Diskuze

České dráhy propustí 450 lidí, ušetří sedm set milionů

České dráhy chtějí v nejbližších měsících ušetřit skoro 700 milionů korun. Prodají majetek, vyřadí zastaralé vagony a ušetří na výdajích. "Do poloviny prosince budeme muset také propustit 450 zaměstnanců," uvedl náměstek generálního ředitele drah Antonín Blažek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AlexT

19. 10. 2009 20:18
Služby ČD

Lucky, máš pravdu, že služby ČD jsou mizerné. Zpoždění je neustále. Když někdo tvrdí, že zpoždění není, ať se projede několikrát po trase Ostrava - Jablunkov ať už přes Havířov nebo Karvinou. Vlak, který jede načas, je skutečnou výjimkou, spoje na sebe vůbec nečekají, doslova sprostě zdrhají i kvůli necelým 10 minutám (neslavnou "prioritu" v tomto má odporná stanice Český Těšín) a tak zpoždění (přesněji řečeno příjezd cestujícího do své stanice) v délce 60 minut i větší jsou úplně běžná a nervy cestujících na prasknutí. A stěžovat si tak můžeš akorát na lampárnu. V tomto s Tebou plně souhlasím. Bohužel Moravskoslezský kraj jim tento bordel trpí a stále velice štědře dotuje, což samozřejmě vede k stále horší kvalitě služeb. Chválím Olomoucký kraj, který se vůči Černé Díře konečně postavil, jestli ale tu pokutu zaplatili, nevím. Tady je odkaz, jaké je cestování s ČD

http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1557249

0 0
možnosti

109e

19. 10. 2009 20:25
Re: Služby ČD

1. zpoždění ve větší části nemají na triku ČD, ale okolnosti týkající se tratí a nehody na přejezdech... Samotní pracovníci jsou za případnou vinu na zpoždění tvrdě trestáni.

2.To, že na sebe spoje nečekají je práce krajů. Drhám hrozí velké pokuty a tak se čeká max 5 min. Stěžujte si ne na lampárně, ale u Vašeho hejtmana.

3. Zadejte si "polohy vlaků" a budete vědět kolik vlaků je opravdu zpožděných

0 0
možnosti

lucky_24

19. 10. 2009 9:42
První jiskřička

Vyházení zaměstnanců je první jiskřička naděje na lepší budoucnost. Ještě kdyby kluky napadlo, že by bylo lepší spravit interiér než přemalovávat vlaky za stovky milionů, bylo by zase líp.

0 0
možnosti

109e

19. 10. 2009 17:46
Re: První jiskřička

Malinko vedle. Jen o takových 180 stupňů. Napište jeden jediný vlak, který se bude přemalovávat. Který zaměstnanec má být vyhozen? Jaký o tom máte přehled?

0 0
možnosti

__XXXX___

18. 10. 2009 22:54
Jízda s ČD připomíná

hlavolam pro rychlé šípy. Začíná to tak, že přijdete na oprejskané nádraží plné bezdomovců, a u okýnka musíte vystát frontu na lístky (protože je otevřena jen jedna přepážka ze čtyř). Pak následuje 5 minutový rozhovor s paní ve výdejně - to když si chcete vybrat z nepřeberného množství různých slev na jízdném. Poté, co zjistíte, že vlak z místa x, do místa y, má 40 minut zpoždění, tak čas strávíte na zaplivané a počmárané lavičce (nejlíp s nějakým individuem, co tu čeká snad 3 dny v kuse). Vlak tedy za 60 minut opravdu přijede, a vy nasedáte do vagónu. Cestou vám ale zůstane v ruce klička a dveře zcela jistě nejdou zavřít. Usedáte na rozpáranou koženkovou sedačku a předkládáte lístek průvodčímu s dotazem, zda nemáte nárok na vrácení peněz za zpoždění. Nemáte. Chyba nebyla na straně ČD. Podivné je, že konkurence na té samé trati jezdí včas. Přijedete na místo, a doma zjistíte, že kdybyste jeli autobusem, tak za cestu zaplatíte o 1/3 méně. Toť vše

0 0
možnosti

krumpik

18. 10. 2009 23:19
Re: Jízda s ČD připomíná

nevím proč,ale mám občas z diskuzí podobného typu pocit,že každý vlak má nejmíň hodinu zpoždění,každé nádraží je jak po výbuchu,každý vlak je ten nejšpinavější,všichni pracovníci drah dementi a jen ti kteří zde diskutují mají nejvyšší vzdělání.Tak potom je mi záhadou,proč tito lidé už dávno neřídí ekonomiku této země.Jak to jen dělám,že do práce i z práce jezdím vlakem,který jede většinou včas,maximálně má 10 minut zpoždění.

0 0
možnosti

andross

18. 10. 2009 13:03
vydirani

Pokud některý kraj nevyužije služeb drah, firma obnoví méně vozů.

