- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jenom tlacha a nic nedela!TAK MAKEJTE,RAD SI NECHAM PRIDAT.pro zavistivce ze soukromych firem dodavam,ze z jejich dani!!hahahahahaha
Dopravní obslužnost si objednává a platí kraj - a ten musí hospodařit s tím co má, resp. s tím, co nedá třeba na "sociální" vracení 30 KáČé za návštěvu lékaře..... Holt může bejt jen na něco.... Takže milý občánku, zvolil sis 30 KáČé tak teď laskavě drž hubinku...
Konečně se našel někdo, kdo sem tahá politiku. Když to je tak, jak píšete, proč kraje omezují dopravu nerovnoměrně?
Tady je přece velká příležitost pro alternativní dopravce, když už neustále nadávají na ČD.
Každý kraj dělal na zajištění regionální dopravy veřejnou soutěž a prakticky všude ji vyhrály ČD. I když jsou tak hrozně předražené, mají nemoderní vozy a nepříjemný personál.
Tak kde je chyba? Proč se nepřihlásil nějaký soukromník s efektivnějším hospodařením, bez kanceláří plných odborářských funkcionářů a podobně?
Kde je chyba? To není složité - ve Vašich naprosto neověřených informacích. Chtěl bych vědět, jak často jezdíte vlakem. Divíte se, že dráhy mají zastaralý vozový park a vůbec Vám nevadí, že v tomto státě je železnice na okraji zájmu, že zelenou má silnice. Píšete o odborářských funkcionářích. Ty jsou placeni z příspěvků, nikoli z peněz daňových poplatníků.
A nemohly by se použít peníze z divident ČEZu ?
Krajský radní s.Ješina považuje za uspěch,že se podařilo zrušit jen 9% spojů a cena je jen o 24 milionů větší.V Královéhradeckém kraji.Co na to říct.Dostal auto za 600000,- Co by se staral o dopravu pro lidi.A to si lidi představte,že platí celé jedno procento s pořizovací ceny auta.Chudák duchodce se 70000 platem.
sedni na kolo, hezky si protahneš svaly, si na čerstvým vzduch tak proč vlastne závidíš nejakej vehikl za 600tis Kače)) domu přijdeš hezky nataženej a spat budeš jedna radost vo tom se p.radnímu muže jenom zdát))
ktere jsou ve strate , sedneme do auta a jedem , a sockam pohyb na čerstvém vzduch jenom prospěje!
pchéé jen si postojte v kolonách .. a my co preferujeme vlaky se vám akorát vysmějem ..
Kraje nerozhazují - vždyť tam vládnou zástupci té NEJlepší strany, která to myslí jen a jen upřímně a pro blaho lidu této země - přece těch ušetřených 30 KáČé za návštěvu lékaře můžeš nacpat do benzinu a jet autem místo vlakem...
Lit penize do podniku, ktery je dle mne sockomunisticky tunel, nema prilis smysl. Byl jsem docela zdesen cenou jizdenky Praha-Bratislava. Bezne jezdim autobusem (cena max. 350Kc a to je v cene internet, obcerstveni a noviny/casopisy apod.). CD chcou za jizdenku 647Kc a to jeste bez mistenky). Jak mohou nalakat obcany na takovy zpusob dopravy opravdu nechapu. Urcite maji vetsi naklady na provoz, ale takhle rozumne fungovat nemuzou. Dle mne je to komunismus na kolejich a jedine, co to vyresi, je konkurence - ktere se desi jako cert krize!
.. jeste takova poznamecka - nebudu brat v potaz, ze zpatecni jizdenka je levnejsi (ne vzdy chci jet stejnou trasou/prostredkem nazpet). Pokud sectu dve jednosmerne jizdenky a stoji mne to vice (nebo rekneme stejne), nez cesta autem, je opravdu neco spatne .. at mi nerikaji, ze ty naklady jsou opravdu tak obrovske
(administrativní a personální problémy patří do jiné kategorie) je naprosto nevyhovující skladba vozidlového parku (pomineme-li strav tratí, a to včetně tzv. "koridorových", které patří SŽDC), postaveného na potřebách dopravy v době před cca 50 lety, kdy u nás železnice de facto neměla konkurenci, žilo se jinak a na mnoha tratích stačilo pár dlouhých vlaků za den, které praskaly ve švech. Dnes skoro nikdo nebude čekat na nádraží půl dne, až mu pojede vlak. Spoje jsou zapotřebí četnější, ale - alespoň zpočátku - méně kapacitní. ČD např. naprosto chybějí hospodárná elektrická vozidla pro období mimo přepravní špičku a pak dochází k paradoxům, kdy el. lokomotiva o hmotnosti 90 tun vede 2 staré vozy o celkové hmotnosti sotva 80 tun, které jsou navíc mimo špičku skoro prázdné. U motorových vozidel není situace o mnoho lepší - naše nová či reko vozidla jsou z dnešního pohledu morálně dávno zastaralá. Cesta není v rušení spojů, ale v jejich zatraktivnění, viz např. Německo.
zaměstnanec ČD .. ale ta fotka tady koluje u více článků, iDnes.cz je líná vyslat své fotografy do terénu a nafotit větší množství fotek aby mohli mít ke každému článku jinou, a ani by je to nevyšlo tak draho