- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a ty jsou nezdanene a za rok delaji vice nez tech 150.000Kc.
poslal všem zaměstnancům mail o jeho "úspěších". Frantíci byly velkorysí a na Lašáka se vykašlali.
A to také pan Lašák odmajlival novinářům,o kolik miliónků menegment a tedy i ON pomůže zadlužit ČSA svým " odchodným "
jednoduche reseni . Statni firma ktera neni ani na ekonomicke nule , musi s platama dolu , vsechny zamestnatnce bych jim dal plat podle nejake tarifni tridy nanejvyse 35tisic hrubeho. Kdyz si to spocitate tak to stejne nepomuze. Muselo by se okamzite zrusit prodelecne linky , to je tak 1/3 . . . nevim proc bych mel ze svych dani dotovat statni prodelecnou firmu ( a takovych je vice .... ) . Pokud se ta firma nezvedne do roka , opravdu se tim nezabyvat a poslat CSA co nejrychleji do bankrotu.
Kdyz firma prodelava i kdyz zamestnanci nebudou brat zadny plat , je tam opravdu neco hodne spatne . . .
zprivatizovat , prodat nebo poslat do bankrotu a rovnou i s CD taky
pane "jábychu", z daní jste do CSA nedal ani korunu, pochopíte to už konečně? V případě krachu pujdou z daní peníze na sanaci úvěrů a doplacení leasingu za letadla. Jak víte, že prodělečných linek je 1/3? Když něčemu neorzumíte, jděte dsikutovat raději o zimních pneumatikách.
ale jestli ten krach není způsoben tím,že Dalík prodal Cargo leteckou nákladní dopravu nějakému anonymnímu akcionáři a ty prachy pak někde chybí a za kolik to prodal je také tajné.Stejně, když se drahám vysápe nákladní zisková doprava a dá se Řebíčkovi a státu se nechá prodělečná doprava osobní.
průměr je vždycky jen statistické číslo, pravda je taková, že většina -i pilotů a druhých pilotů - má ty platy pod, někdy i dost podstatně pod těmi 200 tisíci. Ten trend ve zvyšování platů si piloti prosadili už za Tvrdíka a Lašák s tím- resp. s odbory- nemohl nic moc dělat
po party přichází kocovina. I na státní rozpočet dojde.
Jo jo, odborářské pijavice se přisají a sajou, dokud nezbyde jen torzo, potom jdou spokojeně o dům dál.....viz Alitalia.
Proč tolik lidí závidí dopravním pilotům? Proč někdo nezávidí mě? Mám rozdělanou pilotní licenci. Žiju v bytě s dalšími 6-ti lidmi, šetřím kde se dá, na dovolené jsem nebyl nikdy nikde, pokud tedy nepočítám zahraniční práce, kdy jsem vydělával na létání. Mám jednu práci na plný úvazek, druhou na částečný. Veškerý volný čas věnuju studiu odborných předmětů, letecké angličtiny nebo praktickému leteckému výcviku. Zanedbávám rodinu, kamarády, žádná přítelkyně to s mým životním stylem dlouho nevydrží. Šetřím každou korunu, ale s ohledem na to, abych to neodnesl po zdravotní stránce. Bojím se každého nachlazení, s každým i sebemenším zraněním utíkám k lékaři. Opravdu se bojím toho, aby mi jednou na ULZ neřekli, že můj zdravotní stav neumožňuje vykonávat povolání pilota. Za to, že jsem všechno obětoval tomu, abych si splnil sen, našetřil skoro 2 miliony korun si myslím zasloužím nadstandardní plat. A nikomu z vás nikdo nebrání, abyste se taky stali piloty. Nadávání na diskusi je jednodušší.