- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... co baterky a mráz?
... co oni tam vlastně mají?
Pokud by šlo o hybridní pohon (elektřina / benzín) a cenový rozdíl by byl tak max. do 20% ceny, dalo by se o tom uvažovat jako o reálné alternativě, ale roomster na milion? Kdo si to kromě různých exhibujících Bursíků, popř. státní správy, která bude chtít dát na odiv svoji zelenost ať to (daňové poplatníky) stojí co to stojí, kdo si to bude chtít koupit?
Při životnosti 1000 nabíjecích cyklů tj. 3 roky bude produkovat odpad - baterie o ceně jedné sady nemluvě.
věta "To vše při nulových emisích" mě orvadu rozčiluje! To si lidi opravdu neuvědomují, že kdaždá energie je zatížena emisemi?! Je oplně jedno jestli je vypustilo samo auto, nebo tepelné elektrárna která ho napájí elektřinou! ..(pro šťourali: nebo tepelná elektrárna která dodala energii na výrobu fotovoltanických článků které napájí auto)
tak by se nenašla taky nějaká verze pro vesnice? Třeba s pohonem na dřevoplyn
... ale ať jim to nemusím platit ...
... děkuji ...
buďte rád, že někdo blbne... s letadýlky, s počítači, se satelity, raketkami... kolikrát z toho vznikne něco užitečného i pro vás... a pak jim to zaplatíte... několikanásobně...
Haléře za km tvrdí i prodejci el. koloběžek! Skutečnost? 5 až 10.-Kč za 1km podle toho zda motor "přežije" aku nebo ne!
kdo si to koupí
Dokud nebude úplně jiný princip skladování energie, než jsou současné baterie, tak tohle nemá šanci
přij´dte za deset let a uvidíme, jestli tohle má šanci.......
Počítal někdo jestli se to vůbec vyplatí? ta přestavba není moc levná a baterie nemají zase takovou životnost. Asi před rokem v jednom článku uváděli kolik stojí výměna baterií elektromobilu a po jaké době je nutná a když si tu výměnu započítám vyšlo mi to že to bude levnější o 15 haléřů než benzín, no neberte to