Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší investice do nemovitostí: severní Čechy, Ostravsko, Karlín a Zbraslav

Pokud o investování do nemovitosti uvažujete, nestačí jen vsadit na lokalitu. Důležité jsou i chystané změny v územním plánu nebo zlepšení dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

cenová mapa nehnuteľností Slovensko

ceny bytov na Slovensku pre porovnanie

nájdete na stránke www.cupofcity.com

ak si zapnete cenovú mapu

0/0
11.1.2010 14:10

kontrola_nemocnych

a jo tak von je to reckylat staryho clanku a to vcetne dis

diskuse, OLOLOL :)

0/0
9.11.2009 3:57

kontrola_nemocnych

Nové byty jsou na cenovém dně

ohoho zrovna sem si rikal ze tu nebyla dlouho zadna propagand ajak sou ceny na dne :) kupujte , kupujteeeee :) my ostatni v klidu cekame, penize na kontech ktery nam uroci i blbej sporici ucet nad inflaci zatimco byty poleti strme dolu. ceny byru v praze sou prepaleny o 60%. minimalne.

0/0
9.11.2009 3:56

Host

radotin, zbraslav

"Největší rekreační zóna na Vltavě v podobě čtyř velkých jezer s plážemi, sportovišti i přístavem motorových člunů...

Efekt přinese příslušným lokalitám také dokončení Pražského okruhu nebo výstavba nové trasy metra D a prodloužení stávající trasy A."

Pláže a sportoviště? Prodloužení trasy A přinese efekt? :-D :-D 8-))))))) Bože to jsou hlody! :-)))

Hlavně kupujte a prodávejte, ať my z RK máme z čeho žít...

0/0
13.10.2009 13:42

kontrola_nemocnych

NEKUPOVAT

jeste bude nejen nezamestnanost, ale i deflace.

0/0
9.10.2009 10:53

jajajaj

Re: NEKUPOVAT

...jasně, líp už bylo....

0/0
17.11.2009 18:19

Host

Koupim, kdyz potrebuju

Potreboval jsem koupit vetsi byt, prodal jsem mensi a koupil vetsi... A vubec mne nezajimaji reci typu cekat a cekat. Za 3 prodano, za 5 koupeno. Ve zminovanem Karline a naprosta spokojenost. Vetsine diskutujicich pod clanky o bydleni unika realita, a to, ze nekdo POTREBUJE koupit, a vetsina z nich podle mne nema na to, aby si cokoliv poradneho koupila, a proto jen blbe zvanej na diskuzich v pracovni dobe (mozna proto na to nemaj:-). Bydleni zdar a Karlinu zvlast!

0/0
8.10.2009 23:21

kontrola_nemocnych

Re: Koupim, kdyz potrebuju

v podstate si vyhodil 2 mio, ale kdyz je mas tak neni problem.

0/0
9.10.2009 14:13

Host

Re: Koupim, kdyz potrebuju

A ty jsi jeden z tech, o kterych pisu:-), vubec nevis co jsem prodal a co jsem koupil a odvazis se jen tak tvrdit, ze jsem vyhodil 2 mio. To je reakce nemocnyho. Pravdu mas jen v tom, ze je mam!

0/0
9.10.2009 16:44

Host

Re: Koupim, kdyz potrebuju

to musí bejt byt jako kráva nebo je to novostavba - není v tom novým baráku od ctr group na křižíkově, co se ho nemůžou zbavit a tak zlevňujou? a btw: s tím rychlým rozvojem bych to bral s rezervou, protože karlín se "rychle rozvíjí" už sedm let a minimálně stejnou dobu to potrvá, než se dá konečně jakžtakž dohromady. navíc do plánů developerů tvrdě zasáhla krize, takže se to může klidně táhnout ještě mnohem dýl, třeba rohanskej ostrov už se měl stavět dávno a pořád nic. invalidovna taky pořád hrůza na spadnutí, central park zanedbanej, cesta na vítkov žádná, herny, zástavárny, čínský bufáče a vietnamský večerky taky pěknou čtvrť neudělaj. prostě karlín má svoje kouzlo, ale pořád má velký rezervy, který potrvá odstranit.

