Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tatra propustí v říjnu 530 zaměstnanců a zkrátí pracovní týden

Výrobce nákladních automobilů Tatra Kopřivnice propustí tento měsíc kvůli nedostatku zakázek 530 lidí. Pracovníci, kteří přistoupí na okamžitý odchod, získají pět platů odstupného. Navíc firma od listopadu zkrátí pracovní týden na čtyři dny, uvedla Česká televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ikov

Titanik

Titanik jde pomalu ale jistě ke dnu avšak v kancelářích se zatím vesele tančí!!!

0/0
6.10.2009 17:33

Mik8

sociální jistoty zůstanou

To je fuk, že nebude mít nikdo práci, pořád každému zbyde fůra sociálních jistot.  :-)http://domaci.ihned.cz/c1-38546080-socialiste-chteji-do-voleb-vladnout-pres-parlament

0/0
6.10.2009 0:37

performer2

docela se divím, že to ještě vyrábí

Vyrábět nákladní auta komplet celá sám v tak nízkém počtu, je přece ekonomický nesmysl.... Podle mě to chce nějakou užší spolupráci s někým a soustředit se jen na to co je výjimečné ... nízký a torzně tuhý podvozek. Zbytek jako kabina nebo motor se nemůže v tak nízkých objemech vyplatit vyvíjet a vyrábět. Tu kabinu ze začátku osmdesátých let přece nemůžou faceliftovat do nekonečna.... A ten motor nakonec stejně dojede na emisní limity (i když nějakým zázrakem a močovinou z něj vydolovali Euro5).

0/0
5.10.2009 23:29

honzajaka

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

proč švýcaři vyrábí hodinky? Stačilo by kdyby vyrobili obal a pásek a strojek dovezli z Číny:-), nebo proč se vaří u nás pivo centrálně, vždyť si to každý doma může uklohnit na kamnech

0/0
6.10.2009 0:10

performer2

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

ty hodinky už se tak právě dělají... nevím jestli jsou strojky z číny, ale každopádně jsou velmi unifikované. Rozhodně každýˇšvýcarský výrobce nevyrábí vlastní strojky... To pivo zrovna tak - malé pivovary taky kupují jakési polotovary, ze kterých to pak bastlí..

0/0
6.10.2009 11:09

honzajaka

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

Já si myslím, že je to v pořádku, že Tatra vyrábí něco jiného, než všichni ostatní. Cílem k úspěchu na trhu je podle mě v přinášení řešení, které nikdo nedělá, než dělat všechno sice dobře, ale úplně stejně

0/0
6.10.2009 20:30

WIFI

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

nesouhlas. Jestli mají bejt pouhý montéři z dovezených polotovarů, tak ať to rovnou zabalí. Viz armádní tatry, tzv. poslední hřebíček do rakve tatry, tam je tolik různých částí (dle výrobce, země původu), že to nikdy nemůže vydržet tolik, co staré tatry /např 815) nebo pragovky.

0/0
6.10.2009 6:52

performer2

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

v době, kdy se i automobilky vyrábějící statisíce aut spojují v konzorcia za účelem vývoje např. nového motoru, je snaha o výrobu všeho sám ekonomické šílenství... S produkcí pár set kusů ročně přece absolutně nemůžete stačit MANu, Volvu nebo Scanii, které vyrábějí statisíce kusů... A to mluvím jen o výrobě, pak tu máme ještě servisní síť....

0/0
6.10.2009 11:12

roba21

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

Zrovna ten motor je docela v pohodě, pokud vím tak zvládnou i Euro5 (jako první na světě, pro tento druh motoru).

0/0
6.10.2009 9:12

performer2

Re: docela se divím, že to ještě vyrábí

a zvládne Euro 6? 7,8,9?

0/0
6.10.2009 11:12

markus6

peklo

to je peklo..k tomu nejde vic dodat..Rv

0/0
5.10.2009 22:36

john.lgk

Klid, CSSD zvede srotovne i na tatry

Mas tatru 148? Zlikviduj ji a od CSSD dostanes srotovne ve vysi 30 000 Kc, ale za podminek ze budes do smrti volit CSSD i cela tvoje rodina.;-D A armada nakoupi u Italu...

0/0
5.10.2009 21:44

AKSAMIT

Re: Klid, CSSD zvede srotovne i na tatry

mam se smat ted,nebo az reknes..8-o

0/0
5.10.2009 22:20

performer2

Re: Klid, CSSD zvede srotovne i na tatry

pochybuju - u nákladích aut totiž nefunguje ten perpetummobile efekt s dph. To by před třicetikorunama Jyrka neobhájil......

0/0
5.10.2009 23:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.