlo dál vydržet - teď jezdím autem. Cenově je to stejné, zato časově je to 2,5x výhodnější. Jen těch 5 kilometrů, co jsem denně chodil pěšky na nádraží a zpátky, mi nějak chybí. A taky v autě se neprospím a nic si nepřečtu. Tak možná, až se trochu zregeneruji, zase zkusím vlak.
co takle místo věčnýho pomlouvání se trochu snažit ?
http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa aktuální mapa s polohama a zpožděnim vlaků
a hned dole odkaz na mapu výluk pro aktuální týden
zkusit se podívat, že když tam nejsou koleje tak to asi nepůjde stylem: "já tam vlezu a vono mě to tam musí dovézt"
Nahlédnutí do plánu výluk bych doporučoval především konstruktérům jízdních řádů. Nechápu, proč jej ignorují.