Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát po letech sporů zjistil, že pozemky pro dostavbu D11 nepotřebuje

Vypadá to, že po šestnácti letech sporů státu s farmářkou Ludmilou Havránkovou kvůli pozemkům, na nichž má stát zbývající úsek dálnice D11, se našlo řešení. Stát přišel na to, že sporné pozemky vlastně nepotřebuje. Tedy alespoň většinu z nich, informují Hospodářské noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

riky40

tak, a bába má po ptákách

0/0
23.10.2009 15:48

GEORGE MICHAEL

Děkuji...

novinářům z Hospodářských novin, respektvie MF Dnes - opět se mi potvrdilo, že žiju v ČR... Díky kluci a holky - já jsem totiž vlastenec... Bože, takže celá léta se nic neděje a pak najednou to jde vyřešit... Dobrý, zkrátka klasický český Kocourkov

0/0
20.10.2009 12:59

JAPKIN

Nakonec ostouhá..hahahahahaha

0/0
20.10.2009 9:15

keepa

Re: Nakonec ostouhá..hahahahahaha

holej zadek proziva extazi..... ach ta zavist....

0/0
20.10.2009 9:54

harcer

Nebláznětě

Zabývat se ubohými 300melouny?8-o Na čem by se napakovali různí advokáti,soudci ,a jiní zástupci lidu našeho mafiastánu .A že nás to nebude nic stát? Kdo myslíte že zaplatí soudní výlohy a taky poškození dobrého jména od ubožáků jako jsi ty? MartinkuRv

0/0
20.10.2009 8:08

mi_golem

možná mě ....

ale držím jí palce. Tak dlouho odolávat nátlakům ze strany státních úředníků, klobouk dolů. V naší rodině za minulého režimu ukradli fabriku a barák s pěti byty za nápadně nevýhodných podmínek. Přestože jsme se soudili 7 let, tak to bylo marné. Definice státní moci - arogantní, nadřazené chování, neštítící se sprostému nátlaku , buď prodáš nebo to vyvlastníme a nedostaneš nic. Obávám se , že nový zákon ohledně vyvlastňování je již na stole !

0/0
20.10.2009 7:58

barbudo

Re: možná mě ....

... ukradli nebo koupili? Za kterého režimu?

0/0
20.10.2009 8:17

harcer

Re: možná mě ....

Budu se opakovat-"Rozumnou" cenu nám dávali komáři-40haléřů8-o za metrR^ Vejce stálo víc!;-€

0/0
20.10.2009 8:21

barbudo

Re: možná mě ....

... a nejdražší stavební pozemek stál 1,50 ...

0/0
20.10.2009 9:16

Martin Jirousek

No Havránková

Tak dlouho jste "nesouhlasila" a chtěla stát podojit, až z toho budeš mít kulový. A dobře ti tak. ;-D

0/0
19.10.2009 23:20

ouagadougou

Re: No Havránková

svým vytrvalým nesouhlasem vám havránková ušetřila třista mega z daní, za to byste jí měl postavit pomník a ne závistivě krafat... celá tahle taškařice je typický příklad stavění dálnic v čechách - nejsou až tak předražené, jen jsou od začátku projektované tak, aby prostě musely být drahé. viz například plánovaná supermegakřiživatka u opatovic (r35) nebo lahovická estakáda... člověka při pohledu na ty megalitické projekty napadá, jestli náhodou i stavba pyramid nebyl ve skutečnosti superkšeft, který si protlačily staroegyptské stavební společnosti...

0/0
20.10.2009 1:33

Qesospi Cobigan

kdy stát zjistí, že nepotřebuje....

Havránkovou? Nějaká nehoda...

0/0
19.10.2009 23:13

TATRA 613

kdy stát zjistí,že nepotřebuje....

naše politky?

0/0
19.10.2009 18:54

harcer

Re: kdy stát zjistí,že nepotřebuje....

Taky si myslím že by měla přijít defenestrace.

0/0
20.10.2009 8:25

viliz

Je to jasné

Další , a pádný, důkaz že největší blbec je státní úředník

0/0
19.10.2009 16:55

cufir-mufir

Re: Je to jasné

prosím, dalších důkazů již netřeba!

