Diskuze

Operátoři šetří na reklamních výdajích, místo nich mají investovat banky

V době, kdy se firmy kvůli krizi bojí za propagaci příliš utrácet, by měly reklamní trh zachránit banky. Ty částečně zaplní díru po mobilních operátorech, kteří přestávají do reklamy investovat. Takový reklamní "program" na příští rok předpovídají odborníci z mediálních agentur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sagita

24. 10. 2009 12:23
Banky škubou český ovce,

tak se můžou rozšoupnout v reklamě!

0 0
možnosti

marekrex

24. 10. 2009 9:13
změna operátora / banky

Troufám si tvrdit, že když budu chtít změnu, tak spíše změním operátora, který mi ušetří stokoruny měsíčně, než změnu banky, která přinese reálnou úsporu v desetikorunách.

Samozřejmě neberu v potaz reklamu na založení termínovaných vkladů, stavebního spoření atd.

Ale na druhou stranu je vidět, že banky mají spoustu zisku - z toho plyne spoustu peněz, které mohou vložit do reklamy...

0 0
možnosti

ouagadougou

24. 10. 2009 9:41
Re: změna operátora / banky

no já jsem přešel od spořky k mbank a ušetřil jsem měsíčně cca 150 kč.

0 0
možnosti

jan.banos

24. 10. 2009 7:18
Banky?

Tak to jsem zvědav s jakým produktem by mně (klienta banky bez poplatků) banky mohly oslovit.

0 0
možnosti