Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesco na Národní třídě změnilo tvář a stalo se z něj My

Na Národní třídu v Praze se vrátil obchodní dům "Máj", i když jen ve výslovnosti. Společnost Tesco totiž po šestiměsíční rekonstrukci otevřela již druhý obchodní dům My v České republice. Nová budova nabízí větší prodejní plochy i více značek pod jednou střechou. První My stojí od února v Liberci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tommy008

Je to smutny

Tesco na ND bylo dobry. Dalo se v centru koupit i to, co z mistnich obchodu davno  zmizelo (zelezarstvi, elektro, barvy,...). Vcera jsem tam zasel pro drobnou vec do domacnosti. Bohuzel jsem neuspel. Sortiment je mnohem mensi a cilen spis na "shopholiky" nez obycejne lidi. Blizi se to Palladiu - hodne lesku, ale v podstate nic. Mozna potraviny (kde jsem nebyl) vypadaji lip.

0/0
22.9.2009 8:35

Diva.Bara

Re: Je to smutny

Souhlas. Chlubili se zvětšenou prodejní plochou, ale výsledek je: na větší ploše méně zboží než dříve. Oblečení a doplňky jsou rozdělené namísto podle druhů podle značek. Koho to zajímá? Když potřebuju něco na sebe, tak je mi jedno, jakou to má značku, zato potřebuju najít všechny kabáty na jednom místě, všechny boty na jednom místě... Nebudu běhat od jednoho stánku ke druhému a hledat, jestli ta která značka náhodou nemá to, co potřebuju. Výhodou klasických obchodních domů je to, že si člověk zajede jen do patra, kde mají požadovaný sortiment - a nemusí naběhat kilometry jako v nákupním centru. Nové uspořádání Máje je ale obdoba nákupních center. Musíte se proplétat mezi nepřehledně uspořádanými "stánky", ve kterých skoro nic nemají. Prostě totálně zničený kdysi dobrý obchoďák.

0/0
24.9.2009 15:55

demon5

Add

Normalni obchodni dum druhe kategorie. Ovsem diky za nej, konecne nekdo v CR prisel na to, ze vedle butikovych obchodnich center maji mit misto na trhu i normalni obchodni domy.

0/0
21.9.2009 22:31

Dead_Man

Rozhovor.

A: my asi s manželkou dneska pojedeme do my. Co vy?

B: my asi ne. My moc do my nechodíme. Vy chodíte do my často?

A: Kdo? My? Do my? ...jo, docela často. Proč vy do my nechodíte?

B: My šetříme. 

...jo, krize, ta si nevybírá. My, vy a dokonce i oni. ;-)

0/0
21.9.2009 19:38

joensfredriksson

esprit, cherokee

cože,značky Esprit, Cherokee...to jsou teda značky, asi jako Adidas nebo Puma

0/0
21.9.2009 17:04

joensfredriksson

Re: esprit, cherokee

prostě normální spotřební značky

0/0
21.9.2009 17:05

Cofola

Re: esprit, cherokee

No - a co? Tvrdí snad někdo něco jiného?

0/0
21.9.2009 18:07

joensfredriksson

Re: esprit, cherokee

v tom článku to vyznělo, jak kdyby to bylo něco luxusního a extra...

0/0
21.9.2009 18:21

TT777

Re: esprit, cherokee

Neboj jsme v CR CENY budou jiste LUXUSNIRv

0/0
22.9.2009 12:59

janys

Karel Hynek Mácha

Karel Hynek Mácha

My

Byl pozdní večer - otvírali My - nový My - byl nákupů čas. K nákupům zval z reklamy hlas, kde pro snoby je ráj. O lodičkách snilo blonďaté éro, hiphoper zas kšiltovku chtěl, určitě koupit by ji měl, kdyby však nestála třistapět euro.

Obchůdky malé v uličkách stinných, zvučely temně tajný bol, krize je objímá kol a kol; a výdělky velké v měnách cizích, zadělávaly na řádné výplatní pásky, pro manažery co maj' tři Octávky.

0/0
21.9.2009 16:08

Stoura

Re: Karel Hynek Mácha

Správně by to ale mělo být v originále:

Byl pozdnj wečer – prwnj mág –Wečernj mág – byl lásky čas.Hrdliččin zwal ku lásce hlas,Kde borowý zawáněl hág.

0/0
21.9.2009 16:15

Quick

ať se vzpamatujou!

Vyřiďte laskave tomu vašemu manažerovi panu Chipchase, že ten obchoďák úplně zničili.

Do Tesca sem chodil na nákupy rád,ale jakmile zrekonstruovali potraviny a nainstalovali tam jakousi klimatizaci takže se tam každý bojí i na těch 15 minut jít prortože je tam zima jak někde v Rusku,tak sem tam chodit přestal a vybral sem si jiné OD kde je normální teplota.

NAvíc dnes mi dávala na ulici slečna leták na otvíračku MY,ten leták byl v černé barvě,vypadal jako parte a ne jako pozvánk an něco co má teprv začít.

Najměte si aspoň grafika a agenturu která ví jak hned na prvn dojem zákazníka neodradit!

0/0
21.9.2009 14:42

papazian

Je arogancí doby, že se nemůže jmenovat Máj?

Tradiční název smrdí? Škoda pro my..., s výtahem se člověk dostane i do prostor pro zaměstnance, třeba v 6. patře najednou šipky mne směřují do kanceláře pro zaměstnance, když přijedu do mínus 1, do potravin, tak vylezu uprostřed mezi regály, ani košíky zde nejsou nachystané, to se asi nepředpokládá, že  by tímto způsobem člověk vešel do prodejny potravin. Hloupě je vyřešen i výlez z prodejny potravin směrem na Národní, kdy je zde povolen jen vstup, výstup jen bez nákupu.

V přízemí domu jsou jen luxusní výrobky, dříve se tam točilo mnoho peněz - tržby, nyní jen lidé čumí a nic. Snad nějakou zubní pastu, ale drtivá část plochu moc vynášet nebude, vypadá to hezky, parfémy, ale levněji vyjdou stejně v Německu nebo na internetu. Co lze hodnotit kladně, je relativně donucená úcta k práci předchůdců, jedná se o relativně citlivou rekonstrukci.

0/0
21.9.2009 14:41

dr_NO_

Re: Je arogancí doby, že se nemůže jmenovat Máj?

je to logický, nakupuje tam spousta cizinců, je to pro ně srozumitelnější a není to vlastně ani český obchodní řetězec, proč by se měl jmenovat zrovna u nás česky

0/0
21.9.2009 14:44

Quick

Re: Je arogancí doby, že se nemůže jmenovat Máj?

jasně,a první název vždy platí ať se 100x doba změní,

takže most KG je Most KG a ne žádný Nuselský,a stanice metra je Gottwaldova a ne Vyšehrad.

0/0
21.9.2009 14:46

bryann

nejlepší

je ta stará  komunistka na konci videa ;-D

0/0
21.9.2009 14:39

jorbl

Re: nejlepší

to, ze je komunistka jsem nepoznal, ale jinak me pobavila :-)

0/0
21.9.2009 14:44

najkebes

Re: nejlepší

A z čeho usuzuješ, že je to komunistka, blbečku?

0/0
21.9.2009 17:39

petrdosty

no

a co zbytek názvu nemá to být náhodou (MY) VÁS OKRADEM

0/0
21.9.2009 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.