- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ruku trhu:-)))))))))))))a neviditelnou k tomu:-)))))))))))))))))))
... ta Nova ten Antimonopolak fakt zamestnava. To je tak, kdyz se do vedeni da bezskurpulni Rumun, ktery zbohatl v obdobi, kdy se v Rumunsku tvorila radoby demokracie a mysli si, ze jeho silove praktiky budou fungovat porad a vsude.
Kez by nekteri inzerenti promluvili ...
že na reklamu nemají monopol. I kdyby se mezi sebou domluvily. Je tady internet, bilboardy, časopisy, které třeba nemají takovou účinnost, ale mohou být výrazně levnější. Cenu by v totmo případě vytvářel trh, ale je tady ještě Janeček pod tlakem politiků a tedy i různých lobby, takže nakonec je možné cokoliv.
ten dobrej, ale lepší je iserialy.sk
Ať si reklamu strčí do . Stejně nikoho nezajímá, a programy stojí taky za raz, dva, tři.
nechapu, kdo se v dneší době dívá na televizi.. 1) nic tam není, 2) když už tam něco je, tak je tam každých 30 minut 10 minutová reklama 3) když už je tam reklama, tak stejně přepínám na jiné kanály, kde je většinou taky reklama 4 ) když chci film, stáhnu si ho z netu (vynechal bych diskusi zda legálně, nelegálně.. prostě si ho stáhnu, nebo koupím v trafice) 5) stejně je většina programů druhý den na itelevizi, kde je bez reklam, takže zase internet-.--dneska v podstatě stačí mít cca 4Mb linku a dvb-t tuner..-. já zrušil kabelovku a najíždím od př. měsíce na dvb-t..., a reklamy mě můžou milovat, by mě zajímalo, kdo se na ně ještě dneska dívá..
100% souhlas, televizi sem úspěšně vyhodil před půl rokem a vůbec toho nelituju. Žena chvilku brblala, ale když jsem ji ukázal co všechno na internetu je (stejně ty seriály jsou na druhý den na netu) a kolik filmů se stáhne do 30minut..není co řešit..
Tak dlouho se podileli na zvetsovani krize, az se jim to vymstilo. Dobre jim tak. Vsimli jste si nekdo jak pred par mesici nemeli v TV jine tema nez krize krize krize, cloveka uz to sralo protoze se pomalu i to ze vcera prselo svedlo na krizi. Nicmene posledni
dobu uz o krizi v TV moc slyset neni ze ? Ze by narizeni vedeni ? Do jiste miri je ona slavna krize jen psychicka zalezitost. Jak jiz bylo receno: Krize zacala tak, ze se reklo je krize a skonci tak ze se rekne krize uz neni.
Celá krize je jenom velká mediální bublina a dobře promyšlený marketingový tah
proč firmy vůbec dávaj reklamy do televize.Reklamou v televizi se dá ovlivnit jenom minimum lidí,
TELEvizní vysílání?Jo to je ta blbost, kterou byli lidi krmeni od té doby než jim internet přinesl svobodu?
Ustoupit bude muset TV.
Firmy se měsíc bez reklamy obejdou, ale pro TV je tato doba bez reklamy velký propad v příjmech.
A kdo se bude smát? Přece divák, kterého by měsíc neobtěžovala reklama.