0/0
12.10.2009 11:41

rafton

Alpy v Praze?

Co to na Karlíně vyrostlo za velehory v pozadí, já myslel, že Karlín leží prakticky na rovině :-)

0/0
8.10.2009 19:37

smajlik :)

Re: Alpy v Praze?

No, von třeba takovej Vítkov není až tak úplně placka ;-)

0/0
9.10.2009 7:53

Host

Re: Alpy v Praze?

to je vítkov. bohužel z karlína na něj nevede jediná rozumná přístupová cesta. kdysi vedly na vítkov schody z ulice na špitálsku, ale s výstavbou novýho spojení je z týhle cesty další příklad absurdního českého projektování. pod tratí udělali krásnej průchod, ale když chce člověk jít dál po polozpadlých schodech, tak skončí v hromadě štěrku, kterou navezli na tubus tunelu.

jediná cesta je buď přes pražačku, ale ani tam schody nejsou dodělané a nevypadá, že by v dohledné době byly, nebo se dá jít úplně z druhé strany kolem armádního muzea... tak jako tak je to pořádnej kopec, ale stojí to za námahu. památník na vítkově se bohužel rekonstruuje, ale výhledy nabízí velmi pěkný a neokoukaný.

a ještě existuje jedna avantgardní cesta - po zrušené trati, včetně

tunelu, kterým se dá projít ze žižkova až na pražačku. v tomhle případě

ovšem člověk nejde na vítkov, ale skrz vítkov... :) byla by z toho pěkná cyklostezka/bruslařská dráha, tak snad se toho časem někdo chopí...

0/0
12.10.2009 11:56

Host

NEKUPOVAT

Při pohledu na rostoucí nezaměstnanost, neochotu bank půjčovat, a vyhlídku ekonomické situace ceny možná budou stagnovat, možná půjdou ještě dolů (pravděpodobně) ale rozhodně rozhodně nepůjdou nahoru. A to ani kdyby si to tady přálo 1000 developerů;-D

0/0
8.10.2009 15:06

Host

NEKUPOVAT

Nic nekupujte a stále vyčkávejte. Developeři budou muset s cenou dolů. Někde musejí zaplatit své rozjednané a rozestavěné či dostavěné projekty.

0/0
8.10.2009 14:26

Host

Pane Havrlant do kolika nemovitostí, že jsi to investoval

se ziskem?? Já se musím smát jak to idnes pořád tlačí tohoto pána z té firmy.. To by byla nula, kdyby nedostal 2 mega podpory z nějakýho fondu a teď nám ještě vykládá jak se má investovat do nemovitostí holobrádek.. Pokud si byl někdy v Odrách tak víš, že se tam jde jet i od Olomouce a tam dálnice vždy byla.. To jsou kecy o růstu cen.. A nájmy ve většině těch měst klesají a on si myslí, že na to konto polezou ceny nahoru?? Komu teď idnes dává prostor k názorům, to je fakt síla.. Asi jsou to kámoši, nebo vůbec neví o co jde..Rv

0/0
8.10.2009 10:17

Host

Re: Pane Havrlant do kolika nemovitostí, že jsi to investoval

Vzhledem k tomu ze ho znam a nevede si vubec spatne (bezrealitky.cz), tak asi vi o cem mluvi. Ty bohuzel nevis nic, tak zavidis.

0/0
8.10.2009 12:55

Host

Re: Pane Havrlant do kolika nemovitostí, že jsi to investoval

Hm, já dělám do nemovitostí už 8 let a myslím si to co autor prvního příspěvku.. V současné době kdy nájmy plošně klesají, je bláhové se domnívat, že ceny nemovitostí porostou.. Osobně znám Ostravsko i jižní čechy, díky realitní činnosti a tam ještě dlouho nebude kupní síla na to, aby šly ceny nahoru.. A v Praze?! Chachá. Tam je tolik volných bytů, že by se tam mohli nastěhovat s fleku všichni českobudějovičáci a ještě by zbylo.. A pravda je, že 2 mega dostal na něco co už tady dávno fungovalo a navíc do tak konkurenčního prostředí a takový nehorázný zásah.. V té době tu byla annonce, sreality a jiný, kde se dalo rovněž prodávat samostatně.. Buhví jak se k tomu dostal..Asi přes nějakýho strejdu.. Tak si ho klidně znej s veřejnou podporou dokáže fungovat kde kdo..čauRv

0/0
8.10.2009 13:27

smajlik :)

Už se těším

... na ta Radotínksá jezera. Akorát ten termín 2011 nevidím úplně reálně :-P

0/0
8.10.2009 10:01

vymrzovac

Nejlepší investice do nemovitostí.......