0 0
možnosti

109e

18. 10. 2009 13:13
Re: vydirani

Má je obnovovat a postavit do kopřiv? Proč?

0 0
možnosti

Ladaba

18. 10. 2009 2:53
České dráhy = jeden velký chaos!

Uvedu jen 2 zkušenosti:

1. Nastoupíte v Břeclavi do vlaku s nápisem "Brno, Tišnov". Na 1. zastávce slyšíte z nádražního rozhlasu slovenštinu a vzápětí zjistíte, že jste v Kútech! Podle odpovědi na stížnost jde o naprosto běžnou situaci!!!

2. Čekáte na brněnském hl. nádraží na vlakový spoj. Na tabuli jsou u všech spojů uvedena nástupiště, odkud vlaky jedou. Váš spoj tento údaj nemá ani 5 minut před odjezdem vlaku!!! V hale čeká spousta bezradných cestujících, kteří se po uvedení nástupiště vrhají do podchodu. Ti pomalejší nemají šanci a vlak nestihnou!

0 0
možnosti

Lukas1000

18. 10. 2009 8:28
Re: České dráhy = jeden velký chaos!

Teda jak vy jste se naucil pracovat s pocitacem .... to opravdu nechapu.

0 0
možnosti

kontrola_nemocnych

18. 10. 2009 1:26
700 mega?

to CD propustej 5 manageru a maj to v kapse.

0 0
možnosti

meloun.rudy

18. 10. 2009 0:30
Já byl před nedávnem ve Španělsku

a fascinovalo, jak jsou tam levné a rychlé dráhy.

A taky vysoce automatické. Jízdenky se tam nekupují ze stanice do stanice jako u nás ale na pásma. Na malých stanicích jsou pouze automaty a ne přepážky. Další lidi se dají ušetřit tím, že jízdenky mají magnetický proužek pro záznam odud kam se jede a stanice jsou vybaveny turnikety, takže nejsou potřeba průvodčí. Běžné osobní vlaky ta jezdí 120 km/h. Aby se omezily přecpáné vlaky, vyjiždí z většího města vždycky jeden přímý spoj, který je zpravidla plný a 5 minut po něm jede stejným směrem zastávkový, který sbírá lidi z malých zastávek.

Jsou to podle mne jednoduché věci, jak ušetřit náklady a zlepšit komfort, proto nechápu, když to funguje jinde, proč to nemůže fungovat u nás.

0 0
možnosti

krumpik

18. 10. 2009 0:52
Re: Já byl před nedávnem ve Španělsku

To já mám jiný zážitek,přes léto jsem jel vlakem přes Rakousko a Itálii do Francie.Z Vídně do Itálie povinně místenkový vlak,ale skutečnost byla jiná,na chodbičce plno lidí bez místenky,takže na záchod se nedalo téměř projít,jen doplňuji,jednalo se o vlak EN.V Itálii jim jízdní řád téměř nic neříká,neuvěřitelný chaos na nádražích ve větších městech.A nakonec ve Francii taky nejezdí úplně dle jízdního řádu,alespoň na riviéře.Na každé zastávce je prodejna jízdenek plus automat.A to,že ty vlaky mají pomalovany od sprejerů,snad už psát nemusím.To jen pro srovnání,že naše dráhy na tom nejsou až tak špatně.

0 0
možnosti

Quasar

18. 10. 2009 0:22
Dneska jsem jel vlakem,

nevím jestli plakat, nebo se smát tomuhle článku....

0 0
možnosti

karten

17. 10. 2009 20:57
ČD

Proč nepropustí mangment a neschopného předraženého řiditele?Asi proto,že se nejdřív zbavý těch starých poctivých zaměstnanců a nasranost běžných cestujících bude stoupat.Díky kultuře cestování a soustavným zpožděním jsem před dvěma roky přestal jezdit vlakem a takových jako já je hodně.Dokud ti nahoře nepřestanou krást a myslet na svoje banděra,místo na cestující tak budou ve srajdách.Nejhorší,že je jako státní podnik živýme všichni z našich daní ať už jezdíme vlakem nebo ne.[>-]

0 0
možnosti

krumpik

18. 10. 2009 0:25
Re: ČD

Opravdu kvalitní a inteligentní příspěvěk,naučte se psát pokud možno bez hrubek,to bylo za prvé,za druhé,jestli víte o tom,že někdo z ČD krade,tak to oznamte na příslušná místa a nestěžujte si tady.Za další,dráhy nejsou jediná věc,kterou živíme z našich daní,ono je víc věcí, které normální pracující občan platí z daní,aniž by je potřeboval k životu a navíc stojí daleko víc než ČD.

0 0
možnosti

waydham

17. 10. 2009 20:51
dobrej

Šéfové drah si snížej platy o 2% a ušetřej dalších 950 milionů.R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově

28. března 2024  12:17

Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...

Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman

28. března 2024  11:32

Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...

Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů

28. března 2024  10:58

Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!