- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tesco na ND bylo dobry. Dalo se v centru koupit i to, co z mistnich obchodu davno zmizelo (zelezarstvi, elektro, barvy,...). Vcera jsem tam zasel pro drobnou vec do domacnosti. Bohuzel jsem neuspel. Sortiment je mnohem mensi a cilen spis na "shopholiky" nez obycejne lidi. Blizi se to Palladiu - hodne lesku, ale v podstate nic. Mozna potraviny (kde jsem nebyl) vypadaji lip.
Souhlas. Chlubili se zvětšenou prodejní plochou, ale výsledek je: na větší ploše méně zboží než dříve. Oblečení a doplňky jsou rozdělené namísto podle druhů podle značek. Koho to zajímá? Když potřebuju něco na sebe, tak je mi jedno, jakou to má značku, zato potřebuju najít všechny kabáty na jednom místě, všechny boty na jednom místě... Nebudu běhat od jednoho stánku ke druhému a hledat, jestli ta která značka náhodou nemá to, co potřebuju. Výhodou klasických obchodních domů je to, že si člověk zajede jen do patra, kde mají požadovaný sortiment - a nemusí naběhat kilometry jako v nákupním centru. Nové uspořádání Máje je ale obdoba nákupních center. Musíte se proplétat mezi nepřehledně uspořádanými "stánky", ve kterých skoro nic nemají. Prostě totálně zničený kdysi dobrý obchoďák.
Normalni obchodni dum druhe kategorie. Ovsem diky za nej, konecne nekdo v CR prisel na to, ze vedle butikovych obchodnich center maji mit misto na trhu i normalni obchodni domy.
A: my asi s manželkou dneska pojedeme do my. Co vy?
B: my asi ne. My moc do my nechodíme. Vy chodíte do my často?
A: Kdo? My? Do my? ...jo, docela často. Proč vy do my nechodíte?
B: My šetříme.
...jo, krize, ta si nevybírá. My, vy a dokonce i oni.
cože,značky Esprit, Cherokee...to jsou teda značky, asi jako Adidas nebo Puma
prostě normální spotřební značky
Karel Hynek Mácha
My
Byl pozdní večer - otvírali My - nový My - byl nákupů čas. K nákupům zval z reklamy hlas, kde pro snoby je ráj. O lodičkách snilo blonďaté éro, hiphoper zas kšiltovku chtěl, určitě koupit by ji měl, kdyby však nestála třistapět euro.
Obchůdky malé v uličkách stinných, zvučely temně tajný bol, krize je objímá kol a kol; a výdělky velké v měnách cizích, zadělávaly na řádné výplatní pásky, pro manažery co maj' tři Octávky.
Správně by to ale mělo být v originále:
Byl pozdnj wečer – prwnj mág –Wečernj mág – byl lásky čas.Hrdliččin zwal ku lásce hlas,Kde borowý zawáněl hág.
Vyřiďte laskave tomu vašemu manažerovi panu Chipchase, že ten obchoďák úplně zničili.
Do Tesca sem chodil na nákupy rád,ale jakmile zrekonstruovali potraviny a nainstalovali tam jakousi klimatizaci takže se tam každý bojí i na těch 15 minut jít prortože je tam zima jak někde v Rusku,tak sem tam chodit přestal a vybral sem si jiné OD kde je normální teplota.
NAvíc dnes mi dávala na ulici slečna leták na otvíračku MY,ten leták byl v černé barvě,vypadal jako parte a ne jako pozvánk an něco co má teprv začít.
Najměte si aspoň grafika a agenturu která ví jak hned na prvn dojem zákazníka neodradit!
Tradiční název smrdí? Škoda pro my..., s výtahem se člověk dostane i do prostor pro zaměstnance, třeba v 6. patře najednou šipky mne směřují do kanceláře pro zaměstnance, když přijedu do mínus 1, do potravin, tak vylezu uprostřed mezi regály, ani košíky zde nejsou nachystané, to se asi nepředpokládá, že by tímto způsobem člověk vešel do prodejny potravin. Hloupě je vyřešen i výlez z prodejny potravin směrem na Národní, kdy je zde povolen jen vstup, výstup jen bez nákupu.
V přízemí domu jsou jen luxusní výrobky, dříve se tam točilo mnoho peněz - tržby, nyní jen lidé čumí a nic. Snad nějakou zubní pastu, ale drtivá část plochu moc vynášet nebude, vypadá to hezky, parfémy, ale levněji vyjdou stejně v Německu nebo na internetu. Co lze hodnotit kladně, je relativně donucená úcta k práci předchůdců, jedná se o relativně citlivou rekonstrukci.
je to logický, nakupuje tam spousta cizinců, je to pro ně srozumitelnější a není to vlastně ani český obchodní řetězec, proč by se měl jmenovat zrovna u nás česky
to, ze je komunistka jsem nepoznal, ale jinak me pobavila