0/0
19.10.2009 16:56

harcer

Re: Je to jasné

R^R^R^

0/0
20.10.2009 8:10

Premiant

???!!!

takhle to dopadne když se pár chytrých potká.....:-/

0/0
19.10.2009 16:50

aaa-aaa-aaa

Ještě že to tato vláda zablokovala,

jinak stát přišel o pár set mega. Pak se divte že se tady staví tak draho. U liniovejch staveb by měla být stanovena za metr nějaká rozumná cena a ne se dohadovat s každým buranem. RvRvRv.

0/0
19.10.2009 14:50

FrantaV

Re: Ještě že to tato vláda zablokovala,

Jak se to vezme... tohle funguje v zavedených demokraciích docela dobře, protože tam slova jako "veřejný zájem" a "vyvlastnění" nemají tu pachuť jako u nás po 40 letech socialismu (komunismus tu nikdy nebyl).

Obecně myslím že se ukáže že tzv. úřednická vláda bude jednou z nejlepších (z pohledu ekonomiky a provozu státu) za mnoho posledních let. U ní se totiž dá očekávat i konzistentnost procesů a směřování. Na rozdíl od vlád politických které jednou za 2-4 roky kompletně přestaví zákony i směřování státu.

0/0
19.10.2009 16:42

cufir-mufir

Re: Ještě že to tato vláda zablokovala,

Ač mě protahování ve stavbě dálnice také točí, tento případ je zcela pochopitelný.... Pokud všem majitelům okolních pozemků stát dal za jejich pozemky tržní takřka jako za stavební parcely, tak této paní nabídli jen výkup jako za zemědělskou půdu. Jediné co chtěla byla stejná cena jako měli ostatní. Bohužel její pozemek byl největší, tak závistivci nechtěli, aby na tom vydělala hodně... Dokonce když jí nechtěli dát peníze, tak chtěla přistoupit na výměnu za stejné pozemky v adekvátní lokalitě.... na tom se nakonec dohodli... bohužel nové zastupitelstvo to zase celé shodilo....

Tak teď uvidíme...

0/0
19.10.2009 16:42

cufir-mufir

Re: Ještě že to tato vláda zablokovala,

Definujte rozumnou cenu? bude pevný po celé republice, jak v praze na staromáku, tak v Brdech na kopcem ? OK, nemám problém... zákonitě jedni budou šťastni a druzí budou brečet... To je nesmysl...

Podle mě je rozumné aby lidé dostali za pozemky tržní cenu, je to veřejný zájem, tak ať si to veřejnost zafinancuje.... proč by na tom měl být jenech bit ! Samozřejmě, že pokud mu bude nabídnuta tržní cena v dané lokalitě, nesměl by odmítnout... Podle mě rozumný kompromis...

0/0
19.10.2009 16:46

harcer

Re: Ještě že to tato vláda zablokovala,

"Rozumnou" cenu nám dávali komáři-40haléřů8-o za metrR^

0/0
20.10.2009 8:15

Frances Farmer

No totok!!!

Co to té paní vyrašilo na hlavě????

Nebo že by do Čech dorazila Marge Simpson v černém přelivu?

0/0
19.10.2009 14:24

Vogel15

Tak co Ludmilo:

Zlatá rybka uplavala a máš prázdné ruce ;-D;-D

0/0
19.10.2009 14:04

stanice Uckro

Re: Tak co Ludmilo:

Ty závistivý troubo, Havránková nechtěla prachy, ale pozemky na hospodaření na výměnu. Nakonec jí z větší části zůstanou ty její, za což je jistě ráda, páč jim je vzali bolševici  a chtěla na nich hospodařit

0/0
19.10.2009 14:09

MatuABC

Re: Tak co Ludmilo:

Ona chudinka chtela jenom pozemky vymenou za tech svejch 10 ha, ale souhlasila az kdyz mela dostat 250 ha. Tak pokud ji slo pouze o pozemky tak bych pochopil ze si necha vymenit misto 10 ha svejch treba 20 ha statnich prece jen ji vznikaji naky komplikace, ale vydrbat stat na 25x tolik to je teda hodne moc a je dobre ze ji to nakonec nevymenili...Rv

0/0
19.10.2009 15:37

ouagadougou

Re: Tak co Ludmilo:

jenže on je rozdíl mít deset hektarů pole a deset hektarů stavebního pozemku. to je právě ten 25x rozdíl. tady je názorně vidět, že vyvlastňování není vůbec potřeba - buď pozemky chceš a zaplatíš, nebo si to vymysli jinak a spánembohem.