.....je investice do SVÉ nemovitosti  ;-)

0/0
8.10.2009 9:27

Host

Vždy se směji

Jak pod těmito články diskutují lidé, kteří žádnou nemovist nemají. Když je doba, kdy ceny rostou, tvrdí, že časem vše bude za desetinu a teď je to drahé. Když ceny klesají, tak tvrdí, že klesnout ještě výrazně více a byty budou zadarmo. Byt ale v lidlu nekoupíte a příspěvky na idnes si na něj nevyděláte...

0/0
8.10.2009 8:55

Host

Re: Vždy se směji

Ja mam najradsej prispevky ludi, co kupovali byt v r.2007/2008 :-D

0/0
8.10.2009 9:56

Host

Re: Vždy se směji

;-DR^

0/0
8.10.2009 12:09

smajlik :)

Re: Vždy se směji

Jo, tak nějak...

0/0
8.10.2009 13:39

InstinkTT

Re: Vždy se směji

A já myslel, že za iDnes dukáty si nějaký baráček koupím. I když bych místo baráku spíše volil úžasnou cenu Marie Rottrová: Tisíc tváří lásky za těžko dosažitelných 28000 dukátů.  8-o:-P 

0/0
8.10.2009 13:30

Host

Re: Vždy se směji

Este tento clanok by si mali precitat vsetci "spekulanti":

http://www.profit.cz/clanek/rentabilita-pronajmu-prodejte-byt-nevyplati-se.aspx

0/0
8.10.2009 17:07

Host

Realita

Ve skutečnosti naprostá většina lidí nekupuje byt jako nějakou věc, kterou letos výhodně koupí a za dva výhodně prodá. Lidi byty kupují, protože je potřebují, přičemž u nás je obvyklejší než jinde byt koupit, než si ho najmout. A ten kdo prodává obvykle také prodává z důvodu, že na něco potřebuje ty peníze za byt. Tyhle investice lze posouvat v čase relativně málo, max. +- 2 roky. Díky tomu můžou vzniknout nesmyslná nadhodnocení jako bylo před zvýšením DPH, kdy růst ceny bytů byl několikanásobně vyšší než růst DPH.

0/0
8.10.2009 8:53

vymrzovac

Re: Realita

R^ přesně tak. Ovšem skutečnost, že barák, který jsem koupil před 10ti lety(a něco do něj vrazil) bych dnes prodával za trojnásobek, mi působí dobře na psychiku ;-D   Kdybych ho totiž skutečně(nedejbože) prodal, tak dostávám zpětně pěkně zaplacenu všechnu vloženou práci.R^........................tedy v absolutních hodnotách peněz, bez uvažování inflace:-/

0/0
8.10.2009 9:32

Host

Re: Realita

v čechách se tradičně bydlelo v nájmu. vlastnické bydlení je záležitosti posledních deseti let.

0/0
12.10.2009 12:00

Host

Zbraslav :D

Ono už teď Zbraslav, Radotín, Černošice... jsou totálně nadstřelená místa. Potenciální možnost růstu je naprosto stejná jako kdekoli jinde (pár %), jen zisk může být o něco větší kvůli stávající vysoké ceně.

0/0
8.10.2009 8:39

Host

Re: Zbraslav :D

...ale nečekat dlouhoo. tak padesát, nejdýl sedmdesát let a pak prodat :-)

0/0
8.10.2009 9:09

xaeris

Rada nad zlato

NEKUPOVAT, NEKUPOVAT, NEKUPOVAT ale  ČEKAT, ČEKAT,POČKAT.

0/0
8.10.2009 8:33

vymrzovac

Re: Rada nad zlato

tak,tak.....žádná unáhlená rozhodnutíR^

0/0
8.10.2009 9:33

Host

Budějovice ?