0/0
20.10.2009 1:36

MatuABC

Re: Tak co Ludmilo:

Jenze to je prave ten problem, kdyz by to takhle udelal kazdej z nas kterej vlastni nejaky pozemek kde se ma stavet nejaka liniova stavka ( kde z principu veci je skoro nemozny menit trasu) tak stavime dalnice jeste 2x draz nez ted.  Na kilometru budouci dalnice je mozna stovka vlastniku pozemku kdyby kazdej mohl mit pravo tak jak si predstavuje pani Havrankova rict rovnou na zacatku ze tudy ta dalnice proste nepovede tak se samozrejme nepostavi zadna takova podobna stavba. Zhodnoceni jejiho pozemku je dany jenom tim faktem ze tam musi vest dalnice tak kdyby se postupovalo v tomhle duchu tak jako pripadna nahrada za tenhle pozemek by podle ni byl zase jenom dalsi pozemek kde v budoucnu ma vest dalnice coz by byl docela zacarovanej kruh.

Jak sem rek pred tim nez tam mela vest dalnice tak to bylo pole, jako nahrada za to pole je jiny pole. Ano souhlasim bude s tim mit naky problemy at ji za 10 ha daj treba 20 ha nekde jinde, ale 25x tolik je vydirani coz presne to co dela pani Havrankova

0/0
20.10.2009 8:30

FrantaV

Re: Tak co Ludmilo:

Národu, kde většina občanů nic nevlastní a vlastnit nebude, nemá smysl cokoliv vysvětlovat o vztahu k majetku.

Nepochopí to a vlastně za to ani nemohou.

0/0
19.10.2009 16:45

keepa

Re: Tak co Ludmilo:

todle tesat zlatym pismem.....

0/0
20.10.2009 9:58

Dežo

Tak Ludmilo

a je po ptákách.Teď si ty svoje pozemky můžeš OLOUPAT i s tím tvým právníkem.Kdo chce moc,má kulové.Zasaď tam majoránku,nebo to pronajmni Vietnamcům.;-D;-D;-D;-D

0/0
19.10.2009 14:00

Dr. Fe1

Re: Tak Ludmilo

Seš vedle jak ta jedle, pitomče. Ludmila chce od začátku akorát hospodařit. Něco si o tématu přečti, než se zapojíš do diskuze.

0/0
19.10.2009 14:04

Vogel15

Re: Tak Ludmilo

kdyby chtěla jen hospodařit, tak je to dávno vyřešené..jedna věc je co říká a druhá věc je co si myslí a třetí věc je co za pozemky chtěla ;-D;-D

0/0
19.10.2009 14:07

stanice Uckro

Re: Tak Ludmilo

víš o tom houby hňupe,že tě tak musím nazvat, tak se k tomu nevyjadřuj.

0/0
19.10.2009 14:10

vsetin

Re: Tak Ludmilo

nějakéj chytrej  -----

0/0
19.10.2009 14:20

tripik

Re: Tak Ludmilo

a ty hloupej...jak je to jednoduchy.......co chces slyset...nic o tom nevis....neevis jak ta situace vyjijela...ze zenska byla na zacatku pristupna, ale ze ji neustale podrazeli.....ses proste hlupak...al neva struduj a zlepsi se to

0/0
19.10.2009 14:25

celim

Re: Tak Ludmilo

vyřešeno by to bylo dávno, kdyby hradecká mafie nechtěla vydělat na pozemcích , které by se jí hodily a byly by rovnocenné s jejími, avšak k tomu nedošlo, vhodné pozemky byly zašmeleny a pak už se jen hledal způsob, jak ji vyšachovat a znovu okrást!

0/0
19.10.2009 15:06

tripik

Re: Tak Ludmilo

hlupacku...jeste porad jde o tri hektary.....ona tam chce delat co tam delala dosud....farmarila....takze zase jsi mimo ty hlupacku......

0/0
19.10.2009 14:06

buranumdopamatniku

statni teror a zadne zastani

Cesky stat a jeho urednici jsou jen k tomu, aby dusili sve obcany !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
19.10.2009 13:48

petey

Re: statni teror a zadne zastani

myslím, že v českém státě to funguje vzájemně... chceme všechno - cyklostezky, silnice, dálnice, továrny, obchody... tohle všechno chceme... všude, jen ne za svým plotem, jen ne na svém pozemku, jen ne u své obce... :-(

0/0
19.10.2009 13:53

luk01

Re: statni teror a zadne zastani

Souhlas!

0/0
19.10.2009 14:04

mlady volic kscm

Re: statni teror a zadne zastani

kdo by nechtel cyklostezku, dalnici ci obchody u sve obce?

0/0
19.10.2009 14:05

ouagadougou

Re: statni teror a zadne zastani

stát by měl být schopen nabídnou lidem adekvátní náhradu za omezení vlastnických práv stejně jako všichni ostatní. já když chci přístupovou cestu na svůj pozemek, tak se také musím dohodnout, musím akceptovat požadavky sousedů. stát nemůže zneužívat svojí síly proti svým vlastním lidem "v obecném zájmu", beztak je to hrozně vágní termín, který by šel velmi snadno aplikovat na kde co.

0/0
20.10.2009 1:40

Josef II

Jeden a pul milionu mil dalnic v USA ...

bylo postaveno po 2. sv. valce !! Myslite, ze se u kazdeho pole dohadovali 10 let s kazdym farmarem? Tak se postupuje jen v pravnim Kocourkove ! Byla by to groteska, kdyby ta afera nas nestala uz stovky milionu! A zaplati to kazdy z nas!  V USA se vyvlastnovalo za nahradu. S nikym se nediskutovalo!

0/0
19.10.2009 13:47

mlady volic kscm

Re: Jeden a pul milionu mil dalnic v USA ...

v usa to ma velice rychly proces. souditi se clovek muze jen o vykupni cenu a to se jiz na jeho byvalem pozemku stavi.

ono to ani jinak nejde, to by se nic nepostavilo

0/0
19.10.2009 13:48

vsetin

Re: Jeden a pul milionu mil dalnic v USA ...

R^R^R^R^R^

0/0
19.10.2009 14:19

tripik

Re: Jeden a pul milionu mil dalnic v USA ...

ano...ja s tim nemam problem at se klidne vyvlastnuje ale adekvatne.....ta zn. nahrada pozemku - adekvatnich - to zn. ze ne dle tabulek, ale dle ceny na trhu a dle moznosti vyuziti do budoucna - blizkost dalnice -zn. prostor pro tovarny, sklady atd, nebo finacni nahradu dle ceny na trhu a vyvojem do budoucna...pak ano vyvlastneni je mozne.......ale ne ze tu zenskou oberou a pak to prodaj kamaradum, kteri to dal proprodaj...to fakt ne..ůproc jedna firma muze dostat trzni cenu a ona ne.....al vy jste rudosi.....vy chete zaplatit jen dle tabulek a nazdar...ale to proste nejde....soukromy majetetek je nedotknutelny, obzvlaste kkdyz ho nechci prodavat sam od sebe a mam s nim jiny zamer.....

0/0
19.10.2009 14:22

Fox Mulder

Re: Jeden a pul milionu mil dalnic v USA ...

Kde jste přišel na to, že v USA vybudovali 1.500.000 mil dálnic? Dálnic je tam v současnosti 46.726 mil (tedy necelých 75.000 km).

Jinak ale souhlas, dálnice se musejí stavět určitě efektivněji a snáze (rychleji)!

0/0
19.10.2009 14:31

českej Pepik

Měli jí za to dohodit pozemek někde v Praze....

...vlastně omlouvám se, to si ti pražští lobisti už dávno rozebrali mezi sebou:-) ...a zadarmo!!:-)))

0/0
19.10.2009 13:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.