Zřejmě jižní Čechy přestaly existovat, a nebo jsou byty v Budweisu zadarmo ?

0/0
8.10.2009 8:15

Host

Re: Budějovice ?

v Českých budějovicích by chtěl žít každý...kromě mě,teda. :-)

0/0
8.10.2009 11:15

Host

Tyhle články

Jsou zde sice kritizované, jako reklama, ale je nutné si uvědomit, že např. realitním firmám je jedno, zda ceny rostou či klesají, protože když mají růst, tak je to podnět těm co plánují koupi, když mají klesat, tak těm co chtějí prodat. Člověk si z toho musí vzít to jádro, nejde jen čistě o marketingové kecy. V roce 2008 byly podobné články o tom, že se očekává dost prudký pokles a ten také nastal. Já jsem chtěl prodat, tak jsem prodal ještě za původní ceny.

0/0
8.10.2009 8:03

tommy008

Re: Tyhle články

Ano, realitky zajima mnozstvi uzavrenych obchodu pres ne. A toto mnozstvi nyni klesa.  Nevim jakym smerem se ceny budou pohybovat, ale myslim ze minimalne 2-3 roky neni kam spechat :-) Zvlast pokud nezamestnanost roste a roste. A ten Karlin - nizko polozena oblast a jeste na pravem brehu reky = spatne ovzdusi = nevhodne pro rodiny z detmi. Do centra stejne daleko jak ze sidliste.

0/0
8.10.2009 8:40

Host

Re: Tyhle články

Z kterého sídliště jsi pěšky za 8 minut např. na Nám. Republiky???

0/0
8.10.2009 10:11

smajlik :)

Re: Tyhle články

Proč pěšky a co na Nám. Republiky?

0/0
8.10.2009 12:19

Host

Re: Tyhle články

Proč smajlík?

0/0
8.10.2009 14:32

Host

Re: Tyhle články

proč host ?

0/0
8.10.2009 15:38

Host

Re: Tyhle články

je tam prašná brána, kotva a příkopy, vole. co jinýho už je u tebe centrum, venkovane?

0/0
12.10.2009 12:03

Host

Re: Tyhle články

pravý břeh řeky = špatné ovzduší? to jsi vyčetl kde? hlavním zdrojem znečištění v praze už dávno není průmysl, ale auta. 

0/0
12.10.2009 12:05

Host

Re: Tyhle články

Auta nebo prumysl je jedno. Vitr vetsinou vane od zapadu ci jihozapadu, to znamena ze veskere splodiny od aut i prumyslu se stehuji od zapadu Prahy na vychod ci severovychod.

0/0
14.10.2009 10:57

bambus_trambus

recyklace článků

Tak, to bychom měli, po obvyklém článku o supervýhodnosti dřevostaveb příchází obligátní developersko-realitní pí-ár , dále paktýden pokračuje článečkem o zelné úsporám a další změně (teď už fakt poslední) v dotačních podmínkách a uzavře se obvyklým pátečním kachnem.

0/0
8.10.2009 7:53

Host

Furt dokola stejný firmy

Asi nejzoufalejší pozici má Ekospol, kterej nedokáže prodat svoje "nejlevnější" nový byty, jejich PR se tu objevuje každej týden, vzhledem k tomu, že je v podobný situaci jako Orco před pár měsíci, by si ty jejich hrůzy mohl koupit akorát hlupák....;-D

0/0
8.10.2009 7:44

Host

samozrejme

vypada to hezky ..... do doby nez zjistite ze bordelari ze zadni strany hazej svinstvo k Vam.

0/0
8.10.2009 2:42

Host

Re: samozrejme

Jo taky bych zrovna do toho baráku na obrázku  architekta který to spatlal zavřel a nepustil ven dokud by neuznal, že je magor.

Musim říct že celodenní sezení za štítovou stěnou bez oken je fakt paráda - rád bych se s tím člověkem setkal a dal mu pěstí.

0/0
8.10.2009 7:38

proviron

hahahaha

další článek typu-kupujte než dojdou;-D;-D;-DRv

0/0
8.10.2009 1:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.